تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 23 آبان 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1828797582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

daylight -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: daylight Ultra 3D 06 اسفند 1388, 08:44چرا وقتی از نور daylight به تنهایی برای نور پردازی خارجی ساختمان ها تو mentalray استفاده می کنم نور ومتریال ها به صورت تار و محو شده نشون داده می شن و مات هستن ؟؟ مگه daylight خودش کافی نیست و یا نور مکمل هم می خواد و یا تو تنظیمات محطی و اکسپوژر تنظیمات خاصی می خواد؟؟؟ Ultra 3D 06 اسفند 1388, 08:46ببخشید عکس خوب upload نشده بود www_3d_boy3 06 اسفند 1388, 08:56به mr sun و mr sky تبدلیلش کردی؟ .:taymaz:. 06 اسفند 1388, 09:44با سلام فکر کنم کار به mr sun و mr sky تبدیل شده چون تو 2010 اتوماتیک تو این حالت هست البته اگه از 2010 استفاده کرده باشی.دوست عزیر من اکثرا از daylight استفاده میکنم و همچین مشکلی ندارم.تنظیمات exposure غیر از تنظیمات خود نور sun میتونی از Enviroment -mr Photographic Exposure control-preset برای اینکه کارت بهتر بشه این قسمتو رو outdoor Daylight بذار پایینم اگه ببینی میتونی exposure رو تنظیم کنی.موفق باشی داش ممد 06 اسفند 1388, 13:23یه sky light رو توی صحنه اضافه کنید بعد درست می شه و اصلا تاثیری در نور نداره Ultra 3D 07 اسفند 1388, 14:54Tsz جان اون تنظیمات که گفتی رو می دونم فقط میمونه تنظیمات دستی Exposure که دیگه خیلی حرفه ایه !! تو یک آموزش دیدم که با تغییر کمی تو چند تا از پارامترهاش یک صحنه مصنوعی رو طبیعی کرد!! ما که نمی دونیم ، شانسی هم که نمی شه پس از همون تنظیمات آماده استفاده کردم که نتیجش رو می بینید! در ضمن از sly light هم استفاده کردم ، تاثیر زیادی نداره! داش ممد 07 اسفند 1388, 21:53 دانلود کن از بالا حتما به کار می اد توضیحات اضافه .:taymaz:. 07 اسفند 1388, 22:35منم تو آموزشا دیدم خود رندرو یجوری میگیرن که دیگه نیازی به فوتوشاپ نداره.اینم دلیل داره تمرین زیاد آشنایی کافی با مباحث نور، رنگ و زبان که زبان مادری خودشونه، متاسفانه اکثر کارای خود من (حالا خودمونیم همه) یا تنظیمات پیش فرضه یا یه چنتا پارامترو تغییر میدیم و رندر میگیریم درصورتی که مکس یه محیط کاملا علمیه www_3d_boy3 08 اسفند 1388, 11:13خب اون تصویر خوبه هم بزار ببینیم AREF 08 اسفند 1388, 15:01سلام. یه sky light رو توی صحنه اضافه کنید بعد درست می شه و اصلا تاثیری در نور نداره دلیلی نیست آخه Mr Sky خودش همینه دیگه شما باید با Explose استفاده کنی.تنها توصیه بنده اینه که آموزش تصویری Gnomon-Lighting and Rendering Series استفاده بکنید. مثلا یه سری از فوت های کوزه گری که استفاده می کنه اینه که شما از طریق Material Ovveride به کلش یه متریال Arch&design بدین طوری که سفید باشه و از طریق Gamaa & LUD عدد ها رو روی 2.2 تنظیم کنین. AREF 08 اسفند 1388, 15:12سلام. یه sky light رو توی صحنه اضافه کنید بعد درست می شه و اصلا تاثیری در نور نداره دلیلی نیست آخه Mr Sky خودش همینه دیگه شما باید با Explose استفاده کنی.تنها توصیه بنده اینه که آموزش تصویری Gnomon-Lighting and Rendering Series استفاده بکنید. مثلا یه سری از فوت های کوزه گری که استفاده می کنه اینه که شما از طریق Material Ovveride به کلش یه متریال Arch&design بدین طوری که سفید باشه و از طریق Gamaa & LUD عدد ها رو روی 2.2 تنظیم کنین. داش ممد 08 اسفند 1388, 20:40فکر کنم یه تزفند باشه برای رندر بهتر AREF 08 اسفند 1388, 21:45سلام.1 مقایسه ای انجام دادم بین منتال ری و فاینال رندر خودتون دانلود کنین و فرقشو ببینین. Ultra 3D 09 اسفند 1388, 19:18عارف جان خیلی ممنون همیشه سوال بود برام که با با خود منتال ری رندر می کنه دیگه این Final render دیگه چیه!! باز خیلی خیلی ممنون:rose: داش ممد 09 اسفند 1388, 21:04سلام این رو برای قدرت منتال ری گزاشتی یا نه؟؟. بعد شما Ultra 3D () عزیز یه عکس تنظیمات رندر و یه عکس هم از قرار دادن اجسام بزار www_3d_boy3 09 اسفند 1388, 21:31باورتون نمیشه اما من میگم عکسی که با منتال گرفته شده بهتره شما چی میگید؟ Ultra 3D 09 اسفند 1388, 22:33خوب اونایی که من براشون کار می کنم براشون رندر ها از هیچ لحاظی مهم نیست مگر وضوح اون ها حتی وقتی کار هم خوب از اب در می یاد بعضی وقت ها تو ذوق ادم می زنن و می گن که خوب نیست و واضح نیست مثل این کار که مجبورم کردند تنام تنظیمات و نور پردازی ها رو حذف کنم و آخرش سقف رو برداشتم و با sky light معمولی رندر کردم(نمی دونم عوام مردم علاقه زیادی به این sky light دارن) و اما داش ممد گفته بود که عکس بزارم از تنظیماتش . 3 تا گرفتم اگه کافی نباشه بگو بازم بگیرم... AREF 09 اسفند 1388, 22:48خیلی کار خوبی با منتال زدید. برای تنظیمات هم همین تنظیمات رو اعمال کنین.عالی میشه. اما وقتی Mr Sun , Mr Sky کار کنین خودش Sky Light میسازه Ultra 3D 09 اسفند 1388, 23:00در ضمن کسی لینک دانلود Final render 3 رو برای مکس 10 نداره ...؟ گشتم مال مکس 9 بود... AREF 10 اسفند 1388, 20:45 finalRender Stage-1 Release 3.0 SE (Studio Edition) for 3ds Max 32/64bit Rapidshare镜像下载(长期有效): 单击观看如何下载此文件(下载前必看) () X_WIN32_XFORCE.rar.html X_WIN64_XFORCE.rar.html 复制代码 解压密码(passowrd):51render.com hotfile镜像下载(支持下载工具): X_WIN32_XFORCE.rar.html X_WIN64_XFORCE.rar.html 复制代码 解压密码(passowrd):51render.com filefactory镜像下载(支持下载工具): X_WIN32_XFORCE.rar.html X_WIN64_XFORCE.rar.html 复制代码 解压密码(passowrd):51render.com AREF 10 اسفند 1388, 20:52 finalToon, cebas’s Non Photo Realistic (NPR) renderer for 3ds Max has also been upgraded with features and functions, finalToon is available as an integrated part that comes with finalRender R3, finalRender R3 SE or as a standalone version. finalRender R3 SE is build upon: * all features and functions of finalRender R3 * pyroCluster 3.5 (without mental ray shaders) * finalToon R3 * former finalShaders shaders (unlimited network render license) volumeBreaker is a volumetric geometry fracturing tool that will instantly create sub-geometry within any mesh – geometry that perfectly fits together and fills any given volume. With volumeBreaker Cebas brings a Hollywood quality destruction tool to 3ds MAX. volumeBreaker was developed in consultation with, and to meet the very exacting demands of, VFX artists working on multi-million dollar movies – because of this, volumeBreaker truly is a production proven tool. rapidshare x86: rapidshare x64: mediafire x86: mediafire x64: thx x-force for the great present!! داش ممد 10 اسفند 1388, 22:14سلام توی final gather تعداد rayها رو بزار 3000 برای روز diffuse bounces رو روی 2 یا 3 بزار تعداد انعکاس که برخورد نور به یک جسم به بعدی و بعدی بر خورد می کنه max.depthرو روی 8 بزار بعد caustics رو فعال کن بعد (gi) رو هم روشن کن تیک اولی و سومی رو فعال کن samoling quality رو از قسمت فیلتر گزینه ی تایپ رو mitchl رو انتخاب کن (شاید درست ننوشته باشم) حتما سرعت رندر حتما 40 تا 50 دقیقه افزایش میابد (ray ها این کار رو می کنه هر چی بیشتر بهتر ) AREF 10 اسفند 1388, 22:36mitchl محمد جان لطفا این قدر رنگی کار نکن.درست بنویس و با فونت معمولی. و این که بهترین فیلتر Lancsoz هست.عدد 3000 !! نه بابا نیازی نیست.مگه می خواد چیکار. با GI موافقم اما دلیلی برای Caustic نیست.میخواد چیکار.Max Deph رو هم از 3بیشتر نذارین الکی سنگین میشه.برای انعکاس آینه ای Max Deph رو 3 و برای شیشه 5 بزارین. در مورد GI هم یه تیک وجود داره که Gi رو با FG یکسان می کنه.