تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 1 اسفند 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

بانک کتاب

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

خرید از چین

خرید از چین

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

کاشت ابرو طبیعی

پارتیشن شیشه ای اداری

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تعمیر سرووموتور

تحصیل پزشکی در چین

مجله سلامت و پزشکی

تریلی چادری

ایونا

تعمیرگاه هیوندای

چاپ جزوه ارزان قیمت

کشتی تفریحی کیش

تور نوروز خارجی

خرید اسکرابر صنعتی

طراحی سایت فروشگاهی فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین طراحی فروشگاه اینترنتی وب‌سایت

کاشت ابرو با خواب طبیعی

هدایای تبلیغاتی

زومکشت

فرش آشپزخانه

خرید عسل

قرص بلک اسلیم پلاس

کاشت تخصصی ابرو در مشهد

صندوق سهامی

تزریق ژل

خرید زعفران مرغوب

تحصیل آنلاین آمریکا

سوالات آیین نامه

سمپاشی سوسک فاضلاب

مبل کلاسیک

بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

صندلی گیمینگ

کفش ایمنی و کار

دفترچه تبلیغاتی

خرید سی پی

قالیشویی کرج

سررسید 1404

تقویم رومیزی 1404

ویزای توریستی ژاپن

قالیشویی اسلامشهر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1861017973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Character Creation for Video Games by Luis Antonio -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Character Creation for Video Games by Luis Antonio .:taymaz:. 09 آذر 1389, 03:21 Character Creation For Videogames – From Concept to Final Model | .mp4 | 1.80 Gb Software: 3ds Max – ZBrush – Photoshop This set of tutorials should give you a overall idea of the process of character creation. It does not go into technical details of the sofware that is being used, but should give you ideas and suggestions of different tools and methods in the process. This is the process I used to make characters during 2009, this means most tools have been updated and Zbrush now has Decimation Master or GoZbrush, while max has an improved UVWUnwrap process. PART 1 Using the base template, adapt it so the silhouete matches the concept art 1. Prepare mesh for Zbrush work (UVgroups/Polygroups) 2. Align mesh to concept art 3. Align head to concept art 4. Tweak head details 5. Tweak eyes and hair position 6. Fix arm angle and overlapping issues 7. Cleanup mesh in Max —– PART 2 Detail overview of Unwrapping the low-res Head 1. Prepare different groups 2. Tweak Jaw 3. Tweak mouth 4. Tweak Eyes 5. Cleanup and test Unwrap 6. Prepare UV groups for Zbrush —– PART 3 Starting with the base template head we sculpt a High res head using the concept as guideline. 1. Basic shape and overall layout for the main shapes 2. Working on details 3. Creating Hair 4. Review Head —– PART 4 Creation of the High res body following the concept and then the low res version to use ingame. 1. Review of the concept and preparation of the model 2. Review of basic High res model in Max and changes from the original concept 3. High res modelling in Zbrush 4. Retopologize body in Zbrush 5. Export to max —– PART 5 Preparing model to be textured in Photoshop. Includes importing all the low and high res parts into Max, Unwrap them and create Normal and Ambient Occlusion maps. 1. Import Low and High Res Head 2. Fix geometry, topology and UVW map for Low res Head 3. Optimize High res Head in Polygoncruncher 4. Create Normal and AO pass for Head 5. Unwrap Low poly body 6. Export High Res body from Zbrush and batch optimize 7. Create Normal and AO pass for Body 8. Review mesh in Asset Viewer —– PART 6 Final step of the model creation. Texture work in Photoshop and any aditional tweaks to the low poly geometry to support the textures. 1. Create base texture for head 2. Create base texture for hair 3. Create base texture for shirt and tie 4. Create base texture for trousers 5. Create base texture for shoes 6. Clean up and review textures. —– PART 7 Review of the model and any changes that were made in the end. Overview of aditional texture and geometry tweaks and what could be improved. 1. Geometry changes 2. Texture changes 3. Normal map Editing 4. Conclusion لینک دانلود () () لینک دانلود () سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن