تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817597192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری اتاق خواب wood -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اتاق خواب wood 3D Art 05 مرداد 1389, 18:44درود دوستان مدتی پیش کار white & Wood از ramon zankanaro رو که دیدم به فکر این افتادم که منم یه اتاق خواب بسازم که مثل کار ramon و کار pixela رئالیسم باشه از همون وقت تا حالا فرصت نکردم این کار و انجام بدم ولی چند روز پیش از فرصت استفاده کردم و این کار رو انجام دادم که فکر کنم تا حدودی به هدفم رسیدم .:cool: کار با 3Ds MAX و V-ray انجام شده البته mudbox و photoshop هم که دیگه مواد اولیه همه رندر ها هستن رندر اول که سایزش 4700 در 2700 هست 12 ساعت طول کشید رندر دوم و سوم که سایزشون نرماله تقریبا 1 ساعت طول کشید . در ضمن با core i7 920 و 6 gig ram رندر شده FATEMEH 05 مرداد 1389, 18:58چه اتاق آرامش بخشی شده آفرین کار قشنگی ارائه دادی دلنشین و قشنگ شده موفق باشید *farshid* 05 مرداد 1389, 20:39بهتون تبریک میگم کار خوب و تمیزی شده.:paint: انتخاب پرده بهتر میتونه کار رو بهتر از این کنه .یکمی هم افکت dof یه جوری شده. بیش از این چیزی نمیشه گفت... عالی...توپ:rose: ایشالا همیشه هویجوری کار کنی و به پیشرفتت ادامه بدی. فرخ جان بیا نظر بده. نظرای من تموم شدن:green: winsent 06 مرداد 1389, 00:37سلام. کار خیلی زیبا و قشنگی شده، تبریک! موفق باشید... Saeed 06 مرداد 1389, 01:02خیلی عالی کار شدهـ از نظرم ، تبریک :rose: ، نقد رو استادان انجام میدن .. موفقیت .. !! 30min 06 مرداد 1389, 01:27به نظر من رندر خیلی خوبی شده و طبیعی هستش تقریبا . اما یک مشکلی هست که در کار Roman هم هست ! آباژور چرا روشن ؟!؟! :wink: تو کار ایشون هم ساعت 10 : 10 دقیقه هست و آباژور روشن آخه چرا ؟!! :green: اتفاقا اون کار Roman هم از کارهای مورد علاقه من هستش که خیلی طبیعی کار شده : رندرهای دیگه رو هم خیلی زیبا کار کرده که اگه خواستین ببینین خودتون بسرچین :wink: خوش باشید . 3D Art 06 مرداد 1389, 07:16چه اتاق آرامش بخشی شده آفرین کار قشنگی ارائه دادی دلنشین و قشنگ شده موفق باشید خیلی لطف دارید :rose: سعی کردم white balance و sun light رو طوری انتخاب کنم که به این آرامش برسم که فکر میکنم اگر اون آرامش رو نداشت زیاد جالب نمیشد :paint: البته این نکته رو هم بگم که تقریبا هیچ post production ی روش انجام نشده و فقط یه مقدار کنتراست بهش اضافه شده و رندرا تقریابا همون چیزی هستن که وی ری بهتون میده :wink: بهتون تبریک میگم کار خوب و تمیزی شده.:paint: انتخاب پرده بهتر میتونه کار رو بهتر از این کنه .یکمی هم افکت dof یه جوری شده. بیش از این چیزی نمیشه گفت... عالی...توپ:rose: ایشالا همیشه هویجوری کار کنی و به پیشرفتت ادامه بدی. فرخ جان بیا نظر بده. نظرای من تموم شدن:green: ممنونم از نظرتون حق با شماست پرده بهتر میتونه کار رو بهتر کنه و مشکل دیگه ای که پرده داره اینه که transparent هست ومقدار sky light سه برابر حد مجاز هست که نور ! و این مشکل از من بود که از این روش استفاده کردم اگه sky light پایین تر بود پرده هم خوب میشد در مورد dof هم باید بگم چون فیزیکال هست و با فیزیکال کمرا درست شده زیاد هم نباید یه جوری میشد :wink: تکنیک های دیگه مثل zdepth و layer render و effect نمی تونن dof خوبی بدن باز هم ممنون از نظرتون و سپاسگذارم :rose: سلام. کار خیلی زیبا و قشنگی شده، تبریک! موفق باشید... ممنونم شما لطف دارید :rose: اگر بچه ها استقبال کنن از making of اونم به امید خدا درست میکنم خیلی عالی کار شدهـ از نظرم ، تبریک :rose: ، نقد رو استادان انجام میدن .. موفقیت .. !! از نظرتون ممنونم ولی خیلی هم دیگه عالی نشده :rose: به نظر من رندر خیلی خوبی شده و طبیعی هستش تقریبا . اما یک مشکلی هست که در کار Roman هم هست ! آباژور چرا روشن ؟!؟! :wink: تو کار ایشون هم ساعت 10 : 10 دقیقه هست و آباژور روشن آخه چرا ؟!! :green: اتفاقا اون کار Roman هم از کارهای مورد علاقه من هستش که خیلی طبیعی کار شده : رندرهای دیگه رو هم خیلی زیبا کار کرده که اگه خواستین ببینین خودتون بسرچین :wink: خوش باشید . درود برشما دوست عزیز وقتی میخوان عکس جلوه ای زیبا داشته باشه ممکنه خیلی کارا انجام بدن مثل باز گذاشتن شیر آب یا گذاشتن وسایل غیر عادی در صحنه و .... خوب یکی از زیبا ترین جلوه ها رو نور میده پس چه بهتر که چراق ها روشن باشن :wink: ramon همه کاراش زیباست کلا با ایتالیایی ها حال میکنم تو اکثر موارد آدمای شاخی هستن :neutral: kamifa 1986 06 مرداد 1389, 07:47آفرين كار خيلي خوبه شده. نورپردازي خيلي خوبه. متريالا هم خوبه ولي كاش يه خورده تركيب رنگي رو شادتر ميكردي. موفق باشي hmv-ray 06 مرداد 1389, 08:09سلام خسته نباشی دوست عزیز از لحاظ نور پردازی کار خوبی شده چند تا نکته به ذهنم رسید : 1.کادر دوربینت به نظرم خوب نیست 2.متریال کفت خیلی بامپ داره 3.رنگ بندی کل کار باعث شده یکم بی روح بشه من اگه بودم متریال قرنیز یا مبلا یا پرده رو رنگی میدادم . موفق باشی:rose: 3D Art 06 مرداد 1389, 23:06آفرين كار خيلي خوبه شده. نورپردازي خيلي خوبه. متريالا هم خوبه ولي كاش يه خورده تركيب رنگي رو شادتر ميكردي. موفق باشي ممنونم از نظرتون :rose: رنگ شاد تر هیجان رو زیاد میکنه که برای اتاق خواب مناسب نیست سلام خسته نباشی دوست عزیز از لحاظ نور پردازی کار خوبی شده چند تا نکته به ذهنم رسید : 1.کادر دوربینت به نظرم خوب نیست 2.متریال کفت خیلی بامپ داره 3.رنگ بندی کل کار باعث شده یکم بی روح بشه من اگه بودم متریال قرنیز یا مبلا یا پرده رو رنگی میدادم . موفق باشی:rose: خیلی لطف دارید ممنونم 1. کادر کدوم رندر خوب نیست ؟ آخه 3 تا ویو مختلف وجود داره و سعی کردم همه ویو ها هنری باشه 2. بامپ داره ولی نه خیلی با تشخیص من بامپشون خوب بوده :rose: 3. استفاده از رنگ های شاد برای اتاق خواب کودک باعث هیجان میشه و چون کودک بیشتر وقتش رو در اتاقش میگذرونه برای جلوگیری از افسردگی مناسبه ولی برای master bedroom رنگ های مهیج منا سب نیست باز هم ممنونم از نظرتون :rose: در ضمن آقا فرخ هم اگه یه نظری بدن ما خوشحال میشیم :-?:green: *farshid* 07 مرداد 1389, 19:26در مورد اون حرفی که زدم میخوام یه توضیح مختصر بدم. شما اگه با یه دوربین معمولی دیجیتال در حال ماکرو از فاصله 10سانتی متری و با زاویه 45 از یه کاغذ عکس بگیرین (در صورتی که فوکوس روی مرکز کاغذ باشه) به غیر ناحیه ی کوچیکی که روش فوکوس شده بقیه کاغذ محو میوفته.این پدیده فقط تو مقیاس کوچیک اتفاق میوفته. تو رندر شما هم احساس میکنم به دلیل اشل کوچیک کارتون dof دوربین یه حالت خاصی پیدا کرده. به همین خاطر گفتم یه جوریه. مطمئنی اشل کارت درسته؟ یعنی ابعاد اتاقت برای مکس بر حسب متر تعیین شده؟ :rose: 3D Art 08 مرداد 1389, 15:43اگر اشتباه نکنم شما فرشید باید باشید فرشید جان من هم رشته تحصیلیم معماری هست وخوب مسلما توی دانشگاه کار با دوربین عکاسی هم یاد میدن ولی من قبل از دانشگاه کار با دوربین های دیجیتال dslr رو یاد گرفتم حالا نکته اصلی dof یا depth of the field چیه؟؟ اگه گفتی ؟؟ :green: اینه که هر چقدر f number کمتر باشه نور بیشتری دریافت میکنه سنسور و فوکوس رنجش کمتر میشه حالا شما میتونید زیاد بودن نور رو با بالا بردن سرعت شاتر و یا پایین آوردن حساسیت سنسور (iso) متعادل کنید . پس زیاد فرقی نمیکنه توی صحنه های داخلی کجا فوکوس کنید که فوکوس رنجتون کمتر باشه حتما نباید ماکرو باشه تا dof شما زیاد باشه البته ذاتا ماکرو dof رو بالا میبره *farshid* 08 مرداد 1389, 16:16اگر اشتباه نکنم شما فرشید باید باشید فرشید جان من هم رشته تحصیلیم معماری هست وخوب مسلما توی دانشگاه کار با دوربین عکاسی هم یاد میدن ولی من قبل از دانشگاه کار با دوربین های دیجیتال dslr رو یاد گرفتم حالا نکته اصلی dof یا depth of the field چیه؟؟ اگه گفتی ؟؟ :green: اینه که هر چقدر f number کمتر باشه نور بیشتری دریافت میکنه سنسور و فوکوس رنجش کمتر میشه حالا شما میتونید زیاد بودن نور رو با بالا بردن سرعت شاتر و یا پایین آوردن حساسیت سنسور (iso) متعادل کنید . پس زیاد فرقی نمیکنه توی صحنه های داخلی کجا فوکوس کنید که فوکوس رنجتون کمتر باشه حتما نباید ماکرو باشه تا dof شما زیاد باشه البته ذاتا ماکرو dof رو بالا میبره من فکر کردم شما از اصطلاحات عکاسی بی اطلاع هستین به همین دلیل به زبون عامیانه میخواستم منظورمو برسونم.:green:. شما با چه دیافراگمی رندر گرفتین؟ f2؟ اگه دو نباشه مشکل از اشله... یا از عینک من:):):). 3D Art 08 مرداد 1389, 16:44فرشید جان من با f 4.5 و f 2.8 رندر گرفتم *farshid* 08 مرداد 1389, 17:06فرشید جان من با f 4.5 و f 2.8 رندر گرفتم 2.8 افکت dof رو بیشتر میکنه(که خیلی هم خوبه) ولی برای این کار که نیاز به تمرکز روی یک نقطه احساس نمیشه f_number های بالاتر مناسبتره به نظر من. چون تو کار شما سوژه ای نیست که بخواین روی اون تاکید ویژه ای بکنین ( و در واقع کل فضای معماریتون سوژس:rose:) مثلا یه زنبوری که رو گل نشسته یا یه اسباب بازی که رو زمین افتاده باشه ندارین که از این f_number استفاده کنین تا روش تاکید بشه. ممنون که کارتو گذاشتی واقعا برام آموزنده بود.:rose: 3D Art 08 مرداد 1389, 19:09ضمن تایید حرف شما آقا فرشید گل و آرشیتکت بزرگ :wink: این انتخاب دیافراگم باز کاملا حساب شده بوده چون به نظر من اگر کار عمق دید نداشته باشه زیاد خوب نمیشه نکته دوم اینکه وقتی با سایز 4700 در 2700 رندر میگیرید و دوربین نزدیک به زمین هست مجبورید که فوکوس رنج رو جلوتر بگیریدتا کیفیت تکسچر ها توی چشم نیاد البته من از تکسچر های باکیفیتی استفاده کرد ولی دیگه با این سایز....... Farrokh 09 مرداد 1389, 16:17والا من دیدم دوستان نظرات خوبی دادند پس به نظرات دوستان اکتفا کردم ولی چشم خودم هم نظر می دم به نظرم کارتون با کیفیت کار رفرنس چند پله ای فاصله داره ولی این چند پله پیمودنشون واقعا زمان بر و انرژی بره مثلا کنترل رنگ سفید رو ببینید توی کار رفرنس هم درخشش داره و هم اکسپوز نشده مورد بعدی حس کار هست حس کار رفرنس شما کاملا آکنده از نرمی و لطافته در حالی که شما نتونستید اون حس رو برسونید من از زاویه ی رندری که از بالای مبله اصلا خوشم نیومد رندر کلوز آپ خیلی خوبه منتها کیفیت تکسچر و آنتی الیاسینگش به شدت پایینه در کل با توجه به اینکه تخصصتون به تصور بنده در حد نیمه حرفه ایه توصیه می کنم به فکر بوجود آوردن حس مناسب در کاراتون باشید و این موضوع رو تمرین کنید موفق باشید سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 735]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن