تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون دانشگاه علوم پزشكي اهواز: خوابگاه صدف در هفته خوابگاه‌ها توسط خيرين تحويل داده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون دانشگاه علوم پزشكي اهواز: خوابگاه صدف در هفته خوابگاه‌ها توسط خيرين تحويل داده مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: صنفي - آموزشي

برنامه‌هاي هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز اعلام شد.

مهتدي، معاون دانشجويي - فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز در نشست خبري كه پيش از ظهر امروز در اين دانشگاه برگزار شد، عنوان كرد: امسال به عنوان دومين سال متوالي از طرف وزارت، از 21 تا 27 ارديبهشت ماه به عنوان هفته خوابگاه‌ها نام‌گذاري شده است .

وي جلب مشاركت‌ دستگاه‌هاي مختلف در امر خوابگاه‌ها را از مهمترين اهداف اين هفته برشمرد و افزود: خوابگاه‌ها مكاني هستند كه قسمت زيادي از وقت دانشجويان درآنجا سپري مي‌شود بنابراين ايجاد فضاهاي مناسب فرهنگي ، ورزشي و آموزشي از مهمترين اقدامات براي تجهيز خوابگاه ها در جهت پركردن اوقات فراغت دانشجويان مي‌باشد.

مهتدي اظهار كرد: با توجه به كسري بودجه‌اي كه در دانشگاه علوم پزشكي اهواز وجود دارد امكان فراهم كردن تمامي نياز هاي دانشجويان مقدور نمي باشد لذا از تمامي خيرين خوزستان دعوت مي‌كنيم كه در امر خوابگاه‌سازي و تجهيز خوابگاه‌هاي دانشجويي ما را ياري كنند. خوابگاه‌سازي و سرمايه‌گذاري در امر توسعه كمتر از مدرسه‌سازي نيست زيرا دانشجويان نيز آيندگان كشور هستند.

وي گفت: براي هر روز در هفته خوابگاه‌ها، نامي را در نظر گرفته‌ايم كه در روز تعيين شده به فعاليت‌هاي خاصي درآن خصوص پرداخته مي‌شود. از مهمترين اتفاقات در اين هفته، تحويل فاز نخست خوابگاه صدف به دانشگاه مي‌باشد كه توسط خيرين خوزستاني ساخته شده است.

مهتدي تصريح كرد: روز نخست، روز خوابگاه و دانشجو نام‌ گرفته است كه در اين روز خواستار مشاركت هر چه بيشتر دانشجويان در خصوص خوابگاه‌ها و شورا‌هاي صنفي دانشجويي هستيم.روز دوم به خوابگاه و بهداشت فردي و جمعي اختصاص داده شده است.روز سوم خوابگاه ورزشي است كه در آن روز سالن جديد ورزشي در مجتمع خوابگاهي گلستان ويژه خواهران با تجهيزات كامل به بهره‌برداري مي‌رسد.روز چهارم، خوابگاه و مديريت بهتر نامگذاري شده و بازديدهايي توسط مسئولين و روساي دانشگاه از خوابگاه‌ها در جهت رفع نواقص و مشكلات دانشجويان انجام مي‌گيرد ، روز پنجم خوابگاه و مشاوره، روز ششم خوابگاه و شهر و روز هفتم خوابگاه و امور فرهنگي نام گرفته است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1783]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن