تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799595041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشکل با اشغال فضای cpu توسط swf -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل با اشغال فضای cpu توسط swf smmousazadeh 14 تير 1388, 17:32یکی از کارهای من در حین اجرا مقدار cpu خیلی زیاده میگیره یعنی در بعضی از سیستمها تا 50 درصد و البته در سیستمهایی که cpu های 2 هسته ای دارن این مقدار بیشتر میشه از دوستان کسی تا الان با این مشکل برخورد کرده یا میدونه چه عواملی cpu رو اشغال میکنن؟ نکته نمی تونم کار رو اینجا قرار بدم چون اجازه اینکار رو از طرف گرافیست و برنامه نویس و شرکت و .... ندارم توی کار خیلی موی کلیپ دارم. انیمشنش زیاده و همه چی داره تکون میخوره Avang2005 14 تير 1388, 18:17سلام دوست من شما در اين پروژه از حلقه استفاده مي كنيد ؟؟؟ در پروژه ها معمولا سعي كنيد از حلقه استفاده نكنيد چون كامپيوتر تمام مراحل كار رو قطع مي كنه و فقط به سراغ حلقه ميره به همين خاطر سيستم هنگ مي كنه و كل cpu اشغال ميشه موفق باشيد شلغم نپخته 14 تير 1388, 23:26با سلام، من فکر میکنم بخاطر تحرک زیاد در صفحه باشه. خیلی تأثیر داره ... Avang2005 14 تير 1388, 23:39سلام دوست من ولي اول برو سراغ حلقه ها موفق باشيد BioDread 15 تير 1388, 08:42با as3 و tween as3 استفاده کن و از tween classic استفاده نکن! بهتر میشه! شما انیمیشن زیاد دارین پس زیاد پردازش میخوایید! BehrouzPc 15 تير 1388, 10:02یکی از راهها جا له جایی تصاویر برداری (vector) با تصاویر پیکسلی می باشد که در سرعت پردازش نقش مهمی دارد راه دیگر کمتر استفاده کرد از onEnterFrame ها می باشد و یا Delete به موقع این خواصیت ها راه دیگر حذف اشیایی که از محیط دید کاربر خوارج می شوند راه دیگر افزودن موی کلیپ ها از دون کتابخوانه و با اکشن اسکریپت راه های دیگه هم وجود داره ولی فکر کنم اگه چند تار اینها که گفتم رو انجام بدی به سرعت مطلوبی برسی smmousazadeh 01 مرداد 1388, 12:20سلام و تشکر از لطف همه دوستان دارم تست میکنم و البته هنوز به جایی نرسیدم Avang2005 01 مرداد 1388, 16:00سلام دوست من خروجي exe رو از چه برنامه اي مي گيريد ؟؟؟ موفق باشيد apolon_021 02 مرداد 1388, 00:52یکی از موارد onEnterFrame که باید بعد از اتمام کار delete کنی . به جای image از shape استفاده کن . قسمت های مختلف و از loadMovie استفاده کن. از Twenn اکشن به جای motion tween استفاده کن . smmousazadeh 03 مرداد 1388, 13:47سلام دوست من خروجي exe رو از چه برنامه اي مي گيريد ؟؟؟ موفق باشيد سلام من خودم با فلش 8 خروجی میگرفتم و جدیدا با CS3 هم تست میکنم ببینم فرقی میکنه یا نه؟ اما فکر نکنم قرار باشه فایل SWF رو داخل برنامه ایمپورت کنن و احتمالا فایل فلش رو داخل پروژه لود میکنن خروجی نهایی با Visual C است mshgames 04 مرداد 1388, 20:10سلام هر شی ای که تو فلش رسم می کنید (اگه توسط ابزار فلش طراحی شده باشه) اون شی برایه فلش زمان کامپایل ( Ctrl+Enter) تبدیل به اکشن اسکریپت میشه (یعنی کد) حالا اون شی میتونه یه دایره ساده باشه و یا یه چیزه پیچیده و دارای رنگ بندی یعنی هر چه قدر اون شی گرافیکی تر باشه بیشتر کد تولید میکنه و در نتیجه برایه خوندنش سی پی یو میگیره تنها را ه حل تبدیل مووی کلیپ و یا غیره به عکسه (چون عکس به سی پی یو ربط نداره بلکه به کارت گرافیک ربط داره) یعنی اون شکلی که تو فلش میکشین رو پس از اتمام تبدیل به عکس کردی و حالا روش تغییرات انجام بدین نکته دیگه اینه که به جای اینکه از چندین onClipEvent استفاده کنید یه OnclipEvent تو سطح ریشه درست کن و کدها رو همونجا طبق اصول بزار (از آدرس دهی استفاده کن) arjmand 200 04 مرداد 1388, 22:39سلام هر شی ای که تو فلش رسم می کنید (اگه توسط ابزار فلش طراحی شده باشه) اون شی برایه فلش زمان کامپایل ( ctrl+enter) تبدیل به اکشن اسکریپت میشه (یعنی کد) حالا اون شی میتونه یه دایره ساده باشه و یا یه چیزه پیچیده و دارای رنگ بندی یعنی هر چه قدر اون شی گرافیکی تر باشه بیشتر کد تولید میکنه و در نتیجه برایه خوندنش سی پی یو میگیره تنها را ه حل تبدیل مووی کلیپ و یا غیره به عکسه (چون عکس به سی پی یو ربط نداره بلکه به کارت گرافیک ربط داره) یعنی اون شکلی که تو فلش میکشین رو پس از اتمام تبدیل به عکس کردی و حالا روش تغییرات انجام بدین نکته دیگه اینه که به جای اینکه از چندین onclipevent استفاده کنید یه onclipevent تو سطح ریشه درست کن و کدها رو همونجا طبق اصول بزار (از آدرس دهی استفاده کن) حالا به نظرتون خوندن چند خط کد مثلا (دوست سیصد خط) کد که تو حافظه بیشتر از یکی دو کیلوبایت فضا اشکال نمیکنه زیاد روی حافظه تاثیر داره یا تجزیه و رندر یک عکس پیکسلی ( که بیشتر از 128 مگابایت از حافظه رو به خودش اختصاص میده) mshgames 05 مرداد 1388, 07:42arjmand 200 من نظرمو گفتم چون وجود چندین شی (مووی) تو یه صحنه به خصوص اگه هم در حال حرکت باشن به روشن موشن تووین و .... صحنه حالت اسلومشن میگیره و کند میشه من مگه گفتم برایه یه شکله ایشون گفتن بیش از یه شکل تو کارشون در ضمن دوسته گلم شما که اینقدر نکته سنجی بهتر نیست یه راه حل پیشنهاد کنی ! نه اینکه بیای به گفته من ایراد بگیری arjmand 200 05 مرداد 1388, 10:06تا وقتی که این دوستمون (smmousazadeh) دقیقا توضیح ندن یا کد کارشون رو اینجا نزارن نمیشه فهمید مشکل چیه. اینایی که دوستامون دارن بیان میکنن فقط احتمال و بعضی ها ممکنه درست یا نادرست باشه ، چون خیلی موارد میتونه تاثیر داشته باشه استفاده از یه کلاس اکسترنال و وارد کردن تمامی کلاسهای یه پکیج که بدون استفاده هستن و یا استفاد زیاد از حلقه های while ، و در as3 استفاده نکردن از خاصییت garbage در رویدادها میتونه یکی دیگه از دلایل باشه من این رو عرض کردم که که این موردی که شما میفرمایین نمیتونه زیاد در سنگینی کار تاثیر داشته باشه چون همیشه توی اکثر سایتها و خود سایت adobe توصیه میشه تا حد علی از خود امکانات drawing در فلش استفاده بشه تا استفاده از عکسهای bitmap یا غیره . که باعث کاهش شدید حجم کار و افزایش سرعت پلیر میشه smmousazadeh 05 مرداد 1388, 10:50سلام و تشکر از دوستان احتمال اینکه ایراد از کد باشه خیلی کمه یعنی در حد صفره چون تنها کد مهم برنامه: onClipEvent (enterFrame) { //trace(_root.rot); if (_root.rot == 0) { _root.BUT.gotoAndStop(_root.BUTframe); _root.BUTframe = _root.BUTframe+_root.speed; if (_root.BUTframe >= 630) { _root.BUTframe = 1; } } else if (_root.rot == 1) { if (_root.BUTframe <= 1) { _root.BUTframe = 630; } _root.BUT.gotoAndStop(_root.BUTframe); _root.BUTframe = _root.BUTframe-_root.speed; } else if (_root.rot == 2) { _root.BUT.stop(); } که چرخش یه مووی کلیپ رو کنترل میکنه ( حرکت در جهت بالا رفتن شماره فریمها باشه یا در جهت کم شدن شماره فریمها ) احتمال زیاد به دلیل تعداد زیاد مووی کلیپها توی برنامه باشه که اکثرا رو هم در فلش درست کردم arjmand 200 05 مرداد 1388, 11:18اولا دوست عزیز این کدی که شما اینجا گذاشتی درست معلوم نیست لطفا در ادیتور که میذارین بین تگهای php بذارین ( ) ثانیا شما تنها کدی که نوشتی همینه تو برنامه و کد دیگری ندارین اگه امکان پذیره سورس کارتون رو اینجا بذارین




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2561]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن