تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1846029507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم کردن کناره های یک spline بسته -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: نرم کردن کناره های یک spline بسته shahroozvaz 29 شهريور 1387, 21:52با سلام خدمت دوستان و استادان گرامی ؛ من یک مشکل کوچک دارم که برام خیلی بزرگ شده !!!! من یک حرف S و یک حرف Z رو در تری دی مکس 2008 توسط یک Line بسته کشیدم ، حالا باید به اون حجم بدم ( دیواره Extrude ) و بعد لبه های اون رو نرم نرم کنم ... نمیدونم چطور باید یک لاینی رو که به اون حجم دادم لبه هاشو نرم کنم :cry: ... از دستور smooth , mesh smooth و turbo smooth که استفاده می کنم شکل کاملا به هم میریزه و هر چقدر که segment ها رو هم کم و زیاد می کنم بازم بی نتیجه است ... من آبجکت سازی خیلی بلد نیستم و واقعا این مشکل منو کلافه کرده ... :mad: لطفا یکی از دوستان منو راهنمایی کنه که واقعا به این کمک نیاز دارم ... با تشکر فراوان موفق باشید roohollah 29 شهريور 1387, 22:13کاری نداره. 2 تا راه داری، یکی که توی خود لاین درستش کنی که با دکمه چارمفیر میشه. یکی این که با ادیت پولی این کار رو بکنی. shahroozvaz 29 شهريور 1387, 22:31کاری نداره. 2 تا راه داری، یکی که توی خود لاین درستش کنی که با دکمه چارمفیر میشه. یکی این که با ادیت پولی این کار رو بکنی. ممنونم دوست عزیز ؛ امکانش هست کمی بیشتر توضیح بدید ... مثلا در ادیت پولی در کدوم قسمت می تونم این کار رو انجام بدم و ... با تشکر موفق باشید roohollah 30 شهريور 1387, 02:50:paint: ما رو هم دعا کنی ها! یا علی... shahroozvaz 30 شهريور 1387, 09:08با سلام و عرض تشکر ؛ دوست عزیزم مشکل من در زمانی که یک spline رو بهش حجم میدم و بعد می خوام که لبه های اون جسم حجم داده شده نرم بشن ... مثلا اگه شما یک مکعب با ابزار رسم مکعب خود مکس رسم کنی و بعد سگمنت هاشو زیاد کنی می تونی با دستورهای نرم کننده ( مثل : mesh smooth , turbo smooth , ... ) یک مکعب با لبه های نرم داشته باشی .... حال وقتی که همین مکعب رو با استفاده از دستور لاین رسم کنیم ؛ یعنی اول یک مستطیل بکشیم ، بعد به اون حجم بدیم ( مثلا با دستور extrude ) ؛ دیگه دستورات نرم کننده برای این شکل مثل اون مکعب اولی کار نمی کنن و سطح جسم رو بهم میریزن مشکل من اینجاست ... نمیدونم در این شرایط چطور باید لبهای لوگومو نرم کنم که سطح جسمم خراب نشه و مانند همون مثال اولی که گفتم در بیاد اگه امکان داره دوستان منو راهنمایی کنن با تشکر فراوان عباداتتون قبول موفق باشید Sherlock_Holmes 30 شهريور 1387, 12:13چرا به جای extrude از bevel استفاده نمیکنی؟ اگه درست فهمیده باشم میخوای لبه های مثلا یه box نرم باشه تا نور روش بازی کنه... خب از bevel استفاده کن اگه همون خوب نبود (چون گرد نمیکنه, پخ میکنه لبه ها رو) بعد بهتر میتونی روی لبه هاش کار کنی چون سگمنتهای اونجا زیادتر از یه سگمنته... :Mohsen: 30 شهريور 1387, 13:16سلام شهروز جان فكر مي كنم منظورتو فهميده باشم علت اصلي اين مشكل، وجود نداشتن edge هاي كافي در ارتفاع هست ولي اول بزار يه چيزو بگم كه جوابم كامل باشه، شما اگه مي خواي نوشته يا آرم و چيز هايي شبيه به اون رو سه بعدي كنيد، بهتره از تابع bevel يا bevel profile استفاده كني، كه يادگيريشون چندان سخت نيست ولي اگه مي خواي حتما با mesh smooth و مشابه اون لبه ها رو نرم كني يك راه بيشتر نداري و اونم اضافه كردن edge هاي ارتفاع هست و بس خوب ميريم سر اصل مطلب من با يه مثال ساده برات ميگم يه Circle ايجاد ميكنيم و بعد تابع extrude رو بهش اضافه مي كنيم و مثلا مقدار 20 رو براش در نظر ميگيريم، خوب حالا تابع edit poly رو به جسمت اضافه كن، علامت بعلاوه بقل اونو بزن و از ليست باز شده edge رو انتخاب كن و با نگه داشتن كليد ctrl تمام ادج هاي قسمت بالا و پايين رو انتخاب كن(مثل شكل پايين) خوب، حالا تو زير منوهاي اين تابع قسمت edit edges رو پيدا كن و مربع جلوي گزينه champer رو بزن تا پنجره مربوط بهش باز بشه، بعد مقدار اونو 0.2 قرار بده و apply رو بزن و بعد دوباره مقدارش رو 0.1 قرار بده و ok رو بزن خوب حالا دوباره گزينه edge موجود در زير تابع edit poly رو بزن تا از حالت انتخاب در بياد حالا مي توني از mesh smooth براي نرم كردن لبه ها استفاده كني(بهتره مقدارشو 2 بزاري)، ولي بايد اينو بدوني كه اين روش خيلي مناسبي براي سه بعدي كردن نوشته و آرم نيست اينم بگم كه فاصله edge هاي ايجاد شده جديد هست كه باعث نرمي كم و زياد لبه ها ميشه موفق باشي Mitra_Girl 01 مهر 1387, 12:35با سلام خب این روش درست . ولی آخه وقتی این کار رو می کنیم و می خوایم با منتال رندر بگیریم اون لبه هایی که با CHamfer نرم شده البته تو مکس 2008 وقتی رندر می گیریم اطرافش لکه های سیا میوفته !! مشکلش کجاست ؟ هان راستی اگه میشه یه روش خوب برای 3D کردن آرم و لوگو به من بگید چون نیاز داشته بیدم ! :D :Mohsen: 02 مهر 1387, 14:04ميترا جان اگه يه عكس از مشكلت با منتال بزاري شايد بهتر بتونيم كمكت كنيم براي 3D كردن آرم هم بايد با spline اول آرمتو بكشي، بعد با تابع extrude يا bevel و يا bevel profile كه اينجا هم بحثش مطرح شد سه بعديش كني به اين تاپيك هم يه سر بزن shahroozvaz 02 مهر 1387, 16:07سلام شهروز جان فكر مي كنم منظورتو فهميده باشم علت اصلي اين مشكل، وجود نداشتن edge هاي كافي در ارتفاع هست ولي اول بزار يه چيزو بگم كه جوابم كامل باشه، شما اگه مي خواي نوشته يا آرم و چيز هايي شبيه به اون رو سه بعدي كنيد، بهتره از تابع bevel يا bevel profile استفاده كني، كه يادگيريشون چندان سخت نيست ولي اگه مي خواي حتما با mesh smooth و مشابه اون لبه ها رو نرم كني يك راه بيشتر نداري و اونم اضافه كردن edge هاي ارتفاع هست و بس خوب ميريم سر اصل مطلب من با يه مثال ساده برات ميگم يه Circle ايجاد ميكنيم و بعد تابع extrude رو بهش اضافه مي كنيم و مثلا مقدار 20 رو براش در نظر ميگيريم، خوب حالا تابع edit poly رو به جسمت اضافه كن، علامت بعلاوه بقل اونو بزن و از ليست باز شده edge رو انتخاب كن و با نگه داشتن كليد ctrl تمام ادج هاي قسمت بالا و پايين رو انتخاب كن(مثل شكل پايين) خوب، حالا تو زير منوهاي اين تابع قسمت edit edges رو پيدا كن و مربع جلوي گزينه champer رو بزن تا پنجره مربوط بهش باز بشه، بعد مقدار اونو 0.2 قرار بده و apply رو بزن و بعد دوباره مقدارش رو 0.1 قرار بده و ok رو بزن خوب حالا دوباره گزينه edge موجود در زير تابع edit poly رو بزن تا از حالت انتخاب در بياد حالا مي توني از mesh smooth براي نرم كردن لبه ها استفاده كني(بهتره مقدارشو 2 بزاري)، ولي بايد اينو بدوني كه اين روش خيلي مناسبي براي سه بعدي كردن نوشته و آرم نيست اينم بگم كه فاصله edge هاي ايجاد شده جديد هست كه باعث نرمي كم و زياد لبه ها ميشه موفق باشي با تشکر از محسن عزیز ؛ محسن جان خیلی ممنون از توضیحات کاملت ... ولی متاسفانه مشکلم از ین روش حل نشد ... :cry: اگه بیشتر راهمنایی کنی ممنون میشم با تشکر موفق باشید :Mohsen: 02 مهر 1387, 16:17خواهش ميكنم شهروز جان وظيفه بود بگو دقيقا كجاش مشكل داري تا بيشتر توضيح بدم Mitra_Girl 02 مهر 1387, 17:58محسن آقا مرسی با این روشی که تو تاپیکی که دادی گفته بود مشکلم حل شد دیگه سیاهی هم نمیوفته بازم ممنون Sawper 02 مهر 1387, 21:29سلام نوشتتون را با Text ایجاد کنید قشنگتره تا با دست مشکل شما با اضافه کردن Subdiveide قبل از meshsmooth حل میشه هر چی بخوای دقیق تر و نرم تر باشه باید مرتب مقدار پارامترش را کم کنی که البته باعث افزایش polygon ها میشه به صورت تصاعد هندسی!(نه عددی) پس حتما دقت meshsmooth را روی یک قرار بدین همین طور سگمنت extrude و یا bevel را نیز روی یک البته این کار برای تک فریم خوبه . یک کار دیگه کن.با special effect از متریال منتال ری نرمش کن.راحت تره و کنترل اندازه نرمی را هم داری. از روش قبلی 90% بهتره اما باز به گفته خود منتال ری این کار هم بدرد انیم نمیخوره واسه تک فریم خوبه. روش بعدی استفاده از پلاگین fedge که همون متریاله.ولی به نظرم همون منتال ری خیلی قابل تغییر تره روش بعدی و بهترین روش همون مدلینگ صحیح هست که دیگه تو متریال دستت بازه و همچنین تعداد polyها دست خودته . 1-use text for your word 2-set a extrude on it 3-extrude segment=5(اگه کیفیت میخوای بذارش رو 7 ) 4-convert to edit poly 5-choice top and down poly of text 6-use inset(or bevel !) button for 2 times or more until your text be true 7-in the side view of your text choice the top edges 8-move them to up 9-repeat 7 and 8 for most down edges 10-use a meshsmooth with 1 accurate شرمنده که انگلیسی نوشتم. اگه مشکلی داشتی بگو. راستی عکس زیر رو با روش دومی درست کردم.کار و بسپار به دوش منتال ری!! --------- نقل قول: هان راستی اگه میشه یه روش خوب برای 3D کردن آرم و لوگو به من بگید چون نیاز داشته بیدم واسه logo یه سری هم به این بزنید shahroozvaz 06 مهر 1387, 16:16خواهش ميكنم شهروز جان وظيفه بود بگو دقيقا كجاش مشكل داري تا بيشتر توضيح بدم ضمن تشکر از sawper عزیز بخاطر راهنماییشون ؛ محسن جان من یکی از اسپلاین هامو اینجا میذارم تا ببینی آیا از روشی که گفتی میشه لبهاشو نرم کرد ... شایدم من اشتباهی در رسم اسپلاینم دارم ... در این اسپلاین که فرمتش AI است دایره بزرگتر کمی حجم پیدامی کنه و دایره کوچکتر با حجمی روی اون قرار میگیره و اون حرف Z هم روی هر دو دایره حجم پیدا می کنه ... از دیگر دوستان هم تقاضا دارم اگه می تونن در این مورد بنده رو کمک کنن با تشکر موفق باشید Sawper 07 مهر 1387, 10:11سلام واسه درست کردن این(یا هر چیز دیگه) احتیاج به AI(یا هر چیز دیگه) نداری. اون دایره ها رو با دو تا circle بکشید ولی واسه حجم دادن بهترین راه استفاده از ChamferCyl هست که گوشه را خودش نرم میکنه با Fillet.یا با یه Latthe که اگه میخوای محل اتصال هم به صورت ذوب باشه.(اینجوری قشنگ تره) این z هم که از تو AI آوردین چون vertex هاش زیاده و خیلی هم نا مرتبه ،واسه حجیم کردن مشکل سازه واسه کیفیت کار باید همینو تو خود تری دی درست کنی .میتونی همینو بکگراوند کنی تا مثل خودش بشه.(Alt+B) یا اگه از فونت هست که بهتر،از TEXT خود تری دی استفاده کنید. اون چهار روش که قبلا ذکر شد به غیر از مدلینگ تو عکس زیر هست.(یعنی اون سه تای غیر استاندارد!) اونم اگه وقت بذاری حل میشه. تصویر زیر وضوحش زیاده و رندرش طول کشید. شما تنظیمات رو با کامپیوترت سازگار کن. max: :Mohsen: 07 مهر 1387, 11:28شهروز جان حالا چه اصراري داري كه با فرمت ai چيزي وارد مكس كني، خود مكس به بهترين حالت ممكن برات همه امكاناتو فراهم كرده، مخصوصا حالا كه آرمت هم خيلي دشوار نيست روشي كه swaper گفت بهترين روشه، ولي اگه ميخواي از بيرون مكس چيزي رو واردش كني بايد از bevel,extrude,bevel profile استفاده كني، چون ورتكسهاي منحني ها مرتب نيست من همين فايلي كه گذاشته بودي رو با Bevel profile و bevel درستش كردم يه نگاه بهش بنداز مي فهمي shahroozvaz 09 مهر 1387, 14:19سلام واسه درست کردن این(یا هر چیز دیگه) احتیاج به AI(یا هر چیز دیگه) نداری. اون دایره ها رو با دو تا circle بکشید ولی واسه حجم دادن بهترین راه استفاده از ChamferCyl هست که گوشه را خودش نرم میکنه با Fillet.یا با یه Latthe که اگه میخوای محل اتصال هم به صورت ذوب باشه.(اینجوری قشنگ تره) این z هم که از تو AI آوردین چون vertex هاش زیاده و خیلی هم نا مرتبه ،واسه حجیم کردن مشکل سازه واسه کیفیت کار باید همینو تو خود تری دی درست کنی .میتونی همینو بکگراوند کنی تا مثل خودش بشه.(Alt+B) یا اگه از فونت هست که بهتر،از TEXT خود تری دی استفاده کنید. اون چهار روش که قبلا ذکر شد به غیر از مدلینگ تو عکس زیر هست.(یعنی اون سه تای غیر استاندارد!) اونم اگه وقت بذاری حل میشه. تصویر زیر وضوحش زیاده و رندرش طول کشید. شما تنظیمات رو با کامپیوترت سازگار کن. max: Sawper زیز با تشکر از لطف و زحمت شما ... اول اینکه من همین لوگوها رو با خود مکس هم ساخته بودم (Line) اما بازم همین مشکل رو داشتم ! اما دو تا سئوال دارم : اول اینکه وقتی من همین دایره ها رو با کمترین ورتکس وارد مکس میکنم ( چهار ورتکس ) وقتی بهش حجم میدم لبه پیدا می کنه به همین دلیل مجبور شدم هی ورتکس الکی بهش اضافه کنم تا دایره ش نرم بشه ... خوب برای اینکه این اتفاق نیافته و من بتونم ورتکس مرتب بهش بدم باید چیکار کنم ؟ دوم اینکه از بین این سه تا آبجکتی که شما زحمتشو کشیدی و رندر کردی لوگوی جلویی که از همه بزرگتره بهترین نتیجه رو داده ... تو اون لوگو شما از کدوم روش استفاده کردین ؟ و یک مطلب دیگه من نمی تونم فایل شما رو توی 3D MAX 2008 64Bit باز کنم آیا شما از ورژن 2009 استفاده کردید یا فایل خرابه ؟ با تشکر :) موفق باشید shahroozvaz 09 مهر 1387, 14:35شهروز جان حالا چه اصراري داري كه با فرمت ai چيزي وارد مكس كني، خود مكس به بهترين حالت ممكن برات همه امكاناتو فراهم كرده، مخصوصا حالا كه آرمت هم خيلي دشوار نيست روشي كه swaper گفت بهترين روشه، ولي اگه ميخواي از بيرون مكس چيزي رو واردش كني بايد از bevel,extrude,bevel profile استفاده كني، چون ورتكسهاي منحني ها مرتب نيست من همين فايلي كه گذاشته بودي رو با Bevel profile و bevel درستش كردم يه نگاه بهش بنداز مي فهمي با سلام و تشکر از محسن عزیز محسن جان حقیقتش اینه که من هیچ اصراری تو اینکار ندارم که حتما از AI استفاده کنم ... اما خوب کشیدن یک اسپلاین توی نرم افزاری مثل کرول راحتتره :wink: محسن جان فایلی که زحمت کشیدی و آمادش کردی خیلی عالی شده ... فقط میشه لطف کنی و مراحل و تغییراتی رو که توش دادی رو به من بگی ؟یعنی مثلا تو تنظیمات اسپلاینش هم تغییری دادی ؟ البته یک نکته منو متعجب کرد و اون اینکه این فایل رو سیستم من که نسبتا هم قویه ( CPU quad 9850 , 4gig Ram , Vista 64Bit و ...) خیلی سنگین شده و وقتی هم که رندر میگیرم فقط یکی از چهار هسته اونو پردازش میکنه ؟؟؟!!! دلیلی براش وجود داره ؟ اگه اشکال در طراحی منه چیکار کنم که اینقدر سنگین نشه ؟ میدونم سرتو درد آوردم اما با عذر خواهی یک سئوال دیگه هم دارم و اون اینکه اگه بخوام یک شکاف در سطح کج یک مثلث که حجم دارشده ، دربیارم از کدوم روش استفاده کنم تا بتونم لبه های شکاف نرمی داشته باشم ؟ با تشکر موفق باشی :Mohsen: 11 مهر 1387, 09:40خواهش مي كنم شهروز جان فقط میشه لطف کنی و مراحل و تغییراتی رو که توش دادی رو به من بگی ؟یعنی مثلا تو تنظیمات اسپلاینش هم تغییری دادی ؟ من تنظيمات spline تغيير ندادم، همون تنظيمات خودته فكر نكنم چيز مبهمي داشته باشه، فقط شايد bevel profile يكم مبهم باشه كه برات ميگم براي كار با اين تابع لازمه كه يه spline باز بكشي، اين spline حالت حجم دهي آرموتو تعيين ميكنه، يعني تو هر جوري اونو بكشي نوشتت همون جوري سه بعدي ميشه، من همين كارو كردم براي z ، ميبيني كه لبه هاي نرمي هم داره، خوب اينspline كه من باهاش z رو حجم دادن چون خيلي ريزه شايد نبينيش، ولي بگردي تو صفحه پيدا ميشه، توي تابع bevel profile دكمه pick profile رو بزن و خط شكل دهيت رو انتخاب كن تنظيمات تابع bevel هم كه نگاه كني متوجه ميشي چه چيزاييش تغيير كرده shahroozvaz 13 مهر 1387, 14:42البته یک نکته منو متعجب کرد و اون اینکه این فایل رو سیستم من که نسبتا هم قویه ( CPU quad 9850 , 4gig Ram , Vista 64Bit و ...) خیلی سنگین شده و وقتی هم که رندر میگیرم فقط یکی از چهار هسته اونو پردازش میکنه ؟؟؟!!! دلیلی براش وجود داره ؟ اگه اشکال در طراحی منه چیکار کنم که اینقدر سنگین نشه ؟ میدونم سرتو درد آوردم اما با عذر خواهی یک سئوال دیگه هم دارم و اون اینکه اگه بخوام یک شکاف در سطح کج یک مثلث که حجم دارشده ، دربیارم از کدوم روش استفاده کنم تا بتونم لبه های شکاف نرمی داشته باشم ؟ با تشکر موفق باشی محسن جان از راهنماییت بسیار ممنونم ، کاملا متوجه شدم و مشکلم حل شد ... :D فقط این دو نکته بالا هم اگه فرصت کردی ، محبت کن و به من جواب بده ... در ضمن من یک عکس سبک از جسم مورد نظر رو میذارم تا اگه تونستی یه نگاهی بندازی تا متوجه بشی منظورم از شکاف های رو سطح شیبدار ( مثلثی) چیه ... من می خواهم یه همچین آبجکتی رو خیلی واقعی در بیارم ... و بخاطر همین باید بدونم که چطور اون شکاف ها رو باید بسازم که بعش درست smooth بشن ... 24052 باز هم از لطف و راهنماییت سپاسگزارم موفق باشی خدا نگهدار :Mohsen: 13 مهر 1387, 20:51البته یک نکته منو متعجب کرد و اون اینکه این فایل رو سیستم من که نسبتا هم قویه ( CPU quad 9850 , 4gig Ram , Vista 64Bit و ...) خیلی سنگین شده و وقتی هم که رندر میگیرم فقط یکی از چهار هسته اونو پردازش میکنه ؟؟؟!!! دقيقا نمي دونم، شايد به خاطر تفاوت ورژن مكست با من باشه، شايدم متريال يا نحوه smooth كردنت مشكل داره هر علتي ميتونه داشته باشه میدونم سرتو درد آوردم اما با عذر خواهی یک سئوال دیگه هم دارم و اون اینکه اگه بخوام یک شکاف در سطح کج یک مثلث که حجم دارشده ، دربیارم از کدوم روش استفاده کنم تا بتونم لبه های شکاف نرمی داشته باشم ؟ بهترين روش مدل سازي تو مكس به نظر من editable poly هست، با اون به راحتي انجام ميشه شهروز جان من نمي دونم شما چقدر مدل سازي كار كردي و از طرفي هم نمي دونم آموش هاي اينجارو نگاه انداختي يا نه تو قسمت آْموزشهاي مكس همين جا برو، آموزش هاي خوبي از مدل سازي پيدا ميكني، البته اگه فقط منظورت ساخت شكاف هاست كه با يه spline و extrude هم قابل انجامه موفق باشي masoud 007 03 آبان 1387, 17:03سلام... خب اگر مبخوای لبه های یه باکس رو نرم کنی چرا از chamfer Box استفاده نمیکنی ؟:wink:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3872]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن