تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803922050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Fun. دیگر رسانه ها (از حج هدیه تهرانی تا شهادت اجنه)


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: هدیه تهرانی و خواهر آقای "میم" در سهمیه ویژه حج(جهان نیوز)                     

با سهمیه ویژه ریاست جمهوری تعدادی از بازیگران سینما که از جمله آنها هدیه تهرانی است به سفر حج می روند که در این اعزام و سهمیه ویژه خواهر آقای "میم" نیز همسفر هدیه تهرانی است. گفتنی است این اعزام در حالی انجام می شود که مردم عادی و غیر هنرپیشه که امسال در سفر حج ثبت نام کنند، 17 سال دیگر اعزام می شوند. البته گفته می شود كه خانم هدیه تهرانی از این سهمیه ویژه انصراف داده است.فوتبالیست مست بازی را برهم زد (ایسنا)                    

سه تن از بازیکنان تیم فوتبال "پرو" در حین بازی برای استراحت به گوشه زمین رفتند و به جای اینکه بطری های حاوی آب را برای نوشیدن بردارند، بطری های حاوی مشروبات الکلی را تا آخر سر کشیدند که پس از بازگشت به زمین دچار تهوع و سرگیجه شده و در نهایت بازی به هم خورد. رابطه بین احساسات عاشقانه و شادی مغز                     

پژوهشگران آمریکایی دریافتند، 12 قسمت از مغز فرد در زمانی که هر نوع از احساسات عاشقانه را تجربه می‌کند، مواد شیمیایی شادی‌آوری ترشح می‌کنند. ادعای "لوفیگارو" در مورد انفجار پادگان خرم آباد (قدس)                    

روزنامه فرانسوی  "لو فیگارو"مدعی شد، انفجار پادگان امام علی (ع) در 300 مایلی تهران بخشی از تلاش عوامل جاسوسی موساد برای جلوگیری از آنچه که خود ادامه فعالیت هسته ای ایران نامید، بوده است. صدها هزار نفر در ایران از فیلترشکن استفاده می کنند (واشنگتن پست)                      

"واشنگتن پست" نوشت: سه شنبه گذشته دویست و پانزده هزار و ششصد و چهل و شش نفر توانستند درایران از سد فیلترهای اینترنتی بگذرند و به وب سایت های مورد نظرشان دست یابند. جنگ اقتصادی آمریکا در جهان با دلارهای سبز و بی پشتوانه (راشا تودی )                     

آمریکا در کنار به راه انداختن جنگ در جبهه نظامی، جنگی بزرگتر را  در جبهه اقتصادی با دلارهای سبز و بی پشتوانه در دنیا به راه انداخته است که اقتصاد دیگر کشورها را به ویرانی می کشاند. افزایش هراس اعراب با سفر احمدی نژاد به لبنان (نشریه لوپست)                      

 به غیر از چند ساعت اولیه خوشحالی که به نوعی تصور یک اتفاق نظر را نشان می داد، سفر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران به لبنان موجب افزایش بیم و هراس کشورهای عربی شد. طرح دعوی علیه "گوگل" در انگلیس (ایرنا)                      

در پی ثبت برخی اطلاعات خصوصی شهروندان بریتانیا توسط شرکت گوگل هنگام تصویربرداری از خیابان ها ، دستگاه قضایی انگلیس علیه این شرکت به خاطر شکستن حریم خصوصی شهروندان این کشور اعلام شكایت کرده است. احراز سوء مدیریت در صندوق ذخیره فرهنگیان (واحد مرکزی خبر)                      

نماینده اردل در مجلس شورای اسلامی ،‌ ‌سوء مدیریت درصندوق ذخیره فرهنگیان را محرز خواند و گفت: تاکنون در این باره اقدامی نشده است و حدود 45 نفر از نمایندگان مجلس به صورت کاملا شفاف از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردند درباره این صندوق رسیدگی صورت گیرد. صدها هزار معلم ایرانی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.هزینه 5 میلیونی آمپول برای بیماران "ام.اس" (عصر ایران)                    

عضو کمیته علمی انجمن "ام.اس" ایران گفت: داروهای گران قیمت بیمارن "ام.اس" بیمه نیستند و این درحالی است که هر آمپول برای مصرف وقتی به ایران برسد حدود 5 میلیون تومان می‌شود بنابراین تنها تعداد کمی از بیماران توانایی تهیه آن را دارند. چاپ پرچم ایران روی جعبه دستمال کاغذی وزارت نفت کویت (الوطن)                      

 دیروز روی جعبه های دستمال کاغذی مخصوص وزارت نفت کویت، پرچم ایران با پرچم کویت تلفیق شده و نیمی از تصویر برج های کویت را که نمادی از این کشور است پوشانده بود. ارائه آمارهای نادرست تاثیری در کاهش نرخ بیکاری ندارد (ایرنا)                      

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: برخی افراد با ارایه آمارهای نادرست نمایندگان را به شبهه انداخته و دراین زمینه نمایندگان نمی دانند به آمارهای ارایه شده توسط این اشخاص استناد کرده یا به آماری که مرکز آمار ارایه می دهد توجه کنند. درخواست دیوان کیفری از کنیا برای دستگیری عمر البشیر (خبرگزاری فرانسه)                      

دیوان کیفری بین المللی از مقامات کنیا خواست چنانچه عمرالبشیر رئیس جمهور سودان روز شنبه برای شرکت در یک نشست منطقه ای به آن کشور سفر کرد، وی را دستگیر کنند. نام های "امیرعلی" و "فاطمه" بیشترین انتخاب ایرانیان برای فرزندان (ایرنا)                      

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: در شش ماه نخست سال جاری 686 هزار و 953 ولادت در کشور ثبت شده که در این میان نام های امیر علی و فاطمه بیشترین انتخاب ایرانیان برای فرزندان پسر و دختر خود بوده است. اجرای طرح خاموش‌کردن چراغ های عمومی درانگلیس (الجزیره)                      

طرح خاموش کردن بخشی از چراغ های خیابان ها و پارک های عمومی در بعضی شهرهای انگلیس به منظور کاهش هزینه ها اجرا می شود .در همین حال موسسات غیردولتی درباره پیامدهای این اقدام شهرداری ها در انگلیس بر امنیت و سلامت مردم در خیابان ها و اماکن عمومی هشدار دادند. دستگیری 29 زائر حج به علت حمل موادمخدر (واحدمرکزی خبر)                       

رییس پلیس فرودگاه های کشور ، از دستگیری 29 نفر از حجاج، به اتهام حمل مواد مخدر در فرودگاه‌ های کشور خبر داد و گفت: از این افراد، 620 گرم موادمخدر کشف و از ادامه سفر آنان جلوگیری شده است. نصب دکل جاسوسی در مرز ایران توسط آمریکا (جمهوری اسلامی)                      

به تازگی در پایگاه هوایی "شمشیر" واقع در خاک پاکستان، حوالی منطقه "خاران" در ایالات بلوچستان پاکستان نزدیک مرز جمهوری اسلامی ایران و کشور افغانستان نیروهای آمریکائی یک دکل به ارتفاع 30 متر برای هدایت هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین خود نصب نموده‌اند. بریدن سر یک زندانی به جرم دفاع از ناموس (مشرق)                      

یک فرمانده نظامی آمریکا، یک زندانی عراقی را به خاطر دفاع از خواهرش كه در برابر تجاوز جنسی افسر آمریکایی قرار داشت سر برید. افزایش بمب‌های متحرک در خیابان‌های کشور (تابناک)                       

بازار داغ متقاضیان دوگانه ‌سوز کردن خودروها، که عمدتا ناشی از نگرانی مردم از آزاد شدن قیمت بنزین است، سبب پدید آمدن بازار سیاه CNG سوز کردن خودروها شده که با توجه به نبود نظارت دقیق بر این مسائل، عده‌ای سودجو با قیمت‌های کذایی، کاسبی‌های کلانی برای خود راه انداخته اند که این مسأله جان شهروندان و مردم بی‌گناه را نیز در معرض خطر جانی و مالی قرار داده است. توصیه آیت الله مصباح یزدی برای نقد کردن دولت(جهان)                      

ایت الله مصباح یزدی خواست گروههای ولایتمدار یكدیگر را شناسایی كنند و پس از آن مطالبات خود را از دولت بخواهند.مصباح یزدی گفته است :نقد دولت باید محترمانه و متوجه شخص مخل در دولت باشد .امیر قطر: آمریکا با ایران گفتگو کند (فایننشال تایمز)                      

"شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" گفت: "ما مدت زیادی است که به عنوان همسایه در کنار ایران زندگی می کنیم و بر این باوریم که گفتگو بهترین روش است و آمریکا باید با ایران گفتگو کند". انتقاد شدید مسئولان و نمایندگان از احکام متخلفان آزمون دستاری (مهر)                      

پس از ابطال آزمون دستیاری 88 به دلیل لو رفتن سئوالات امتحان و برگزاری مجدد آن هیچ کس انتظار نداشت که تاوان بحران اجتماعی بوجود آمده برای متخلفان تنها چند ماه زندان و انفصال از خدمت دولتی باشد، صدور این احکام موجب انتقاد شدید مسئولان و نمایندگان شده است.جعل مدرک جبهه و دکترا توسط یک مدیر دیگر (خبرآنلاین)                     

یکی از مدیران جوان دولتی که در اردیبهشت ماه طی حکمی از سوی محمود احمدی‌نژاد تغییر مسئولیت داد، به جعل مدرک جبهه برادرش به نفع خود متهم شده است. وی از این راه توانسته معافیت سربازی بگیرد و در رشته پزشکی قبول شود.فراخواندن یک «جن» برای ادای شهادت (العربیه)                      

در یک اتفاق نادر در عربستان، یک دادگاه این کشور تصمیم دارد، یک «جن» را بعنوان شاهد قضیه به دادگاه فرا بخواند.   شبکه خبر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن