واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Realtime architect demo Ali Rahimi 23 تير 1389, 20:27سلام به همگی. کار جدید من. این یه مرکز تجاری در حال ساخت هست توی خیابان فرشته. 2 ماه کار برده. full HDR. 16bit float lightmap. correct tonemapping Game engine: Quest3d Model: Maya Texture: Photoshop Render engine for lightmap baking: Turtle EXE () HD Quicktime () SD Quicktime () Related topic () Official page () aminn70 23 تير 1389, 20:58عجب پروژه سنگيني عالي شده تبريك مي گم majid.shiraz 23 تير 1389, 21:55آقا دستت درد نکنه جالب شده بعضی فریم رندرها خوبه بعضیا یه جوریه انیمیشن رو هم دیدم چقدر با سرعت دوربین حرکت میکرد انگار داشتی فرار میکردی! توی پارکینگ واقعا داشت سرم گیج میرفت:razz: خیلی ساختمونای دورو برش خوب نشده نبود در مجموع جالب بود:green: ایشالا موفق باشی CG_Master 24 تير 1389, 07:32سلام علی جان واقعا خسته نباشی کارت خوب شده... فقط یه سوال ... شاید ساده به نظر بیاد اما واقعا من خیلی باهاش مشکل دارم تو کار گاراژ به کف آسفالت یه فلش زرد رنگ دادی یکی از راهاش خوب ساخت تکسچر هست که میای تو فتوشاپ میسازی خوب یه مشکلی هست ... تو کارایی که با ابعاد زیاد مثل همین کار مجبوری سایز تکسچرت رو بالا ببری (منظورم ابعادش هست) تا اینکه یه تکسچر با کیفیت داشته باشیم اما اما سطوحی که چند برابر این گاراژ هستن دیگه نمیشه با فتوشاپ یه تکسچر روش انداخت چون حجم تکسچرش حداقل با پسوند JPG بیشتر از 50 مگ میشه پس نمیشه و نمیصرفه یه راه دیگه ای که من میدونم متریال ماسک هست یکی دیگه هم Vray blend هست که یه جورایی دوتا یا چند تا تکسچر رو Fade میکنه تو هم که تو اینجور کارا بدرد نمیخوره خواستم یه مقدمه ای از سوام رو بگم و بپرسم شما با چه روشی این کف آسفال رو تکسچر دادی اگه جواب تکسچرینگ تو فتوشاپ هست یه سوال دیگه هم پیش میاد و اونم اینه که همین حرکت رو روی سطح بزرگتر رو با چه روشی تکسچر میکنی... ممنون از شما و موفق باشی FATEMEH 24 تير 1389, 11:11سلام خسته نباشید کار سفارشی خوبی شده یه سوال برام پیش اومد توی این سفارش هایی که قراره اجرا بشن و ساخته بشن مدلسازی باید با ابعادخیلی دقیق باشه ؟ یا فقط دیدن پیش نمایش براشون کفایت میکنه ؟ Borhan72 24 تير 1389, 11:31Wow... فوقالعادس.... خيلی Lightmap هاش باحالن.... ميشه در مورد اين Turtle كه باهاش لايت مپ هاشو درست كردی يه توضيح مختصر بدی؟؟؟ پلاگين واسهی ماياست؟؟؟ لينكشم اگه بدی ممنون ميشم... MAXBAZ 24 تير 1389, 13:46بلاخره دانلود شد ! خیلی پروژه جالبی هست. باورم نمیشه توی دنیا آدمایی هستن که حاظرن بابت ساختمونشون یه همچین خرجی بکنن. واقعاً قشنگ در اومده ، مخصوصاً خورشیدش :rose: Ali Rahimi 25 تير 1389, 00:06عجب پروژه سنگيني عالي شده تبريك مي گم ممنون. آقا دستت درد نکنه جالب شده بعضی فریم رندرها خوبه بعضیا یه جوریه انیمیشن رو هم دیدم چقدر با سرعت دوربین حرکت میکرد انگار داشتی فرار میکردی! توی پارکینگ واقعا داشت سرم گیج میرفت:razz: خیلی ساختمونای دورو برش خوب نشده نبود در مجموع جالب بود:green: ایشالا موفق باشی ممنون. بعضی فریم رندرها خوبه بعضیا یه جوریه یعنه چه؟ راجع به حرکت دوربین بیننده باید در 3 دقیقه یه دید کلی از ساختمان به دست بیاره. نمیشه که 10 دقیقه با دوربین چرخ زد تو ساختمان. بیننده خوابش میبره. راجع به گیج رفتن سرت شاید مشکل بینایی داری. جدی میگم شوخی نمیکنم. ساختمونای دورو برش به صورت گرافیکی و ساده ساخته شدن. قرار نیست که همه تهران رو مدل کنم. سلام علی جان واقعا خسته نباشی کارت خوب شده... فقط یه سوال ... شاید ساده به نظر بیاد اما واقعا من خیلی باهاش مشکل دارم تو کار گاراژ به کف آسفالت یه فلش زرد رنگ دادی یکی از راهاش خوب ساخت تکسچر هست که میای تو فتوشاپ میسازی خوب یه مشکلی هست ... تو کارایی که با ابعاد زیاد مثل همین کار مجبوری سایز تکسچرت رو بالا ببری (منظورم ابعادش هست) تا اینکه یه تکسچر با کیفیت داشته باشیم اما اما سطوحی که چند برابر این گاراژ هستن دیگه نمیشه با فتوشاپ یه تکسچر روش انداخت چون حجم تکسچرش حداقل با پسوند JPG بیشتر از 50 مگ میشه پس نمیشه و نمیصرفه یه راه دیگه ای که من میدونم متریال ماسک هست یکی دیگه هم Vray blend هست که یه جورایی دوتا یا چند تا تکسچر رو Fade میکنه تو هم که تو اینجور کارا بدرد نمیخوره خواستم یه مقدمه ای از سوام رو بگم و بپرسم شما با چه روشی این کف آسفال رو تکسچر دادی اگه جواب تکسچرینگ تو فتوشاپ هست یه سوال دیگه هم پیش میاد و اونم اینه که همین حرکت رو روی سطح بزرگتر رو با چه روشی تکسچر میکنی... ممنون از شما و موفق باشی ممنون. اون آسفالتها Texture ساده هستن. همونی هست که میبینی. فقط همون با فلش tile نیست. بقیه tile هستن. برای سطوح بزرگتر همون روشهایی رو که گفتی جواب میده. Ali Rahimi 25 تير 1389, 00:46@FATEMEH_Y : همش دقیقا از روی نقشه Cad ساخته شده @Borhan72 : Turtle خروجی های مخصوص برای Game میده که بقیه Render engine ها ندارن فقط Maya داره. تو cgpersia میتونی گیرش بیاری. @ MAXBAZ : فقط سرفقلی یه دونه از اون مغازه های جلو خیابون 8 میلیارد تومن هستش. دیگه تا آخرش رو بگیر. 1835ali 25 تير 1389, 12:03خسته نباشی با این که فیلمو ندیدم ولی بنظرم (از روی عکسها ) کار خوبیه برای real time چون زیاد realtime کار نکردم و محدودیت ها شو نمی دونم زیاد انتقاد نمی کنم ولی یه چند تا انتقاد مشهوده ، یکی اینکه رفلکت ها خیلی بالاست دوم اینکه درسته برای اینجور کارا باید صحنه low poly باشه ولی دیوار ها دیگه نباید اینقدر تیز باشه حداقل یه پخی با bevel می زدی صحنه گاراژ ها قشنگترین قسمتهای کارت هست واینکه : خوشحالم که اینجا و توی این انجمن تقریباً همه نوع گرافیست داریم (البته sculpter کم داریم ) شما هم که realtime کار می کنید یا علی Farrokh 26 تير 1389, 20:51نکته ی بارزی که کار شما داره اینه که یه کار پیشرو هست یعنی تقریبا از اولین کسانی هستید که بخصوص در سایت های ایرانی یه کار ریل تایم آرشیتکتی با این کیفیت انجام دادید هرچند که انتقاد هایی مثل کنترل نا مناسب نور ها و اکسپوز شدن موقتی و بر اساس زاویه ی دوربین رو به کارتون دارم ولی به دلیل ریل تایم بودن کار و کیفیت مناسب و حجم بالای پروژه ، این اثر رو به تاپ گالری و بعد از اون به گالری برگزیده ها می فرستم موفق و پیروز باشید :rose: winsent 26 تير 1389, 23:02خیلی خوب شدن. موفق باشید... Ultra 3D 27 تير 1389, 16:03خیلی عالیه درباره Realtime تعریفش رو شنیده بودم ... خیلی جالب شده! البته گاراژ به خاطر مدل و تکسچر خوبش و نبود رفلکت زیاد طبیعی تر و قشنگ تره ... 30min 27 تير 1389, 18:09من فیلم HD رو دیدم خیلی خوب بود . البته به نظرم زیاد روی جزئیات کار نشده بود و شاید این توقع من به خاطر دیدن Demo های این چنینی فراوان در Evermotion و سایت های دیگه هستش که خیلی به جزئیات در حجم وسیع توجه میشه . از کارهای به حق تاپ گالری هستش . موفق باشید . Mostafa-3D 28 تير 1389, 00:27ایول خیلی باحاله رندرش که حرف نداره Quest3D خروجی گرفتی درسته ؟ اگه با Unity کار میکردی خیلی بهتر بود چون هم محیط باحال تری داره و هم جلوه های قشنگی و نورپردازیش هم حرف نداره ولی این کارت خیلی خیلی باحال شده ... mohammadyzr 28 تير 1389, 19:02سلام کار خیلی قشنگی شده ،بنده کم و بیش پیگیر کارهای زیبای شما هستم. فقط به نظر سایز فایل نسبت به حجم کار یه مقدار بالاست، لبه اجسام هم اگه Antialiasing داشته باشن کار جالب تر میشه. با آرزوی موفقیت روز افزون. rezatayebi 30 تير 1389, 19:40تبریک می گم. کار خیلی خوبی شده. در مورد نسخه ویدیویی حرکت دوربین یک مقدار نامناسب و گیج کننده بود. اما نسخه رئیل تایم کار که گذاشتین خیلی خوب بود. SevenART 30 تير 1389, 21:08کار خوبی شده ... خوشم اومد ولی باز هم بهتر می شد بشه ... موفق باشی .... میگم می تونی بگی اینو چقدر کار کردی .. ؟ $ $ $ $ سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 367]