واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل در رندر گیری majid_a 95 14 بهمن 1387, 10:53سلام من وقتی polygon یا ... رو به subdiv تبدیل میکنم وقتی رندر میکنم همچنان اون polygone ست . مشکل چیه؟ چیکارباید کنم؟؟:rose: 1835ali 14 بهمن 1387, 11:32دوست عزیز وقتی به sub تبدیل می کنی عدد 3 رو می زنی ؟ اگه بیشتر توصیح بدی شاید بیشتر بشه به شما کمک کرد چون من فکر میکنم فایل پلیت مشکل داشته باشه چند تا راه بهت پیشنهاد می دم انجام بده ببین مشکلت حل میشه یا نه 1- دوباره برگرد به حالت پلی و از meh/ smooth استفاده کن همون کار sub رو می کنی با تغییر division که اگه رو یک باشه هر face رو به چهار قسمت تبدیل می کنه و اگه دو بزنی به 8 و... 2-به پلی برگرد و برو توی قسمت mesh / cleanup و در قسمت cleanup effect تیک cleanup machine رو بزن بعد در قسمت fix by tessleation (اگه اشتباه نکنم ) تیک 4 - side face رو بزن بعد برو و دوباره به subdive تبدیل کن 3- دوباره مدل رو بساز 4- اگه بازم نشد مایا رو پاک کن دوباره نصب کن 5- اگه بازم نشد دیگه ویندوز رو عوض کن و مایا رو دوباره نصب کن 6- اگه بازم نشد زنگ بزن autodesk هر چی فحش بلدی بهشون بده بعد قطع کن (شوخی ) بازم میگم اگه بیشتر توضیح بدی با شکل شاید بیشتر دوستان حر فه ای تر کمکت کردن یا حق majid_a 95 14 بهمن 1387, 13:12تشکر ! آره کلید 3 رو میزنم واسه convert smooth نمیخوام کنم چون یه مشکلات دیگه ایجاد میکنه..... ! حالا این راه هایی که فرمودین امتحان کنم اگه نشد که راه آخری بهترین پیشنهاده...:lol: .:. soroosh .:. 14 بهمن 1387, 14:13دوست عزیز داخل رندر شما یعنی هم پلیگان میمونه و هم سابدیو ؟ یا فقط پلی میمونه ؟ حالا از کجا متوجه میشید که پلی هست ؟ ( از شکسته شکسته بودن آبجکت ؟ ) majid_a 95 14 بهمن 1387, 15:35فقط پولیگن دیگه ! آره (فکرمیکنم تنظیمات رندر باشه ولی نمیدونم کجاش! یکبارم restor to default کردم نشد) .:. soroosh .:. 14 بهمن 1387, 16:21ربطی به تنظیمات رندر نباید داشته باشه ؟ آخه مگه میشه شما یه آبجکت دیگه تو sence داشته باشید ولی تو رندر مثلا آبجکت قدیمیتون را نشون بده ؟!!! خیلی عجیبه ؟! einollahia 15 بهمن 1387, 07:33کلید 3 که فایده نداره. باید Alt+~ را بزنی. بعشم تو زدن کلید 1 یا 2 یا 3 به کیفیت دید تو صحنه کمک می کنه نه تو رندر. .:. soroosh .:. 15 بهمن 1387, 07:43کلید 3 که فایده نداره. باید alt+~ را بزنی. بعشم تو زدن کلید 1 یا 2 یا 3 به کیفیت دید تو صحنه کمک می کنه نه تو رندر. البته این قضیه در مایا ۲۰۰۹ اینطوری نیست دوست عزیز . در ورژن ۲۰۰۹ شما وقتی کلید ۳ را میزنی غیر از اینکه در ویو سموت شده نشون میده . رندر هم اسموت شده رندر میشه . یه جورایی خودش نسبت به فاصله جسم تا دوربین میزان اسموت شدن را محاسبه میکنه و ... البته خب در برخی مدلها نیاز هست که دستی اسموت را تنظیم کنی . majid_a 95 16 بهمن 1387, 16:00با تشکر فراوان از همگی مشکل رفع شد....... خیلی ممنون از راهنمایی هاتون.............. .:. soroosh .:. 16 بهمن 1387, 16:09خب چطوری رفع شد . شاید نکتهای داشته باشه که برای یکی دیگه از دوستان هم پیش بیاد و ... majid_a 95 18 بهمن 1387, 18:12همونطور که دوست عزیز einollahia فرمودن ! من این نکته رو نمیدونستم و ابجکت رو از منوی ....... modify > convertکه به Subdiv تبدیل کردم مشکل حل شد! یعنی مشکل که نبود من نمیدونستم....... majid_a 95 18 بهمن 1387, 22:12همونطور که دوست عزیزeinollahia () گفت کلید 3 که فایده نداره. باید alt+~ را بزنی. بعشم تو زدن کلید 1 یا 2 یا 3 به کیفیت دید تو صحنه کمک می کنه نه تو رندر. البته من ابجکت رو از منوی....... modify > convertبه Subdiv تبدیل کردم و مشکل حل شد .:. soroosh .:. 19 بهمن 1387, 07:17برای حل این قضیه اسموت کردن جسم که با کلید ۳ در رندر اسموت نمیشه تو پست قبل هم گفتم مایا ۲۰۰۹ این مشکل را نداره . و کلید ۳ جسم را در رندر هم اسموت شده نشون میده . پس شما مشکلتون این بوده که اصلا تبدیل نمیکردید !!! درسته ؟! majid_a 95 19 بهمن 1387, 22:11من کلید 3 رو میزدم ! که این کافی نبود!
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2118]