من هنوز اعتقاد دارم اون تنظیماتی که ازش عکس گرفتم برای همه کار چه داخلی چه خارجی جواب میده. Ultra 3D 11 اسفند 1388, 01:42با تشکر فراوان از داش ممد و عارف جان رو تنظیماتی که گفتید کار می کنم ، نتیجش رو هم رو این تاپیک می زنم حالا این دسته لینک های دوم که عارف گذاشته همون فاینال رندر هست یا ...؟ یکم قاتی کردم ... در ضمن فاینال رندر یک موتور گرافیکی مستقل هست یا همون رو منتال ری کار می کنه؟ Ultra 3D 11 اسفند 1388, 14:49ای ول دستتون درد نکنه خیلی خوب شد ولی زمان رندر بالا رفت (ولی ارزشش رو داشت) این هم رندر قبلی و جدید مقایسه کنید ، مقایسه کنید: و نتیجه این تنظیمات که عارف جان گفت: البته در بعضی از زاویا تاثیر این تنظیمات بیشتر محسوس هست!! AREF 12 اسفند 1388, 12:49ببین مشکل از متریال هست. متریال رو برای اینکه خوب نشون بدی مثلا کامپوزیت از Pro Material استفاده کن.و اینکه برای اینکه یک چیز رفلکت دار رو نشون بدی باید چیزی برای رفلکت وجود داشته باشه.پس یه عکس رو طوری بزار که انعکاسش بافته توی شیشه و متریال بدنه ساختمون. برای ساختن آسمون سه بعدی یه Arc بکش.بعد Extrud بکن. برای متریالش هم باید یه متریالی باشه که 1- نیاز به منبع نور نداشته باشه.یعنی خودش از جنس نور باشه. برای اینکار از Arch Design استفاده بکن.تکسچر آسمون رو به Diffius نده بلکه به بخش Glow برو به اونجا بده.اینقدر با عددهای Glow بازی کن تا بدست بیاد نور مورد نیاز 2- از خودش نه سایه تولید بکنه نه سایه بهش تعلق بگیره Ultra 3D 13 اسفند 1388, 22:42ممنون عارف جان اگه دوستان متریال کامپوزیت برای منتال ری دارن لطف کنند آپ لود کنند چون تو کارام خیلی برای منتریال های خارجی برای ساختمان های مدرن مشکل دارم خوب نمی شه از آجر یا سیمان استفاده کرد داش ممد 15 اسفند 1388, 19:55می شه مشکلات من رو توضیح بدی ممنون می شم :green: .:taymaz:. 17 اسفند 1388, 10:14محمد جان لطفا این قدر رنگی کار نکن.درست بنویس و با فونت معمولی. و این که بهترین فیلتر lancsoz هست.عدد 3000 !! نه بابا نیازی نیست.مگه می خواد چیکار. با gi موافقم اما دلیلی برای caustic نیست.میخواد چیکار.max deph رو هم از 3بیشتر نذارین الکی سنگین میشه.برای انعکاس آینه ای max deph رو 3 و برای شیشه 5 بزارین. در مورد gi هم یه تیک وجود داره که gi رو با fg یکسان می کنه.من هنوز اعتقاد دارم اون تنظیماتی که ازش عکس گرفتم برای همه کار چه داخلی چه خارجی جواب میده. سلام عارف آقا یه سوال در مورد این تصویر من تو اکثر آموزشها میبینم که دوربین دوتا کادر رنگی داره زرد و فیروزه ای تو این تصویرم تو صفحه مکس دیده میشه این چیه؟چطوری تنظیم میشه؟و کارش چیه؟؟ AREF 18 اسفند 1388, 08:32سلام.از غیبتم شرمنده.آمفلانزا داشتم اینفدر آمپول خوردم که نگو!!!! الان زو صندلی 1 وری نشستم:lol: این2 تا کادر در حقیقت اسمش هست Show Safe Frame.کاربردش اینه وقتی که تنظیم میکنی اندازه رندر 1280*720 تمام جاهایی که تو رندر نهایی دیده میشه رو به ما نشون میده.چون اگه این تنظیم نباشه می بینی گوشه های تصویر تو رندر نمی افته.اما با این تمام عرصه رندر نهایی قابل دیدنه. .:taymaz:. 18 اسفند 1388, 10:57سلام.از غیبتم شرمنده.آمفلانزا داشتم اینفدر آمپول خوردم که نگو!!!! الان زو صندلی 1 وری نشستم:lol: این2 تا کادر در حقیقت اسمش هست Show Safe Frame.کاربردش اینه وقتی که تنظیم میکنی اندازه رندر 1280*720 تمام جاهایی که تو رندر نهایی دیده میشه رو به ما نشون میده.چون اگه این تنظیم نباشه می بینی گوشه های تصویر تو رندر نمی افته.اما با این تمام عرصه رندر نهایی قابل دیدنه. سلام خواهش.درد داشت نه!؟:cry: :sad: امیدوارم حالت هرچه زودتر خوبشه عارف جان.و اما در مورد سوالم من با show safe frame مشکلی ندارم وقتی این گزینه فعاله یه کادر زرد میندازه و اندارهی محیط رندرو نشون میده.ولی دیگه کادر فیروزه ای رو نمیندازه با 2010 هم امتحان کردم نیست فقط کادر زرد رنگ هست.مشکل از تنظیمات منه یا وقتی این دوتا کادر میاد که باید تنظیمات خاصیو انجام بدی؟!




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن