واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Buick LeSaber 1964 - WIP Navidmilan 15 ارديبهشت 1387, 09:39ميخوام شروع به ساخت اين ماشين كنم و اگر همتي باشه تا به انتهاش برم. انتخاب اين ماشين به خاطر علاقه ايه كه به ماشينهاي قديمي آمريكايي دارم. ممكنه يه كم ساختش طول بكشه چون امكان تمام وقت كار كردن رو ندارم و در ضمن خوشحال هم ميشم تا نكات فني رو كه بهتراز من بلديد رو در طول كار گوشزد بكنيد. مطمئناٌ باعث نتيجه بهتر كار نهايي ميشه. يه نگاه به اين بيوك بندازيد: 20492 و اين هم رندر نهايي: () و لينك مستقيم () Navidmilan 15 ارديبهشت 1387, 09:46پيدا كردن بلوپرينت براي ماشينهاي قديمي كار راحتي نيست براي همين من اول دنبال بلو پرينت گشتم بعد ماشيني كه ميخواستم مدل كنم رو انتخاب كردم. خيلي بلوپرينت ايده آلي نيست ولي براي يه ماشين 40 سال پيش خوبه. 20493 Navidmilan 15 ارديبهشت 1387, 10:10كاپوت و گلگير. البته هنوز درزها جدا نشدن. 20494 20495 Navidmilan 15 ارديبهشت 1387, 10:23اين هم كاپوت و گلگير كامل با مدل لوگو . بعضي وقتها كه خسته ميشم ميرم سراغ يه سري از جزئيات ماشين. براي رفع يكنواختي خوبه. 20496 20497 20498 Navidmilan 19 ارديبهشت 1387, 08:48سپر رو هم اضافه كردم. فكر ميكنم سپر جلو توي اكثر ماشينا جزو سخت ترين قسمتهاي مدلينگ ماشين باشه. ولي وقتي هم در مياد ميتوني بگي داري ماشين ميسازي. 20570 20571 Navidmilan 21 ارديبهشت 1387, 09:29خوب اينم مرحله بعد. يه متريال ساده هم بهش دادم تا جزئيات مدل بهتر نشون داده بشه. بايد رو تايرش هم يه نوشته بيارم تا از اين خامي در بياد. 20614 20616 20615 Navidmilan 06 خرداد 1387, 15:42از قسمت عقب بدنه ماشين فقط سپر مونده كه با ساختن اون ساخت بدنه تموم ميشه و بعدش سراغ چراغهاي جلو و عقب و جزئيات بدنه ميرم. 21012 21013 Navidmilan 09 تير 1387, 18:36نماي بيروني ماشين با جزئيات كاملش ، تموم شد. حالا بايد برم سراغ يه Interior با Detail متوسط و در پايان هم يه رندر قشنگ. البته تو Interior ساختن هميشه تنبلم. ولي اينو ديگه ول نميكنم چون ميخوام يه Sample خوب برام بشه . 21801 21802 21803 21804 ehsan_3dmax 09 تير 1387, 20:26تا اينجا كه عالي پيشرفتي نويدجان. حتما يك سمپل عالي ميشه واست. فقط اينجور ماشيناي قديمي احتياج به تكسچرهاي كثيف داره كه اميدوارم واسه رندر نهاييت حوصله ي اينكار رو هم داشته باشي. موفق باشي. amin2001 09 تير 1387, 20:31خیلی خوب شده نوید جان سطوح رو خیلی صاف در آوردی که البته توی ماشین واقعی هم همینطوریه فقط به نظرم سقف یه جورایی درست در نیومده . نمیدونم . فقط در حد حسه قالپاق (قالفاق :neutral:) یه فرق وچیک داره . نمیدونم خودت تغییر دادی ؟ living_for_cg 09 تير 1387, 22:17مدلینگ که خوب شده. منتظر رندرش هستیم ببینیم چی از آب در میاد. به نظر میرسه از اون کارای توپ باشه. :) موفق باشی. roohollah 10 تير 1387, 10:14قشنگه! تمیز در اوردین! میگم فقط دو تا صندلی مدل همین ماشینا(شبیه مبلن، راه راه از بالا و کپل) بزارین توش حسابی حسابی میشه ها :) :Mohsen: 10 تير 1387, 10:24مدلينگش كه عالي شده نويد جان فقط يه تكسچر نسبتا كثيف فيكس كارته راستي با چي قصد داري رندر بگيري؟ mentalray ؟ Navidmilan 10 تير 1387, 20:44ممنون از همه به خاطر نظراتون. اول از همه اینو بگم که اینکار اونطورایی هم که میگید خوب از کار در نیومده ایراداش فراوونه مخصوصا اگه خودتون از نزدیک یه نگاه بهش بندازید. امروز داشتم این WIP رو نگاه میکردم 2006 Lamborghini Murcielago LP640 Roadster () بعد فهمیدم که چقدر مدلم جای کار داره. واقعا مدل رو با دقت میلیمتری میسازن. دردسر اصلی من تو اینکار کمبود reference روی هم فکر کنم 20 تا عکس reference دارم که نصف بیشترشون زیادی کوچیکن. و نکته جالب این که خیلی از اجزای ماشین تو reference ها با هم متفاوتن یا کلا با بلوپرینت فرق دارن. از جمله قالپاق ها . خود بلوپرینت هم داستانی داره. این غر غرها رو کردم ولی واقعا بعضی وقتا لذتی از کار کردن رو این مدل بردم که کمتر تجربه کردمشون. این تست رندرها با منتال ریه ولی رندر فاینال رو با هر کدوم که بهتر در بیاد. Vray & Mental Ray راجب صندلیهاش بگم که یکی دو ماه قبل عید جاتون خالی یه مسافر کش شورلت به طورم خورد و دقیقا صندلیهاشو یادمه که از بس خوش سوار! بودن نمی خواستم پیاده شم. بازم ممنونم و از دیر به دیر آپ شدن این تاپیک هم شرمندم. Navidmilan 01 مرداد 1387, 11:48interior رو به اون اندازه اي كه فكر مي كردم تو رندر تاثير گذار باشه ساختم. اميدوارم صندليهاش همون احساس ريلكس بودن و منتقل كنه 22171 22172 living_for_cg 01 مرداد 1387, 14:07سلام. من صندلیشو امتحان کردم.. راحت راحته :) در ضمن این کار کی تموم میشه ؟ مردیم از فضولی . Navidmilan 01 مرداد 1387, 20:04خوب بالاخره تمومش کردم. البته رندر رو به موازات مدلینگ کار می کردم. یه کوچولو هم توضیح بدم که: Render engine : Mental Ray Render time 1:34:02 hh:mm:ss Cpu 2.2GH dual core 2gig ram () لينك مستقيم () از تمام دوستانی که این تاپیک و دنبال میکردن ممنونم و امیدوام که سری بعد اگر فرصتی باشه با کاری به مراتب پربارتر سراغتون بیام. اگر ایرادی تو رندر می بینید خوشحال میشم بدونم. آخه چشم من به این تصویر عادت کرده. از نظراتتون برای بهتر کردن کارای بعدی استفاده میکنم. :) living_for_cg 01 مرداد 1387, 21:56واقعا خسته نباشی دوست عزیز. کار خیلی خوبی شد. کاری که روش ضحمت کشیده میشه خب قشنگ هم میشه. :) رندر هم خوب و تروتمیز شده. حس متالیک بودن هم خوب نشون میده. تبریک میگم. فقط اگر وقتش رو داشتی یک رندر هم با تکسچر گلی و رنگ پریده هم بگیر توی یک محیط قدیمی و کثیف . خیلی جالب میشه :) منتظر کارای بعدی هستیم.;) Divine Love 01 مرداد 1387, 23:18فوق العاده است. :eek: رندرينگ و متريال حرف نداره. فقط توي ماشين فكر كنم يه خورده زيادي روشن شده. موفق باشيد. blizzard 02 مرداد 1387, 05:37Navid jan Jan ali shode tabrik migam vaghan lezat bordam omid varam roz be roz movaffagh tar bashi khali khoshhal shodam :) Mohammad-3d 02 مرداد 1387, 07:43من که چیزی نمی بینم Navidmilan 02 مرداد 1387, 09:36فكر مي كنم صفحه رو يك بار refresh ميكردي درست ميشد ولي خوب ، سنگين شده بود. اصلاحش كردم و thumbnail گذاشتم. از لينك مستقيم زير هم ميتوني استفاده كني: Navidmilan 02 مرداد 1387, 09:50living_for_cg سلام :) تكسچر كثيف و گلي كارو قشنگ ميكنه you are righte ولي فكر ميكنم اگر بشينم پاش از سر كارم اخراج ميشم چون همين الانم كلي عقبم. :-? نكنه دوست داري اخراجم كنن؟ راستي اينم بگم كه كاراتو دوست دارم و دنبال ميكنم i am your fan ممنون از توجهت به اين تاپيك. divine love دوست خوب، ممنون و در مورد interior درست ميگي، ولي چون تو ساختش خيلي زور زدم اصلا دلم نمياد تاريكتر بشه. البته مقاومت به تغيير كارام نقطه ضعف هميشگيه مني. Thank you bliizard عباس عزيز ، خبري ازت نداشتم گفتم يه لينكي بهت بدم شايد ... تيري تو تاريكي بود كه گرفت اونم 6 صبح! ممنون از اظهار لطفت. maya رو چه ميكني؟ من هنوزم برا Challeng آمادما. خبرم كن. :) amin2001 02 مرداد 1387, 12:09سلام نوید جان کار تمیز و خوبی شده خیلی خوشم اومد . رندر هم عالی شده توی بدنه 2 قسمت فک کنم ورتکس های وسط رفتن عقب و باعث نا صافی شدن . ولی مطمعنم به چشم کسی نمباد با رنگ سیاه هم یه رندر میگیری ؟ و داخل ماشین کرم . خیبی مافیایی میشه :lol: موفق باشی roohollah 02 مرداد 1387, 12:10:d چی بگم فقط یم فضا کم داره :d living_for_cg 02 مرداد 1387, 13:52navid جان ممنون. شرمنده میکنی آدمو . امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشی ;)
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]