تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802939652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش فلش


واضح آرشیو وب فارسی:پرشین وی: بعد نصب برنامه فلش MX وارد برنامه شويد در ابتدا يك پنجره روي صفحه به شكل زير باز مي شود در سمت چپ نام پروژه هاي كه اخيرا باز كرده بوديد نوشته شده در وسط گزينه هايي براي ايجاد يك فايل جديد در انواع مختلف و ستون سمت راست باز كردن يك فايل جديد با توجه به الگو است گزينه flash Document را از ستون وسط انتخاب كنيد تا يك فايل فلش ايجاد شود. [تصوير: 1.jpg] خوب حالا برنامه فلش يك محيط در اختيار شما قرار مي دهد. اين محيط شامل اجزاي زير است : Stage: مستطيل سفيدي است با اندازه 550×400 پيكسل است كه در وسط صفحه قرار گرفته و در واقع چيزهايي كه در اين قسمت قرار مي گيرند در فلش شما نمايش داده مي شوند دور آن به وسيله كادر خاكستري پوشيده شده است و تصاويري كه در محيط خاكستري قرار مي گيرند از ديد بيننده پنهان خواهند بود. Timeline : خط زمان است فلش همانند فيلم طول و زمان يك فيلم به واحدهايي به نام فريم تقسيم مي كند. كه كنترل فريمها در اين قسمت انجام مي گيرد.هر شامل محتويات خاصي است.خط زمان به دو قسمت تقسيم مي شود ناحيه فريمها و ناحيه لايه ها. ناحيه فريمها: در اين قسمت ترتيب و مدت زمان فريمها را تنظيم مي كنيم.در بالاي آن شماره فريمها زده شده است.و داراي يك مستطيل قرمز است به نام play head است كه روي فريمي قرار دارد كه در حال حاظر روي stage نمايش داده مي شود مي توانيد آن را با ماوس روي فريمهاي ديگر جابه جا كنيد.در ناحيه فريمها موارد زير موجود است. Timeline Menu: اين دكمه در بالاي خط زمان و در انتهاي سمت راست در كنار شماره گذاري قرار گرفته است. با كليك بر روي آن مي توانيد فاصله بين شماره هاي تايم لاين كم كنيد البته اين كار فقط براي ديدن تعداد كمتر يا بيشتر فريم بر روي تايم لاين است و در سرعت پخش تاثيري ندارد. Center Frame: قسمت مركزي فريم قابل ديد در تايم لاين Onion Skin: فريمهاي موجود در بازه نشان داده شده را روي هم نمايش مي دهد به اين طريق مي توان فريمهاي مياني تشكيل شده را مشاهده كرد. Onion Skin Outline: مانند گزينه قبل فريمهاي مياني موجود در بازه را نشان مي دهد البته اين بار فقط خطوط خارجي آنها را نمايش مي دهد. Edit Multiple frames: باعث مي شود هر بخش از انيميشن كه بر فريمها مختلف تقسيم شده ويرايش كنيد. Modify Onion Markers: بعد از كليك بر روي آن منويي باز مي شود كه مي توان تعداد فريمهايي كه در بازه براي نمايش به صورت Onion Skin را مشخص كرد. بقيه موارد هم تعداد فريمهاي سپري شده تا فريم جاري و سرعت و زمان سپري شده تا آن فريم را نشان مي دهد. ناحيه لايه: اين قسمت براي سازماندهي بهتر محتويات يك فلش بكار مي رود.مثلا براي دادن بك گراندهايي كه در سكانسها يا فريمهاي مختلف متفاوت است..نام هر يك از لايه ها را با دوبار كليك و تايپ نام مورد نظر مي توانيد تغيير دهيد. در بالاي اين قسمت دكمه هاي زير موجود است: ShowHide All layers: با كليك برروي آن همه لايه ها با هم پنهان و با كليك مجدد ظاهر مي شوند.شما مي توانيد لايه هايي را كه مي خواهيد پنهان شوند در دايره زير اين ستون و در جلو نام لايه مورد نظر قرار دارند كليك كنيد لايه مورد نظر پنهان مي شود و يك علامت ضربدر در آنجا ظاهر مي شود. LockUnlock All layer: همه لايه ها با كليك كردن بر روي آن قفل مي شوند و امكان ويرايش ندارند و با كليك مجدد همه لايه باز مي شوند همانند مورد قبلي مي توان با كليك برروي دايره زير اين ستون مي توان لايه هاي دلخواه را قفل كرد. Show All Layers as Outline: نمايش دهنده خطوط خارجي همه لايه ها اين مورد هم مانند موارد قبلي براي هر لايه مي توان استفاده كرد. در پايين اين قسمت layer دكمه هاي زير موجود است: Insert layer: براي اضافه كردن يك لايه به مجموعه لايه ها به كار مي رود.اين لايه در بالاي لايه جاري (لايه اي در حال حاضر در آن هستيم علامت مداد كنار آن قرار دارد.)يك لايه جديد اضافه مي كند. Add Motion Grid: يك لايه راهنما ايجاد مي كند. Insert Layer Folder: باعث ايجاد پوشه مي شود و شما مي توانيد لايه هاي خود را در آن سازماندهي كنيد. بعد از ايجاد پوشه مي توانيد لايه هاي مورد نظر را با كليك برروي آنها و كشيدن در پوشه آنها در پوشه قرار مي گيرند. Delete a Layer: با كليك بر روي آن لايه جاري پاك مي شود. جعبه ابزار يا Tools: جعبه ابزار داراي ابزارهاي گوناگوني است و هر ابزار با كمك پانل properties و option (زير جعبه ابزار قرار دارد)مخصوص به خود دارد كه با آن تنظيم مي شود. ابزار selection Tool: اين ابزار براي انتخاب يك قسمتي ازناحيه ترسيم شده بكار مي رود براي استفاده از آن ابزار را انتخاب كرده بروي آن كليك كنيد شي انتخاب مي شود ولي اگر قصد انتخاب چند شي را ه طور همزمان داريد دكمه ماوس را فشار داده و روي دو ناحيه بكشيد و سپس رها كنيد.و يا از كليد shift و كليك روي اشيا مورد نظر اين كار را انجام داد. بعد از انتخاب اشيا به پانل بسته به نوع شي پانل properties امكاناتي به شما مي دهد مثلا اگر شي انتخاب شده عكس باشد مي توان آن را ويرايش كرد يا اگر شي باشد كه خود رسم كرديم امكان تغيير رنگ حاشيه و داخل آن را مي دهد.اگر شي باشد كه خود رسم كرده ايم option هم بعد از انتخاب شي فعال مي شود.و دو ابزار براي اصلاح خطوط در اختيار ما قرار مي دهد. ابزاري كه به شكل s هست خط رسم شده را را خميده تر مي كند و ابزار ديگر كه به شكل يك زاويه است خطوط را صاف مي كند هر بار روي اين ابزارها كليك كنيد اين اعمال انجام مي شود براي درك بهتر با ابزار قلمو يك حرف z را رسم كنيد بعد قسمتي را انتخاب كنيد و خطوط آن را صاف يا منحني كنيد. غير از انتخاب كار ديگر اين ابزار ويرايش شي است بعد از انتخاب ابزار ماوس را به حاشيه هاي شكلي كه رسم كرديد ببريد اگر ماوس را به نزديكي زاويه هاي شي تان ببريد در كنار اشاره گر ماوس يك علامت زاويه ظاهر مي شود و اگر نزديك خطوط يا منحني ها ببريد يك منحني در كنار آن ديده مي شود حال اگر در هريك از اين حالتها كليد ماوس را نگه داشته و جابه جا كنيد آن زاويه جابجا شده يا شي (درنزديكي خطوط) به حالت منحني در مي آيد.يا اگر اين ابزار را در انتهاي خط صافي نگه داريم و شكل زاويه ظاهر شود با كشيدن ماوس مي توانيم خط را بلندتر كنيم. ابزار subselection Tool: پس از انتخاب اين ابزار ماوس را روي شي(اشيايي كه خود رسم كرديم.) مورد نظر بكشيد.دايره هاي سبز رنگي دور شي ظاهر مي شود كه مي توانيد با جابجايي آنها شي را ويرايش كنيد. ابزار Line Tool: براي رسم خطوط به كار مي رود.با نگه داشتن كليد shift مي توان خطوطي با زاويه 45 و افقي يا عمودي رسم كرد.در پانل properties مربوط به آن مي توان شكل و رنگ و سايز خط را تغيير داد. ابزار lasso Tool: براي انتخاب يك قسمت نامنظم بكار مي رود .روي صفحه كليد ماوس را نگه داريد و آن را دور شي مورد نظر بكشيد. ابزار pen Tool: از اين ابزار براي ايجاد منحني هاي هموار و يكنواخت استفاده مي شود.براي استفاده از اين ابزار به ترتيب در محلهاي مختلف كليك كنيد و يا با كشيدن نقطه كليك شده ميزان منحني را تعيين نماييد. ابزار Text Tool: براي افزودن متن به صفحه بكار مي رود.اگر به پانل properties آن نگاهي بياندازيد مي بينيد كه مي توانيد نوع خط كه شامل سه حالت ايستا(static) و پويا(Dynamic) و يا ورودي(input) هست را تنظيم كنيد و يا قلم و سايز و رنگ و ترازمتن(چپ چين يا راست چين يا همتراز)و فاصله بين حروف و زير نويس يا بالا نويس (superscript , subscript, normal)نحوه نوشتن متنها عمودي يا افقي بودن و تيتري و ايتاليك نوشتن و امكان انتخاب يا عدم انتخاب متن توسط حضار(با دكمه selectable)را تنظيم مي كند. حالت static موجب مي شود متن شما بدون تغيير باقي بماند حتي اگر قلم انتخابي شما بر روي سيستم بازديد كننده ها وجود نداشته باشد.حالت dynamic يك جعبه متني ايجاد مي كند كه از طريق يك منبع خارجي نظير يك سرويس دهنده به صورت خودكار تنظيم مي شود. حالت input براي گرفتن متن از ورودي بكار مي رود.در حالت ديناميك و ورودي براي آن بايد در كادري كه در زير حالت خط ظاهر مي شود اسم انتخاب كرد. با فشار دكمه format هم مي توان فاصله حاشيه چپ (Left margin)حاشيه راست(Right margin) فاصله خطوط(Line Spacing )و تورفتگي (indent)را تنظيم كرد. ابزار oval tool: به وسيله آن مي توان يك دايره يا بيضي رسم كرد براي رسم دايره مي توان كليد shift را همزمان با كشيدن ماوس بر روي صفحه نگه داشت.همچنين مي توان برروي علامت آهنربا در قسمت options كليك كرد و در هنگام رسم هرجا علامت دايره بزرگي در كنار نشانگر ماوس ظاهر شد آن جا شكل دايره است پانل properties مربوط به اين ابزار هم شبيه پانل line شكل و رنگ خط دور و رنگ داخل را تعيين مي كند. ابزار rectangle / polystar tool: براي كشيدن مستطيل(rectangle) و چند ضلعي(polystar) بكار مي رود. اين ابزار در يك مكان قرار دارند ابزار مستطيل معمولا رو قرار دارد روي علامت مثلث كنار اين ابزار كليك كنيد تا دومي هم ديده شود.ابزار مستطيل داراي پانل properties ي مثل دايره است ولي در options يك round rectangle radius است اگر آن را انتخاب كنيم يك پنجره باز مي شود و از شما عددي براي corner radius مي خواهد در واقع اين option زواياي مستطيل را گرد مي كند و هرچه عدد بزرگتر باشد گردتر مي شود. ابزار polystar هم در properties خود دكمه اي به نام options دارد اگر روي آن كليك كنيد يك پنجره باز مي شود .در قسمت style نوعي شكل (چند ضلعي يا ستاره ) دز number of side تعداد اضلاع يا گوشه هاي ستاره و در star point size سايز نقاط مياني ستاره را تعيين ميكند هرچي كمتر باشه شكل به ستاره نزديكتر ميشه. ابزار pencil tool : با كمك آن مي توان خطوط نا منظم رسم كرد.در قسمت options حالتهاي مختلفي براي رسم خط قرار دارد كه به ترتيب اولي خطوط شكسته رسم مي كند دومي خط منحني و سومي خطوط آزاد يعني هرچي بكشيم همون را نشان مي دهد. ابزار brush Tool: مانند يك قلمو نقاشي روي صفحه عمل مي كند. در قسمت options آن مي توان اندازه و شكل نوك قلمو را تعيين كرد.همچنين مي شود حالت قلمو را انتخاب كرد 5 حالت براي آن موجود است حالت paint normal رنگ قلمو را به تمام نقاط مي كشد حالت paint fills رنگ قلمو را به همه نقاط به جز خطوط مي كشد.حالت paint behind رنگ را ير اشكال موجود مي كشد و paint selection فقط نقاط انتخاب شده را رنگ مي كند و paint inside نقاط دروني را رنگ مي كند. ابزار free transform: به كمك اين ابزار مي توان شكل را چرخاند و تغيير اندازه يا تغيير شكل داد.براي كار با اين ابزار آن را انتخاب كرده و بر روي شكل مورد نظر كليك كنيد دستگيره ها ظاهر مي شود.در قسمت options مربوط به آن 4 قسمت وجود دارد حالت اول scale موجب تغيير اندازه شكل مورد نظر مي شود و حالت دوم rotate and skew باعث كج كردن و چرخاندن شي مي شود ماوس را جابه جا كنيد در زاويه ها شكل ماوس عوض مي شود در آنجا مي توان شكل را با حركت ماوس چرخاند.حالت سوم Envelope مي توان با جا به جايي دستگيره ها تغيير شكل ايجاد كرد (اين حالت داراي دستگيره هاي مربعي و شعاعي است) و حالت آخر distort براي كشيدن شكل بكار مي رود. ابزار Fill Transform: براي ويرايش رنگهاي شعاعي يا خطي بكار مي رود. ابزار ink bottle tool: با استفاده از آن مي توان رنگ و حالت و سايز خطوط حاشيه و خطوطي كه به كمك ابزار مداد يا خط رسم شده را تغيير داد. ابزار paint bucket: نواحي و اشكالي كه توسط فلش ترسيم شده اند را رنگ مي كند.در قسمت options هم داراي گزينه هايي است كه نحوه اصلاح شكاف موجود در شكل را در محدوده رنگ آميزي تعيين مي كند براي شكافهاي خيلي بزرگ قبل از رنگ اميزي بايد سعي كنيم آن را ببنديم. ابزار Eyedropper: براي نمونه برداري از وي‍‍‍ژگي هاي يك شي بكار مي رود. براي كار با اين ابزار بعد از انتخاب آن روي خط (كنار اشاره گر علامت مداد ظاهر مي شود)يا ناحيه مورد نظر (كنار اشاره گر علامت قلمو ظاهر مي شود) كليك كنيد وي‍‍ژگي ها كپي مي شود حال روي ناحيه يا خطي كه مي خواهيد وي‍ژگي روي آن كپي شود كليك كنيد. ابزار eraser: ابزار پاكن است و مانند قسمت قلمو در options داراي 5 حالت است كه فقط به جاي رنگ كردن پاك مي كند يعني خطوط و نواحي رنگي و نواحي انتخاب شده و يا رنگهاي درون محدوده را پاك مي كند . ابزار Hand: به كمك آن صفحه كار را جابجا كرد و نقاط مختلف آن را ديد. ابزار Zoom: براي بزرگ نمايي و كوچك نمايي از آن استفاده مي شود.براي انتخاب حالت بزگ يا كوچك نمايي از قسمت option كمك بگيريد. ابزار stroke color: با انتخاب آن جعبه رنگي باز مي شود كه براي تعيين رنگ خطوط بكار مي رود. ابزار Fill color: براي انتخاب رنگ براي پركردن اشياء يا قلمو است. Black and white: رنگ stroke color را مشكي و Fill color را سفيد مي كند. No color: حالت بدون رنگ .اگر بخواهيم stroke color يا Fill color بدون رنگ باشد آن را انتخاب مي كنيم در جعبه رنگها هم اي علامت وجود دارد. Swap colors: براي جابه جايي و تعويض رنگهاي stroke color و Fill color بكار مي رود. سمبل: يك عنصر با قابليت استفاده مجدد كه در كتابخانه فلش ذخيره مي شود ما ميتوانيم هر شي را كه خود مي سازيم يا از بيرون وارد مي كنيم استفاده از سمبل دو فايده مهم دارد: 1)استفاده از سمبل باعث مي شود حجم فايلهاي طراحي شده كاهش بيابد. هنگامي كه يك سمبل را وارد پرو‍ژه خود مي كنيد در واقع از يك نمونه استفاده كرده ايد و اين نمونه به سمبل اصلي اشاره دارد و افزودن هر تداد از آن به پرو‍ژه تاثيري در حجم فايل ندارد. 2)استفاده مجدد و ويرايش سمبلها ساده تر است. روش ايجاد سمبل: براي اين كار دو روش وجود دارد: شكل مورد نظر خود را در حالت انتخاب قرار دهيد و كليد F8 را بزنيد يا به مسير insert ew symbol برويد و يا از پانل Libraryاستفاده كنيد در هر سه مورد پنجره convert to symbol باز مي شود.در قسمت behavior نوع سمبل را تعيين كنيد.و در قسمت name نام مورد نظر براي سمبل را وارد كنيد. پانل Library: سمبلها شما در اين پانل قرار مي گيرد.در زير اين پانل دكمه هايي شبيه دكمه هاي زير timeline وجود دارد كه براي ساختن سمبل جديد يا ساخت پوشه براي قرار دادن سمبلهاي مشابه در يك پوشه و يا حذف سمبل وجود دارد.براي تغيير نام سمبلها بر روي آنها دبل كليك كنيد يا كليك راست كرده و rename را انتخاب كنيد. قرار دادن سمبلهاي مشابه در پوشه : براي قرار دادن سمبلها در پوشه هم از پانل Library يك پوشه جديد ايجاد كنيد و سمبلهاي مورد نظر را يكي يكي با نگه داشتن ماوس روي آنها گرفته و سپس با كشيدن به سمت پوشه وارد پوشه كنيد. راه ديگر اينكه روي سمبل مورد نظر كليك راست كرده و گزينه Move to new folder را انتخاب كنيد نام پوشه مورد نظر را در پنجره باز شده وارد كنيد سمبل در پوشه جديد وارد مي شود. نحوه استفاده از سمبل : سمبل را از پانل library با نگه داشتن ماوس گرفته و به داخل صفحه بكشيد.سمبل در صفحه ظاهر مي شود. ويرايش سمبلها: روي سمبل كليك راست كرده edit را انتخاب كنيد وارد صفحه مربوط به آن سمبل مي شويد و حال مي توانيد آن را ويرايش كنيد. حذف پوشه يا سمبلها: دو راه وجود دارد يكي استفاده از آيكون سطل زباله در پانل library است براي اين كار روي نام سمبل يا پوشه مورد نظر قرار بگيرد و آيكون سطل زباله را فشار دهيد پس از تاييد حذف سمبل يا پوشه حذف مي شود. راه ديگر اينكه روي سمبل كليك راست كرده و گزينه Delete را انتخاب كنيد. نكته:اگر يك سمبل را ويرايش يا حذف كنيم در هر جايي كه آن سمبل را استفاده كرده بوديم ويرايش يا حذف مي شود. انواع سمبلها: 1)سمبل هاي دكمه اي(Button Symbol):براي ساختن دكمه ها در فلش مورد استفاده قرار مي گيرند. 2)سمبل هاي نمايشي (Movie Clip Symbol):براي سمبل كردن قطعات انيميشني از اين حالت استفاده مي شود. 3)سمبلهاي گرافيكي(Graphic Symbol):اشكالي كه يا خود ترسيم كرده ايم يا از برنامه هاي ديگر وارد فلش مي كنيد از نوع گرافيكي در نظر بگيرد. سمبل هاي دكمه اي(Button Symbol): براي ساختن دكمه ها در فلش مورد استفاده قرار مي گيرند. در صفحه باز شده براي ساخت دكمه 4 فريم وجود دارد. فريم Up: اين فريم نماد حالت عادي دكمه است يعني حالت اوليه دكمه. فريم over: وقتي اشاره گر ماوس را روي آن قرار مي دهيد به آن شكل در مي آيد. فريم down: وقتي روي دكمه كليك مي كنيد ظاهر مي شود. فريم Hit: كاربر محتواي اين فريم را نمي بيند و براي نشان دادن محدوده عمل دكمه است. براي ساخت سمبل دكمه براي مثال مراحل زير را انجام دهيد. - يك سمبل دكمه اي به حالتي كه در روش ايجاد سمبل گفته شد بسازيد. - در صفحه مربوط به ساخت دكمه يك مستطيل آبي بكشيد.در اين حالت فريم حالت up پر مي شود (دايره مربوط به فريم آن سياه مي شود.) -كليد F6 را بزنيد تا يك فريم كليدي در قسمت over ساخته شود رنگ مستطيل را سبز كنيد. - مجدد كليد F6 را بزنيد مستطيل فريم down رنگ قرمز در آوريد. -در زير فريم Hit كليك راست كرده و گزينه insert blank key frame را انتخاب كنيد تا يك فريم خالي ايجاد شود و با ابزار كشيدن مستطيل محدوده مورد نظر براي دكمه را در فريم hit تعيين كنيد. - دكمه شما ساخته شده و در پانل Library قرار مي گيرد . نكته : فريمهاي ذكر شده در بالا مي توانند شكلهاي متنوع و متفاوتي از يكديگر داشته باشند. نكته: براي تست دكمه در صفحه به منوي control رفته و گزينه Enable simple buttons را تيك بزنيد . سمبل هاي نمايشي (Movie Clip Symbol) اگر بخواهيم يك قطعه نمايشي را چند بار استفاده كنيم بهتر است آن را به صورت سمبل در آوريم براي اين كار قطعه انيميشني فريمهاي قطعه انيميشني كه ساخته ايد با فشار دكمه ماوس و كشيدن روي فريمها به حالت انتخاب در آوريد و سپس روي آن كليك راست و گزينه copy frames را انتخاب كنيد . سپس يك سمبل جديد ايجاد كرده و نوع آن را movie clipانتخاب كنيد حال فريمها را در time line سمبل فريمها را با كليك راست و انتخاب paste frames به خط زمان منتقل مي شود.خوبي اين نوع سمبل اين است كه time line سمبل نمايشي از time line اصلي متفاوت است و با قرار دادن اين سمبل در خط زمان اصلي فقط 1 فريم روي آن قرار مي گيرد. سمبلهاي گرافيكي(Graphic Symbol) اين سمبلها براي قرار دادن يك عكس يا شكلي كه خودمون رسم كرديم بكار مي رود.با استفاده از آنها كارهاي جالبي مي توانيم انجام دهيم مثلا بعد از اينكه سمبل را ساختيم و داخل فلش قرار داديم در پانل properties مي توانيم با تغيير گزينه هاي color كارهاي جالبي بكنيد. Color: Color براي سمبلها در پانل properties نمايش داده مي شود و شامل موارد زير است. None: حالت عادي Brightness: براي تنظيم نور و روشنايي بكار مي رود. Tint: با انتخاب يك رنگ و مقدار وضوح آن رنگ سمبل را به رنگ مورد نظر در مي آورد. Alpha: مقدار وضوح سمبل را در صفحه نمايش نشان مي دهد هر اين مقدار كمتر سمبل محتر مي شود. Advanced: درجه رنگهاي اصلي و alpha را تنظيم مي كند. منبع: رامیز




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرشین وی]
[مشاهده در: www.persianv.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 684]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن