تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 آذر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1833945777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش حرکت ماشین ... -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزش حرکت ماشین ... s_mostafa_h 27 شهريور 1386, 21:49با سلام با پوزش از همه دوستان ، اگه کسی در باره حرکت دادن ماشین ( با حرکت چرخ هایش و ... ) به صورت حرفه ای ، نیمه حرفه ای یا هر چیزی دیگه که اسمش را که می گذارید ، اینجا قرار بدبد یا لینکی در این زمینه ، ممنون میشم. با تشکر از همه دوستان:) 3DTotal 28 شهريور 1386, 10:29دوست عزیز شما به چند روش می تونید این کار را بکنید یکی از روش ها استفاده از Reactor ها هست و یکی هم استفاده از پلاگین Vehicle Studio 1.7 هست که با این پلاگین خیلی راحت می تونیدحرکت های دقیق روی ماشین الحاق کنید . من اگه لینکش را پیدا کردم حتما برایت در اینجا معرفی می کنم . s_mostafa_h 28 شهريور 1386, 10:55حقیقتش با راکتور زیاد کار نکردم ( toy car) . ضمنا اینکه در راکتور با استفاده از ابزار ذکر شده ، آیا باید چرخ ها را به بدنه اتومبیل لینک کرد یا .... . ممنون از راهنمایی تون . 3DTotal 28 شهريور 1386, 11:30اگر منظورتان ارتباط تایرها به بدنه به وسیله خود Reactor ها است باید همین کار را انجام بدهید منظورم لینک دادن به هم می باشد . شما ابتدا به وسیله Rigid Bodies که در صحنه قرار می دهید تمامی اجزای ماشین را انتخاب و سپس به وسیله Car-Wheel Constraint ایجاد ارتباط پدر و فرزندی ( Parent , Child) را برای تک تک تایر ها انجام بدهید و بعد با استفاده ازConstraint Solver Reactor تمامی تایرها را انتخاب و سپس بقیه عملیات مربوطه که دیگه بستگی به خودتون داره را انجام دهید . s_mostafa_h 28 شهريور 1386, 13:05ممنون از پاسختان ، البته تا حالا هنوز نتیجه نگرفتم . من Car-Wheel Constraint پس از ایجاد ، فرزند را هر یک از چرخ ها و پدر را برای همه چرخها ، بدنه اتومبیل انتخاب کردم . یک Constraint Solver Reactor هم به صحنه اضافه کردم و تمامی CarWheel را انتخاب کردم . ضمنا سرعت ( Velocity =50)برای چرخهای جلو است. یک Plane هم به صحنه ( به عنوان زمین ) اضافه کردم و با استفاده از Rigid Body تمامی اشیاء صحنه را انتخاب و Mass بدنه اتومبیل را 120 و تنها دو تا چرخ جلو هم Mass=30 , و در نهایت هم Mass شی Plane و دو تا چرخ عقبی هم صفر می باشد . منتها در پیش نمایش صحنه تنها به صورت درجا تکان کمی انجام داده و حرکتی در آن وجود ندارد . شاید Toy carباید به صحنه اضافه شود . لطفا راهنمایی کنید . ضمنا پلاگینی که فرمودید ، در صورت امکان اینجا قرار دهید . با تشکر 3DTotal 28 شهريور 1386, 19:20ممنون از پاسختان ، البته تا حالا هنوز نتیجه نگرفتم . من Car-Wheel Constraint پس از ایجاد ، فرزند را هر یک از چرخ ها و پدر را برای همه چرخها ، بدنه اتومبیل انتخاب کردم . یک Constraint Solver Reactor هم به صحنه اضافه کردم و تمامی CarWheel را انتخاب کردم . ضمنا سرعت ( Velocity =50)برای چرخهای جلو است. یک Plane هم به صحنه ( به عنوان زمین ) اضافه کردم و با استفاده از Rigid Body تمامی اشیاء صحنه را انتخاب و Mass بدنه اتومبیل را 120 و تنها دو تا چرخ جلو هم Mass=30 , و در نهایت هم Mass شی Plane و دو تا چرخ عقبی هم صفر می باشد . منتها در پیش نمایش صحنه تنها به صورت درجا تکان کمی انجام داده و حرکتی در آن وجود ندارد . شاید Toy carباید به صحنه اضافه شود . لطفا راهنمایی کنید . ضمنا پلاگینی که فرمودید ، در صورت امکان اینجا قرار دهید . با تشکر من یک مقاله برایت تهیه می کنم و در اینجا قرار می دهم . در مورد پلاگین هم حتما لینکش را پیدا می کنم و برایت می گذارم . s_mostafa_h 28 شهريور 1386, 21:44بسیار ممنون از لطف شمــــــــــا s_mostafa_h 30 شهريور 1386, 20:12جناب تری توتال عزیز ، این مقـــــــــــــــــــــــ ــــــــاله هنوز پیدا نشد ؟ 3DTotal 31 شهريور 1386, 10:01دوست عزیر والا شرمنده وقت نشد که یک مقاله در این زمینه برایت قرار بدم ولی یک فایل زبان اصلی دارم که در این زمینه یک توضیحاتی داده است شاید کمی در این زمینه یک کمک کوچکی بهت بکند . s_mostafa_h 31 شهريور 1386, 19:02ممنون از راهنمایی تان ، من قبلا این آموزش را دیدم ، منتها ، در ساخت این انیمیشن اولا کنترلی بر چرخها ندارید و ثانیاً حداقل باید 5 فریم ، مجموعه را به جلو حرکت دهیم . راستی توی این سایت ()یک مجموعه آموزشی حرکت ماشین است که بد نیست ولی من قسمت آخر که میگه از کنترلر Roll Along Path استفاده کنید ، من چنین چیزی ندیدم . میشه نگاهی به آن بیاندازید . سایت : 3DTotal 31 شهريور 1386, 21:20دوست عزیز من حتما آموزشی را می بینم اگر متوجه شدم حتما به شما اطلاع می دهم راستی شما پلاگین Vehicle Studio را پیدا کنید حتما کارتون را راه می ایندازد . s_mostafa_h 01 مهر 1386, 08:40متشکرم ، من پلاگینش را پیدا کردم ، یعنی از این سی دی فروشی ها . نصبش کردم ولی نمی دون از کجا باید پیدایش کرد . من با AFTER BURN مشکلی نداشتم ولی این یکی ... . راستی توی این تا ()پیک گفته بودی مقاله آموزشی اش را دارم ، اگه مشکلی نیست می تونی اینجا قرار بدی ؟ بسیار ممنون از لطف شما . 3DTotal 01 مهر 1386, 22:45دوست عزیز وقتی که شما پلاگین را نصب می کنید در پنجره Modify شما گرینه های زیر اضافه می شود : NPChassis NPWheel ... ... ... که باید شما با اموزشی هایش کار کنی تا متوجه قضیه بشوید من یکی از آنها را برایت فعلا Upload می کنم تا بعدا که به صورت کامل برای شما خواهم گذاشت . s_mostafa_h 01 مهر 1386, 23:24ممنون از لطف تان ، منتظر راهنمایی تان هستیم .ضمنا این فایل شما با تری دی 9 می باشد یا ... و سوال آخر اینکه ، این پلاگین ها باید رجیستری شوند ، یا بعد ها مشکلی را ایجاد نخواهند کرد ؟ 3DTotal 01 مهر 1386, 23:31ممنون از لطف تان ، منتظر راهنمایی تان هستیم . ضمنا ، این پلاگین ها باید رجیستری شوند ، یا بعد ها مشکلی را ایجاد نخواهند کرد ؟ نه خیر با ورژن های پایین تر هم باز می شود . من Crack برنامه را هم برایت Upload می کنم که 100% خیالتان راحت باشه :wink: s_mostafa_h 02 مهر 1386, 03:54که باید شما با اموزشی هایش کار کنی تا متوجه قضیه بشوید بسیار ممنون ، منتظر هستیم:smile: Divine Love 02 مهر 1386, 08:41سلام! آقا این Vehicle Studio رو از کجا می تونم دانلود کنم. s_mostafa_h 02 مهر 1386, 10:12اگه یک جستجوی کوچولو می نمودید!!! ، حتما پیدایش می کردی . اینجا کلیک کن (). 3DTotal 02 مهر 1386, 10:30این هم یک لینک دومی : s_mostafa_h 03 مهر 1386, 06:50آقا برای آموزش این پلاگین ، خیلی گشتیم و لی متاسفانه تا حالا چیزی پیدا نکردیم ...:oops: s_mostafa_h 04 مهر 1386, 15:44مثل اینکه توی ماه رمضان هیچ کس ، هیچ حالی ندارد :sad: :sad: :sad: :sad: s_mostafa_h 04 مهر 1386, 23:51بالاخره پیدا شد . می توانید از سایت ذیل آموزشش را دریافت کنید : 1 - سایت اول () 2 - یا از این فروم () 3DTotal 05 مهر 1386, 09:08آقا مصطفی اگر دانلود کرده اید لطفا بگید آموزشی ها چه طوری هستند چون من آموزشی های دیگری به حجم 40 مگابایت ( Pdf ) دارم می خواستم ببینم همین ها هستند یا آموزشی های دیگری هستند ؟ با تشکر s_mostafa_h 05 مهر 1386, 15:40البته آموزشی هایش خوب هستند به همراه خود فایل ها . ضمنا حجم فایل ها هم 9.5 مگابایت هستند . اگه حجم فایل آموزشی ات 40 مگ است ، قاعدتا باید کاملتر و بهتر باشد و اگه ممکنه اینجا بگذارید تا همه استفاده کنند . باور کن سه چهار روزی فقط داشتم داخل اینترنت می گشتم و حقیقتا نفس گیر بود . در صورت امکان ترجمه اش خواهم کرد و همین جا قرار می دهم . البته آموزشش هایش تصویری نیست . s_mostafa_h 06 مهر 1386, 12:19حال ، اولین قسمت آموزشی حرکت ماشین : 1 – روی بدنه ماشین کلیک نمایید . 2 – به آن مدیفیایر NPChassis اضافه می کنیم . 3 – به پنل Hierachy>Pivote>Affect Pivot Only رفته و این دکمه را کلیک کنید . سپس با روشن نمودن Angle snap Taggle ، محورx Pivot را که قرمز رنگ است را به سمت جلوی ماشین ( 90-) درجه بچرخانید . 4 – برای هر یک از چرخ ها : الف – هر یک از چرخها را انتخاب و به آن مدیفایر NPWheel اضافه کنید . ب – پس از اضافه کردن مدیفایر فوق ، در بخش Chassis Link ، روی دکمه None کلیک و سپس بدنه ماشین را انتخاب نمایید . 5 - در بخش wheel/Tire برای هر یک از چرخ های جلو ، زاویه حرکت را Steer Angle Limit را به 35 درجه تغییر دهید . 6 – حال زمین را که در این جا یک Box است را انتخاب و به آن مدیفایر NPScenery اضافه نمایید . 7 - از طریق Helper ها یک Dummy دور از ماشین و کف زمین ایجاد نمایید و به آن مدیفایر NPGravity اضافه نمایید . 8 – محور Z نقطه اتکای Dummy یا Affect Pivot Only را که به رنگ آبی است ، به سمت پائین با زاویه 90- درجه حرکت دهید . بهتر است این کار را در نمای چپ انجام دهید . محور Z ، جهت جاذبه را نشان می دهد . 9 – به پنل Utility یا افزار ها رفته و در صورتی که Physics Calculator در این بخش نبود ، با استفاده از دکمه سمت راست به نام Configure Butom Sets ، این ابزار را وارد این بخش نمایید . 10 – پس از وارد نمودن Physics Calculator به لیست ، به بخش Timing رفته و روی دکمه Set To Anim Segment را فشار دهید . 11 – با استفاده از دکمه Ctrl+A تمام اشیاء صحنه را انتخاب و داخل لیست بخش Objects Involved ببرید . اشیاء صحنه باید Default Chassis (4), Default L Grav, and Default Scenery باشند . 12 – به بخش Globals رفته و دکمه Auto Units را فشار دهید . 13– به بخش manual Driving رفته دکمه AutoKey را روشن کرده و ، سپس بدنه ماشین را انتخاب کرده و به فریم 20 برید . 14– نوار لغزان سرعت را کمی به سمت راست جابجا کرده و سپس روی آن راست کلک کنید تا به حالت اول برگردد . 15– در فریم 60 ، مقدار سرعت را به صورت دستی به عدد 80 km/h وارد نمایید . 16– مجددا به پنل Utility رفته و اینبار در بخش Action از ابزار Physics Calculator رفته و دکمه Go را فشار دهید . 17– انیمیشن را اجرا کنید . Sherlock_Holmes 07 مهر 1386, 01:27ميگم يه پلاگين هست كه ميگن براي ساخت حركات دقيق و طبيعيه اتوموبيله اون چيه؟ بدرد نميخوره؟ راستي آقاي مصطفي ممنون از اين آموزش. شما پيداست از اون آدمهايي هستيد كه يه چيزيو كه نياز داريد تا ته دنبالش ميگرديدتا بيابيد!! نه؟ ا s_mostafa_h 07 مهر 1386, 13:04امیدواریم که این آموزش ها بکار آید ، راستش به مکس بسیار علاقه دارم و با اینکه 7 تا 8 ماهی نیست که با مکس دارم کار می کنم و البته دنبال یه فرصت بودم که مایا را هم یاد بگبرم اما به هر حال هر کس یه جور سلیقه ای دارد ...... اما حقیقت ماجرا اینه من این فروم را واقعا ارزشمند دیدم ، حداقل در بخش مکس ، بچه بسیار فعالند و به همدیگر کمک می کنند . من در چندین فروم فارسی و انگلیسی عضو هستم ولی جذاب تر از این فروم تا حالا ندیم و حداقل روزی دو بار به این فروم می آیم امیدوارم که این همکاری ها ادامه داشته باشد .... اما در مورد این پلاگین بگم چیزهای خوبی داره ... . ضمنا پلاگین های مختلفی برای کار با حرکات ماشین وجود داره . و اما ادامه ماجرا ... وظیفه عناصر و اصلاح کننده های VS 1.7 1 – NPWheel : برای انتقال قدرت ، ترمز و هدایت به چرخ ها استفاده می شود . بدون آن مدیفایر NPChassis هیچ عملی را نمی تواند انجام دهد . 2 – NPObstacle : یک شی ساده فیزیکی است . آن می تواند ایجاد یک آشفتگی ، تصادم و ... و هر چیزی که یک توده جامد می تواند انجام دهد ، باشد . با آن می توانید وزن و آشفتگی را کنترل کنید . 3 – NPHitch :با این می توانید دو NPChassis یا NPObstacleبا نقطه اتکا تریلی تریلر بهم متصل کنید . 4 – NPHook : با این اصلاح کننده می توانید یک نوع اتصال پویا با اسیاء مکس ایجاد کنید . اصلاح کننده مفیدی برای اتصال ماشین با اشیاء یا کرکتر هایی از این قبیل است . 5 – NPScenery : برای استفاده با اشیایی که نقش زمین ، دیوار و ... بکار می رود . این اصلاح کننده خواص شیی را که خود تحت تاثیر قرار نمی گیرد اما اصلاح کننده های NPChassis و NPObstacleرا تحت تاثیر قرار می دهد ، بکار می رود. 6 – NPGravity : این اصلاح کننده همانطوریکه از نامش پیداست ، اشیایی را که داری خواص انیمیت را دارند را تحت تاثیر قرار می دهد . این اصلاح کننده می تواند میزان و جهت اشیاء را انیمیت شده را تحت تاثیر قرار دهد . 7 - Physics Calculator : نقطه نهایی تولید انیمیشن اتومبیل دراینجاست . تمام عناصر داخل صحنه که به نحوی در انیمیشن اتومبیل دخالت دارند ، در اینجا باید پردازش شوند . این توانایی را هم دارد تا 2400 فریم در پانیه را شبیه یازی کند . در صحنه ممکن است همه چیزی را با واحد هایی اندازه گیری مشخص نمایید . مثلا یک متر برابر 39 اینچ یا 100 سانتی متر . اما در صحنه چیزی هایی وجود دارد که با مقیاس ها نمیوانند مورد بررسی قرار گیرد . از این رو در قسمتی ازاین ابزار باید از دکمه Auto Units برای تخمین این مقیاس ها استفاده باید کرد . البته برای ماشین های استاندارد . اگر ماشینی باشد که چرخهای آن بسیار بلند یا خیلی عریض باشد ، نتیجه صحیحی از این طریق نخواهیم گرفت . در بخش Global ، لزومی به تغییر در بخش ماکزیمم سرعت نداریم . به طور پیش فرض ماکزیمم سرعت 384 متر بر ثانیه در نظر گرفته شده که معادل 858 مایل در ساعت یا 1382 کیلومتر بر ساعت . این بدان معنی نیست که چرخ ها تا این سرعت را می توانند طی کنند ، بلکه صرفا به خاطر دقت در محاسبه به طور پیش فرض انتخاب شده است . در جهان طبیعت هر چیزی یک حد و مرزی دارد . همه پارامتر های صحنه در نقطه شروع حرکت تاثیر دارند . اگر در ابتدای شروع حرکت ، چرخها سقوط کردند ، باید resultion صحنه را زیاد کرد . ادامه دارد ...:) s_mostafa_h 07 مهر 1386, 19:11[تمرین رانندگی ، گواهینامه پایه دوم !!! ( مدت اعتبار از تاریخ صدور ، در صدور عدم خلافی ، یکسال است !؟ ) دور زدن دستی وسیله نقلیه 1 – بدنه ماشین را انتخاب کرده و دکمه AutoKey را روشن کنید . 2 – به فریم 40 رفته ، سرعت را به 35 مایل بر ساعت برسانید . 3 – در همین فریم ، به صورت دستی فرمان هدایت ( Steering ) را به سمت صفر هدایت برسانید ( می توانید روی غلتک لغزان راست کلیک کنید ) . هدف اینکه شما تا این فریم فرمان را ثابت نگه داشته باشید و کلیدی ایجاد شود . 4 – در فریم 50 ، فرمان را به طور کامل به سمت چپ حرکت دهید . 5 – در فریم 60 ، مجددا فرمان را به طور کامل به سمت راست حرکت دهید . 6 - در قسمت Physic calculator ، دکمه Go فشار دهید تا شبیه سازی صورت بگیرد 7 – انیمیشن را اجرا کنید . ( راستی فایل ، از نوع مکس 8 می باشد و لاستیک ها کمی این ور و آن ور می ره . خوب من یک ماشین قدیمی ساختم ، دست و بال ما کمی تنگ بود :lol:) تا ........ :cool: s_mostafa_h 07 مهر 1386, 20:47یدک کش یا چنگگ ( HOOK ) 1 – یک Dummy یا هر شی دیگر را در کنار ماشین ایجاد نمایید . 2 – یک مدیفایر NPHook به آن اضافه نماید . 3 – ماشین را به عنوان لینک مدیفایر انتخاب نمایید . 4 – یدک کش یا Dummy را انیمیت نمایید . 5 – تمام ابزار داخل صحنه را با CTRL+A انتخاب نمایید و در داخل لیست باکس Objects involved از ابزار Physic calculator قرار دهید . 6 - در قسمت Physic calculator ، دکمه Go فشار دهید تا شبیه سازی صورت بگیرد 7 – انیمیشن را اجرا کنید . :) CG_Master 11 مهر 1386, 15:49salam man mnemiitoonam farsi type konam mazerat mikham lotfan javabe mano bebid...in plugin be sorate demo kar mikone kasi fulle oono nadare mostafa khan in tamrinatoon hame amade hast vaghti man mikham pardazesh bokonam va va dokhmeye go ro mizanam error demo mide va mige shoma bayad az noskheye demo estefade konin .man fori javab mikham ta in matlabo didin javabamo bediin.....mer30:sad::sad::shock: CG_Master 11 مهر 1386, 15:55salam man mnemiitoonam farsi type konam mazerat mikham lotfan javabe mano bebid...in plugin be sorate demo kar mikone kasi fulle oono nadare mostafa khan in tamrinatoon hame amade hast vaghti man mikham pardazesh bokonam va va dokhmeye go ro mizanam error demo mide va mige shoma bayad az noskheye demo estefade konin .man fori javab mikham ta in matlabo didin javabamo bediin.....mer30:sad::sad::shock: s_mostafa_h 11 مهر 1386, 19:09آقای محترم ، فروم فارسی است . در چند تا از پست هایی که دادی متاسفانه مشاهده شده که جنابعالی تماما کلمات را به صورت Finglish تایپ می کنید . لطف بفرمایید رعایت نمایید و ارزش تاپیک و فروم را پائین نیارید . Mostafa_Amol 04 بهمن 1386, 17:11سلام آقا آموزشاتون خیلی خوبه .. دمتون گرم .... یه چندتایی سوال دارم : 1- من وقتی دکمه ی Go در آموزش اولتون رو می زنم این با این ارور رو برو می شم : sorry, you must use the demo and tutorial car exactly as is. you can change everything else though. البته بقیه ی آموزشها رو هنوز انجام ندادم 2- آیا باید ماشینمون قبل از استفاده از پلاگین متحرک شده باشه ؟ 3- از کجا باید مشخص کنیم کدوم چرخهای جلو ( برای فرمان دادن) هست؟ 4- دامی برای چی هست؟ چرا باید ازش استفاده کنیم؟ سپاسگذارم یا حق Mostafa_Amol 07 بهمن 1386, 14:07سلام آقا آموزشاتون خیلی خوبه .. دمتون گرم .... یه چندتایی سوال دارم : 1- من وقتی دکمه ی Go در آموزش اولتون رو می زنم این با این ارور رو برو می شم : sorry, you must use the demo and tutorial car exactly as is. you can change everything else though. البته بقیه ی آموزشها رو هنوز انجام ندادم 2- آیا باید ماشینمون قبل از استفاده از پلاگین متحرک شده باشه ؟ 3- از کجا باید مشخص کنیم کدوم چرخهای جلو ( برای فرمان دادن) هست؟ 4- دامی برای چی هست؟ چرا باید ازش استفاده کنیم؟ سپاسگذارم یا حق الآن دو جا سوال خیلی مهم (البته برای خودم) پرسیدم اما هیچ کس جوابم رو نمی ده یکی توی رآکتور بود ( که البته توی رآکتور بهم گفتند که جوابت رو می دیم ولی ...) و یکی همین جا ....:neutral: خواهشا یکی جوابم رو بده ..... :sad: ممنونم ... و شرمنده که دوباره پست دادم ..... آخه خیلی برام مهم هست....:cry: 3DTotal 07 بهمن 1386, 14:281- من وقتی دکمه ی Go در آموزش اولتون رو می زنم این با این ارور رو برو می شم : sorry, you must use the demo and tutorial car exactly as is. you can change everything else though. البته بقیه ی آموزشها رو هنوز انجام ندادم 2- آیا باید ماشینمون قبل از استفاده از پلاگین متحرک شده باشه ؟ 3- از کجا باید مشخص کنیم کدوم چرخهای جلو ( برای فرمان دادن) هست؟ 4- دامی برای چی هست؟ چرا باید ازش استفاده کنیم؟ سپاسگذارم یا حق سلام در مورد سوال اولی : شما دقیقا همان کار ها را انجام داده اید ؟ در ضمن شیء شما همان شیء توی مثال هست یا شئ دیگه ایی هست چون باید یک تنضیمات اولیه بدهید . جواب دوم : اگر با پلاگین Vehicle Studio کار می کنید خیر نیازی به متحرک بودن نیست . جواب سوم : شما باید تنضیمات NPWheel را انجام بدهید . جواب چهارم : شما با ایجاد Dummy و سپس با ایجاد Gravity یک جاذبه ایی ایجاد می کنید و کار دومی این هست که شما با تنضیمات hierarchy می توانید تعادل را برقرار کنید . یکبار این کار را انجام دهید دقیقا متوجه منظورم می شوید . Mostafa_Amol 07 بهمن 1386, 18:04سلام در مورد سوال اولی : شما دقیقا همان کار ها را انجام داده اید ؟ در ضمن شیء شما همان شیء توی مثال هست یا شئ دیگه ایی هست چون باید یک تنضیمات اولیه بدهید . جواب دوم : اگر با پلاگین Vehicle Studio کار می کنید خیر نیازی به متحرک بودن نیست . جواب سوم : شما باید تنضیمات NPWheel را انجام بدهید . جواب چهارم : شما با ایجاد Dummy و سپس با ایجاد Gravity یک جاذبه ایی ایجاد می کنید و کار دومی این هست که شما با تنضیمات hierarchy می توانید تعادل را برقرار کنید . یکبار این کار را انجام دهید دقیقا متوجه منظورم می شوید . خیلی خیلی ممنونم از جوابتون .... 1- نه من یه آبجکت دیگه ای روش کار کردم .....یعنی باید تنضیمات خاصی انجام بدم ؟ ( من دقیقا همون کارهایی که ایشون فرموده بودند رو انجام دادم) 3- چه تنظیماتی ؟ راستش من چیز خاصی نظرم رو جلب نکرد ؟!!! 3DTotal 07 بهمن 1386, 20:59خب شما به وسیله پلاگین Vehicle Studio می توانید به راحتی روی ماشین انیمیت بدهید . موفق باشید . Mostafa_Amol 07 بهمن 1386, 23:36خب شما به وسیله پلاگین Vehicle Studio می توانید به راحتی روی ماشین انیمیت بدهید . موفق باشید . داداش ... این چیه ؟ :shock: جواب سوال منه ؟ :eek: ولی کاش جواب سوالم رو هم می داداید :sad: و از لطفتون خیلی ممنونم :-? 3DTotal 08 بهمن 1386, 09:48من دقیق متوجه نشدم شما با Reactor ها کار می کنید یا با پلاگین . چون سوال اولی تون در مورد هر دو بود . حالا شما دقیقا سوال تون را بپرسید . موفق باشید . Mostafa_Amol 09 بهمن 1386, 17:03من دقیق متوجه نشدم شما با Reactor ها کار می کنید یا با پلاگین . چون سوال اولی تون در مورد هر دو بود . حالا شما دقیقا سوال تون را بپرسید . موفق باشید . من فقط با پلاگ کار می کنم ..... و سوالم این بود که : من چطور می تونم مشخص کنم کدوم یکی از چرخها به عنوان چرخهای جلو محسوب می شن ؟ و اینکه شما گفتید آیا شما یه ماشین جدید ساختید و دارید روش کار می کنید یا اینکه ازهمون آبجکتی که در تمرین داده شده استاده می کنید من گفتم که خودم یه آبجکتی ساختم و می خوام متحرک کنم . ؛ چون شما گفتید یه تنظیمات خاصی هم باید انجام بدم برای آبجکت جدیدی که ساختم اگه باز بد توضیح دادم و بد سوالم را پرسیدم بهم حتما بگید .... خیلی خیلی از لطفتون ممنونم:-? 3DTotal 10 بهمن 1386, 10:17سلام خب شما وقتی مدل را وارد مکس می کنید باید تنضیمات زیر را انجام دهید : 1 - بدنه اصلی ماشین را انتخاب کنید ( فقط بدنه ) بعد در Modify مد NPChassis را به بدنه نسبت دهید . 2 - سپس شما باید تنضیمات Hierarchy و Affect Pivot Only را انجام بدهید . شما باید محورهای X,Y,Z بدنه و تایرها را با مختصات Hierarchy یکسان کنید . 3 - سپس برای هر یک از تایر ها در Modify باید مد NPWhee را اضافه کنید . که تنضیمات مربوط به چرخش تایرها را هم باید در اینجا تنظیم کنید . 4 - سپس یک Dummy ایجاد کنید و سپس در Modify مد NPGravity را اضافه کنید . برای Dummy هم باید تنضیمات Affect Pivot Only را انجام دهید . تنضیمات مربوطه تمام شد حالا شما باید مقادیر تک تک این ها را با توجه به کارتون تنظیم کنید . اگر بازهم کاملتر می خواهید یک آموزش تصویری برای تون درست کنم و بزارم . موفق باشید . Mostafa_Amol 10 بهمن 1386, 17:31داداش دمتون گرم ... راستش هر چی بیشتر توضیح می دین سوالام بیشتر می شه . اگه یه لطفی می کردین و یه آموزش تصویری می گذاشتین که خیلی خوب می شد . (اگه وقت و حال و حوصله ندارید .... نمی خوام مزاحمتون بشم و




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2601]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن