تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815397736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپولیس به سپاهان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: پرسپولیس به سپاهان رسید
پرسپولیس - صنایع سمنان
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی برابر صنایع طلایی سمنان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد تا در فینالی زودرس حریف سپاهان اصفهان شود. در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های صنایع طلایی سمنان و پرسپولیس تهران برابر هم به میدان رفتند که در پایان این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود گذشت.تیم پرسپولیس در این مسابقه با تركیب علیرضا حقیقی، رحمان رضایی، فرانك آتسو، بهادر عبدی، ضیاء نیك‌نفس، محمد منصوری، پژمان نوری، علی كریمی(کریم باقری70)، ایوان پتروویچ(فرهاد خیرخواه 87 )، هادی نوروزی (حمید علی عسگر 88)و ابراهیم توره به میدان رفت.
پرسپولیس - صنایع سمنان
در این دیدار که با قضاوت محمدحسین اسدی و در ورزشگاه تختی شهر سمنان برگزار شد، هادی نوروزی(3)، ابراهیم توره(64) و حمید علی عسگر(4+90) برای تیم فوتبال پرسپولیس گل زدند و حامد محمودی(5) تک گل میزبان را به ثمر رساند.تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری برابر صنایع طلایی سمنان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور به دیدار سپاهان اصفهان می رود، دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.تیم صنایع طلایی سمنان حدود چهار ماه است تشكیل شده و هم اكنون در لیگ دسته دوم باشگاه‌های كشور بازی می‌كند. میانگین سنی این تیم 22 سال است و برای نخستین بار به رقابت‌های فوتبال جام حذفی راه یافته است.
پرسپولیس، سپاهان
تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چند سال اخیر جزو تیم های مدعی قهرمانی بوده اند و چند فصل قبل فینال جام حذفی را برگزار کرده بودند اصفهانی ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. فصل قبل هم پرسپولیس با شکست سپاهان در دیدار پایانی لیگ برتر ، عنوان قهرمانی هفتمین دوره را به خود اختصاص داد.حذف پیکان ، صعود راه آهن در ادامه‌ی رقابت‌های فوتبال جام حذفی عصر امروز پنج دیدار دیگر نیز در شهرهای مختلف برگزار شد كه طی آن تیم پیكان قزوین با یك گل از میهمان خود تراكتورسازی تبریز شكست خورد و از این رقابت‌ها كنار رفت. كارلوس آلبرتو تك‌گل تیم تراكتورسازی را به ثمر رساند؛ در این بازی پرحاشیه كه هفت دقیقه وقت اضافه را در پی داشت دو مربی تیم تراكتورسازی اخراج شدند. هم‌چنین تیم راه آهن توانست با نتیجه‌ی سه بر یك میزبان خود پتروشیمی تبریز را شكست دهد. رضا نورمحمدی (35)، حسین میرابی (73) و سهراب انتظاری (80) گل‌های تیم راه‌آهن را به ثمر رساندند، تك گل تیم پتروشیمی را احمد تقی‌پور در دقیقه‌ی 63 به ثمر رساند. داور این بازی دو صحنه‌ی مشكوك به پنالتی را برای تیم راه‌آهن نگرفت كه موجب اعتراضات هواداران این تیم شده بود. در ادامه‌ی این مسابقات تیم استقلال اهواز نیز توانست در ورزشگاه تختی اهواز نفت تهران را با یك گل شكست دهد. احمد بوعذار نایب قهرمان دوی 400 متر آسیا و قهرمان ایران در دقیقه‌ی 57 تك گل تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند. در همین چارچوب دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و فولاد خوزستان كه تا دقایق پایانی با تك گل بهروز شفاهی در دقیقه‌ی 57 به سود تیم شهرداری دنبال می‌شد، با گل دقیقه‌ی 97 سهراب بختیاری‌زاده از تیم فولاد به وقت‌های اضافه کشیده شد و در نهایت ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کرد.تیم فوتبال فولاد خوزستان در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 و در مجموع 5 بر 4 از سد شهرداری بندرعباس گذشت تا در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها برابر استقلال اهواز قرار بگیرد.همچنین دیدار تیم‌های شهرداری یاسوج و پاس همدان نیز به دلیل بارندگی شدید در ورزشگاه شهر یاسوج به دستور داور مسابقه لغو شد.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن