تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813353347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

eyes -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: eyes unnamed.h 29 مرداد 1386, 18:44سلام شفیعی جم : میدونی..... از اولش هم میدونستم اموزش قبلی به کارتون نمیاد :sad: اما امیدوارم این یکی مناسب باشه :D ((چشم(بدون استقاده از تکسشر ))) خوب من یه راه ساده اتخاب کردم که از این قراره :((اما اول کار میگم اینا همش توضیهات اصافی و هشفه برای اینکه وقت عزیزبون تلف نشه فقط عکس ها رو ببینید. میدونی چیه بهتره )) 1.یک Sphere به شعاع 30 به وجود می اوریم . فقط طوری دایره را تنظیم کنی که یکی از راسهای ان به طرف ما باشد و به ادیتیبل پلی کانورت می کنیم 2.به قسمت selection > edge رفته و مانند شکل 2 یکی از خطوط مجاور راس کره را انتخاب کرده و در قسمت selection روی کلمه ی loop یک بار کلیک می کنیم تا دایره ای که مر کزش راس کره است انتخاب کرده باشیم . دایره را کمی درپنجره ی left در راستای محور x به سمت چپ می بریم 2.در قسمت scale transform < offset world را به 150 تبدیل میکنیم . سپس به قسمت selection > vertex رفته و راس کره را انتخاب میکنیم و ذر قسمت edit vertices < chamfer را انتخاب کرده و chamfer amount را 5 و ok میکنیم و در پنجرهی left کمی در راسبای محور x به سمت چپ می بریم 3. selection > polygon> edit polygons> insert vertex رفته و ورتکسی به face به وجود امده اضافه می کنیم (ترجیها وسط face) سپس به selection > vertex رقته و edit vertex > chamfer با chmfer amount : 2.5 4. دوباره face جدید را انتخاب کرده و به edit polygon> bevel رفته با تنظیمات رو به رو height:0.5 - outline Amount :-0.5 سپس یک بارapply و بعد ok کنید . سپس به قسمتsubdivision surface > use NURMS subdivision را تیک بزنید . همچنین یک Unwarp map به اسفیر بدهید 5. سپس sphere ذیگری را با شعاع 31 رسم کرده طوری که اسفیر کوچکتر دقیقا در وسط قرار گرفته باشد . تا مر حله ی 3 دقیقن همان کار ها را فقط مانند شکل 6 به بیرون انجام می دهیم ((در اخر یک noise به bump متریال اسفیر بزرگتر بدهید )) parametr noise: size : 0.1 خوب سرتون را که درد نیاوردم که.. مدلینگ تموم شد میمونه ماذه دهی و نور که تو عکس های 7و8 کامل نشون داده شدند ممنونم که تا اینجا منو همراهی کردین و امیدوارم این یکی بر خلاف قبلی به دردتون بخوره و ازش استقبال کنید :D اولی و دومی عکسهای اموزشی و سومی کار تمام شده است با پسوند مکس و چهارمی هم یک عکس از اتمام کار هست:cool: pythoN 29 مرداد 1386, 19:40خیلی ممنون که اینقدر بی ادعا به بقیه کمک میکنی حتما اینکار رو ادامه بده . از اولش هم میدونستم اموزش قبلی به کارتون نمیاد نه عزیز من اوتم بکار خیلی ها می آمد . ممنون ادامه بده . unnamed.h 29 مرداد 1386, 21:11فقط وظیفست . اما واقعا می خواهم بدونم این اموزش به درد کسی میخوره یا نه (به حر حال انگیزه ایجاد می کنه دیگه) IRANFOX COMPANY 30 مرداد 1386, 09:53ممنون دوست عزیز مطمعنا برای افرادی که در کار طراحی چهره به صورت مدل یا انیمیشن هستند به کار خواهد امد ادامه بده........




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 526]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن