تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1830833816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یه سوال آسون .... ممنون میشم -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یه سوال آسون .... ممنون میشم cs_mohsen 13 بهمن 1385, 16:41اول خلاصه لپ مطلب رو میگم : ممنون میشم اگه کامل بخونید چون به طور خلاصه خیلی ساده به نظر میاد این که : من میخوام آبجکتم رو انیمیت کنم (بچرخونم) در راستای یک محور ولی در انیمیت در راستای تمام محور ها می چرخه و اینکه پیووت من در راستای آبجکت نیست. توضیح : آبجکت زیر رو ببینید : یک پره است برای انیمیتش مشکل پیش میاد اصلا در راستای خودش (جهتی که باید بچرخه ) انیمییت نمیشه. در حالت عادی مثل زیر درست عمل میشه : اگر rotate X,Z مقدار داشته باشه اونوقت به هم میریزه اگر هم پیوتم تنظیم باشه هنگامی که انیمیت میشه باز به هم میریزه و در تمام جهات می چرخه همچنان که فقط rotate Y متغیره : به ترتیب زیر : در کل چطور اون پره رو در جهت خودش انیمیت کنم ؟ ولی نمی خوام از dinamic با استفاده از hing و vortex یا ... استفاده کنم خیلی متشکرم:) end_of_cg 14 بهمن 1385, 09:05سلام دوست من البته من با مکس کار میکنم ولی فکر کنم برای حل مشکل توی مایا هم قابل استفاده باشه(اصطلاحاتی که به کار میبرم مال مکسه ) اول بیا یه سیلندر اندازه سیلندر وسط پره هات بکش و اونو دقیقآ بذار روی سیلندر اصلیت. بعد بیا کل پره روattachکن به اون سیلندری که تازه کشیدی(این طوری پیوت پره اصلی که به هم ریخته از بین میره و پیوت سیلندر جدید رو که سالمه به ارث میبره!) حالا سیلندری رو که تازه کشیده بودی رو پاک کن.و در حالت localپرت رو بچرخون.همین!!!! امیدوارم مشکلت رو تونسته باشم حل کنم. omidanathema 14 بهمن 1385, 15:54دکمه ی Insert کیبورد بزن بد محور بکشش رو نقطه ی وسط آیجکت (یا جایی که می خوای محور چرخش رو اونجا باشه) بد که تنظیم کردی دوباره Insert یزن حالا میبینی که اونجوری که دوست داری میچرخه cs_mohsen 14 بهمن 1385, 18:06امین جان متشکرم. اما همونطور که تو عکس می بینی عکس دومی یه سیلندره با پیووت در جهت خود آبجکت اما اون هم مشکل داره .خیلی مسخره است. امید جان ممنون insert جای پیووت رو تغییر می ده من می خوام بچرخه البته در tool setting میشه چرخوند اما چون محور کاملا مطابق با آبجکت معلوم نیست چقدره دقیق در نمیآد. خیلی ممنون... cs_mohsen 15 بهمن 1385, 22:32خیلی ممنون بچه ها ... عکس اول هم همونطور که می بینید یه combine شده یه گروه شده و .... هست.( attach و ...) عکس دوم هم اگر بیبینید دیگه به پره ربطی نداره یه سیلندره اون هم با پیووت سالم و درست در جهت آبجکت اما وقتی قبل از انیمیت x و z دارای مقدار میشن ،هرچند که y انیمیت شده، به هم میریزه و به ترتیب شکل دوم می چرخه در عین این که مقدار x و z تغییر نمی کنه ولی آبجکت همه وری می چرخه بهتر بگم با اینکه پیووت آبجکت rotate در جهت local هست ولی در انیمیت در جهت grimbal می چرخه. اگه راهی دارید ممنون ... خیلی خیلی ممنونم end_of_cg 16 بهمن 1385, 09:07سلام محسن.... من یه بار تو مکس با این مشکل بر خوردم این کارو کردم: controller جسمم رو در قسمت rotation از حالت bezier float به حالت list controller تغییر دادم و بعد یه bezier float دیگه بهش نسبت دادم و تو اون کنترلر جدیده انیمیتش کردم درست شد. یعنی یه ایراد نرم افزاری به هم زده بود. حالا من نمیدونم اینایی رو که گفتم تو مایا اسمش چیه فقط احساس میکنم اگه کنترلر چرخش جسمتو عوض کنی شاید درس شه. cs_mohsen 16 بهمن 1385, 21:02متشکرم جسمم رو در قسمت rotation از حالت bezier float به حالت list controller تغییر دادم تا اینجا فکر می کنم همون local , world , grimbal در tool setting باشه اما از اون به بعدش... رو نمی دونم ... کسی می دونه ؟ 100 درصد اگه کنترلر جسمو عوض کنم درست میشه .... local ... ممنون امین cs_mohsen 17 بهمن 1385, 21:45آره این میشه orient constraint ا... سیلندر هم بالاخره به همین مبتلا میشه روش خوبیه اما ... اما درست شد ... خود پره هم بدون چیزی ... فقط اون رو با محور نرمال خودش که درست نبود (abs) یکی کردم جهتشو و freez کردم و شد پیووت دلخواه ... ممنونم majidhoma 05 فروردين 1386, 01:38دوست عزیز من ، شما باید روی آیکون move دبل کلیک کرده و گزینه world یا object را فعال کنید. از modify>freez transformation را نیز اجرا کنید cs_mohsen 05 فروردين 1386, 17:40بله مدتهاست حلش کردم با تغییر پیووت و فریز باز هم بسیار متشکرم رفیق




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن