واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: موزه شعر... *farshid* 04 تير 1389, 10:32این کار پایان نامه یکی از دوستان بود (مربوط به 2 سال پیش) که چند تا رندر براش گرفتم. مدلسازی کار خیلی ساده بود برای همین سعی کردم تایل های بتنی بدنه رو نسبت به همدیگه کمی بچرخونم. بد نشد کلا () مدلسازی تو اتوکد و مکس انجام شده رندر هم vray هستش. و یه سری افکت هم تو photoimpact اضافه کردم به کار. زکات رندر بلد بودن... رندر گرفتن برای دوستان است :neutral::rose:. Ultra 3D 04 تير 1389, 10:53کار همون طوری که گفتی ساده هست و دور اطرافش هم که افکت دادی و Blur شده فضای نور پردازی و تکسچر ها خوب هستن البته تکسچر ساختمان اصلی یک دست هست متریال دیواره بین فضای سبز با پیاده رو همون متریال چمن هست ؟ در و پنجره نداره؟ یکمی رندر بیشتر بزار آدم بتونه خوب نظرش رو بگه! *farshid* 04 تير 1389, 11:06کار همون طوری که گفتی ساده هست و دور اطرافش هم که افکت دادی و Blur شده فضای نور پردازی و تکسچر ها خوب هستن البته تکسچر ساختمان اصلی یک دست هست متریال دیواره بین فضای سبز با پیاده رو همون متریال چمن هست ؟ در و پنجره نداره؟ یکمی رندر بیشتر بزار آدم بتونه خوب نظرش رو بگه! ممنون از نقد منصفانه ای که کردی. متریال جداره ای که گفتی همون چمنه:). البته نباید این جوری میشد... ولی شده دیگه و کار از کار گذشته:sad: و در مورد مدل ...مدلی که دست من رسیده بود نه در داشت ته فریم نه سنگ نه پیاده رو... هیچی نداشت :shock: اگه کار خودم بود حتما بهش دیتایل اضافه میکردم تا از این حالت بی روحی در بیاد... در ضمن من هیچ کدوم از کارای تو رو ندیدم یه لینکی چیزی بده تا مستفیض بشیم.:rose: Ultra 3D 04 تير 1389, 11:37مرسی دوست عزیز من زیاد کار تو گالری نمی زارم و فکر کنم یک بار که اولین بار اومدم مجید آنلاین یکی گذاشته بودم که تاپیکش رو هم خودم هم گم کردم کارای من بیشتر جنبه هنری نداره و برای کار فرما ها هست و تا حالا وفت نمی کردم کار هنری بزنم حالا تابستون شروع بشه و امتحاناتم تموم بشه چندتا پروژه توپ در نظر دارم تو تاپیک مناسب کارامو می زارم ( پست به خاطر تذکر فرخ جان ویرایش شد) FATEMEH 04 تير 1389, 11:42سلام دوست خوب با اینکه میگین کار ساده است ولی یه حس خیلی خوبی میده با موشن بلوری که دادی زیاد موافق نیسم در صورتی این جلوه جواب میداد که روی یه نقطه مثل دری که بازه تمرکز می کرد و بنظرم رندر خیلی خوبی گرفتی ازش موفق موفق باشی behrad_mouse 04 تير 1389, 12:22خوب شده نور خوبه دوست دارم این نوع نورپردازیو راجع به جزییات نظری ندارم چون دست خودت نبوده جایی که سایه ستون ورودی رو دیوارها افتاده زیادی صاف و صوفه این ماله اینه که کارت فقط بامپ داره اگه displacement میدادی سایه و کل متریالت از این حالت flat بودن در میومد دو تا سنگ بزرگ تو تصویر burn شدن فکر کنم توی دو تا صفحه uvw دادین عمق روی ورودی uvw حس نمیشه انگار کشیده شده *farshid* 04 تير 1389, 18:39خوب شده نور خوبه دوست دارم این نوع نورپردازیو راجع به جزییات نظری ندارم چون دست خودت نبوده جایی که سایه ستون ورودی رو دیوارها افتاده زیادی صاف و صوفه این ماله اینه که کارت فقط بامپ داره اگه displacement میدادی سایه و کل متریالت از این حالت flat بودن در میومد دو تا سنگ بزرگ تو تصویر burn شدن فکر کنم توی دو تا صفحه uvw دادین عمق روی ورودی uvw حس نمیشه انگار کشیده شده مرسی از نظراتی که دادی... به خاطر سیستم ضعیفی که داشتم نمی تونستم از displacement استفاده کنم. بجاش از normal bump استفاده کردم... حق با شماست. دیسپلیس کار رو به رئال نزدیک میکنه ولی سیستم بالایی نیاز داره. در ضمن تو این کار از uvw هم استفاده نکردم. فقط map scaler استفاده کردم... اون افکت های dirt هم که رو لبه رخبام دیده میشه افکت دو بعدیه:) . رندر رو گرفتم بعد نقاشی کردم اون قسمتشو! majid.shiraz 04 تير 1389, 19:59کارتون خوب شده اما یخورده جوش دلگیره شاید هم بخاطر ارتباطش با شعر و شاعری باشه:paint: سطح شیب داری که چمن هست تا کجا اومده؟ در قسمت سردر ورودی یکی از پایه ها چمن شده یکی بتون هست یا من اشتباه میبینم و بتون چرکه؟ ببخشید که من تازه وارد دارم نقد میکنم:green: *farshid* 04 تير 1389, 20:12سلام دوست عزیز... ممنون از نقدت... مهم نیست تازه کاری یا نه... هر چیز مفیدی که به ذهنت رسید بگو جانم. بله حق با شماست مشکل داره اون قسمتش. یه مساله دیگه .... دوست من وقتی یه کاریو میزاریم اینجا انتظار داریم علاوه بر نقد غیر تخصصی کمی هم به عنوان یک رندر اون رو نقد کنین نه اینکه با عکس واقعی مقایسه کنین و تفاوت هاشو بگین:). اگه یکم حرفه ای نقد کنی بهتره.:rose: من تشنه یاد گرفتن از بچه های فوروم هستم امیدوارم تو هر کامنتی که می ذارین یه بار آموزشی برای من و سایر دوستان وجود داشته باشه. Farrokh 04 تير 1389, 21:23قبل از هر چیز از همه ی دوستان خواهش می کنم کار های خودشون رو در تاپیک دیگران به نمایش در نیارند و به جای این کار از پیغام خصوصی برای فرستادن لینک کار هاشون استفاده کنند و یا اینکه تاپیک مخصوص خودشون رو بزنند و کارشون رو نمایش بدند این موضوع هنوز جزو قوانین نیست ولی اون رو به قوانین اضافه خواهم کرد پس خواهشا رعایت کنید در مورد کار دوستمون هم من خیلی از رنگای فضای سبزش و ادیت رنگ ها توی پست خوشم اومد ولی من هم خیلی موشن بلور رو دوست ندارم ضمن اینکه طراحی ساختمان تو حال و هوای یه ساختمون نیمه کاره هست خط آسمان صاف یکی از بد ترین نقاط طراحی هست (به نظر من البته ) بعد یه چیز دیگه بریده شدن زمین شیب دار می تونست با یک دیوار بتنی اتفاق بیوفته که اینقدر تکسچر چمن نا جور نشه موفق باشید *farshid* 05 تير 1389, 12:41سلام فرخ جان. ممنون که اومدی و نظر دادی... این دوست عزیزی که کار پایان نامشو انجام دادم شب اومده بود جلوی درمون و التماس میکرد که تا فردای اون شب 5 تا رندر از تمام بدنه ها و حیاط مرکزی براش بگیرم.:) منم همین کار رو براش انجام دادم. برای همین مدلسازی کار در حد فاجعست. هر تقدی کنین به کار وارده. در مورد خط آسمون متوجه منظورت هسنم ولی یه شبهه ای برام پیش اومد...:) منظورت همون گذاشتن گنجیشک و دیتایل و این جور چیزاست؟ یا نه... منظورت حجم معماریه؟ اگه منظورت اولی باشه حق با توئه تو کار قبلیم هم همینو گفته بودی و سعی میکنم زین بعد رعایتش کنم... ولی حجم کار، دست خودم بنود . به نظر من این حجم برای یه پایان نامه خیلی کم دیتایل ،خسته و یکنواخته.:paint: Farrokh 05 تير 1389, 16:38حالا من دیگه کاری به شرایط کاریت ندارم در مورد خط آسمان هم منظورم حجم معماریه گنجیشک کجا بود بابا MAXBAZ 05 تير 1389, 17:06تنها ایرادی که میبینم اینه که چمن هاش یکم کوتاه هستن ! displace ش کمه فک کنم. hmv-ray 06 تير 1389, 09:09سلام دوست من:rose: تبریکات بنده رو پذیرا باش:lol: خیلی خوبه که بعد از اینکه رندرت در میاد بازم روش کار میکنی من حوصله این کارارو ندارم فکر کنم تنها ایرادش اتصال چمن با ساختمونته که خوب نشده. *farshid* 06 تير 1389, 15:46تنها ایرادی که میبینم اینه که چمن هاش یکم کوتاه هستن ! displace ش کمه فک کنم. سلام دوست جون. من یه اشتباه مهلک تو کار با vray displacement داشتم که چمن اینجوری در اومد. مشکل هم اینجا بود که اول متریال میدادم بعد map scaler میکردم و بعد vray displacement به modifier اضافه میکردم. در حالی که باید map scaler رو آخر سر و بعد همه مراحل اضافه میکردم تا اینجوری نشه اینم یه تلاش برای ایجاد یه چمن خوب. () دوستان راه بهتری برای ساختن جمن میدونن بگن :rose:. من autograss رو نصب کردو ولی مشکل داشت. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 754]