تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه گلستان/برگزاري همايش روحانيت در آق قلا/ نگارش معاهده آخال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه گلستان/برگزاري همايش روحانيت در آق قلا/ نگارش معاهده آخال
برگزاري همايش روحانيت در آق قلا/ نگارش معاهده آخال
گرگان - خبرگزاري مهر: برگزاري همايش روحانيت اهل سنت و تشيع بسيجي در آق قلا، درخشش مدارس سماي علي آبادكتول، اجراي طرح راهنمايي گروهي كميته امداد، نگارش معاهده آخال و جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش از جمله اخبار كوتاه استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان آق قلا صبح سه شنبه در همايش روحانيون اهل سنت و تشيع بسيجي اين شهرستان كه در محل سالن همايش هاي كسب و كار شهرك صنعتي آق قلا برگزار شد گفت : لازمه هر نهضتي و هر حركتي واژه سازي و نهادسازي متناسب با هدف آن نهضت است.

حاجي گلدي كر افزود: در دنيا انقلاب زيادي شكل گرفته است كه نتيجه آن يا به بي راهه رفتند و از مسير خارج شدند و يا مجددا به دامن نظام سلطه برگشتند زيراكه زيربناي ساختاري اين حركت ها صرفا مادي بودند.

وي اضافه كرد: اما انقلاب اسلامي كشور مان از ويژگي منحصر بفردي برخوردار است كه مهمترين اصل آن پايه گذاري انقلاب اسلامي مبتني بر دين مبين اسلام است و با بروز انقلاب اسلامي ايران نگاه نو و جديدي در حركت هاي و انقلاب هاي جهاني شكل گرفت.

كر در بخش ديگري از سخنانش به جايگاه بسيج در انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: امام بزرگوار بسيج را به عنوان يك ميراث گرانقدر و به عنوان معجزه انقلاب براي جهانيان معرفي كرد و نهاد مقدس بسيج در همان اوايل انقلاب بنيانگذاري كرد.

نماينده عالي دولت در شهرستان اضافه كرد: نقش بسيج در تمامي عرصه هاي انقلاب بر كسي پوشيده نيست ، اقدامات اين نهاد مردمي در اوايل انقلاب جهت پايداري انقلاب نوپاي اسلامي و مقاومت در برابر جنگ تحميلي استكبار جهاني عليه مردم ايران و مقابله با انحرافات اخير در فتنه 88 نقش اين نهاد مقدس و مردمي را بر همگان آشكار ساخته است.

وي تصريح كرد: خلوص نيت ، ابتكار و نوآوري و مقابله با هرنوع جنگ نرم ، انحراف و بي عدالتي و پايبندي به قانون و ارزش ها از ويژگي هاي روحيه بسيجي است كه به حول و قوه الهي هنوز هم با همان شور و شوق اوايل انقلاب حفظ شده است.

درخشش مدارس سماي علي آباد كتول در مسابقات فرهنگي و هنري

مدارس سماي علي آبادكتول با كسب بالاترين امتياز در مسابقات فرهنگي و هنري در سطح شهرستان بار ديگر خوش درخشيدند.

به گزارش مهر، بر اساس نتايج اعلام شده از سوي مديريت آموزش و پرورش شهرستان علي آبادكتول ، مدارس ابتدايي و راهنمايي پسرانه سما به ترتيب با كسب 96 و 79 امتياز موفق به كسب رتبه اول در سطح شهرستان شدند.همچنين مدرسه ابتدايي دخترانه سما علي آبادكتول با كسب 34 امتياز رتبه دوم اين سري از مسابقات را از آن خود كرد.

برگزاري كارگاه آموزشي بهره وري نيروي انساني در واحد علي آباد كتول

كارگاه آموزشي بهره وري نيروي انساني با شناسه 8113 در سالن شماره 1 مركز مطالعات نيروي انساني واحد علي آباد كتول برگزار شد.

به گزارش مهر، مدرس اين دوره ضمن تشريح نقش نيروي انساني در رشد و توسعه يك سازمان ، از آن بعنوان سرمايه دانش ياد كرد و افزود:‌اگر نيروي انساني بدرستي هدايت گردد و به نحو مطلوب از آن استفاده شود ارزش افزوده ايجاد خواهد شد.
محمدباقر گرجي با بيان اين مطلب كه منظور از نيروي انساني تمامي قابليت هاي بالقوه و بالفعل موجود در مديران و كاركنان يك سازمان است، از اثر بخشي، كارائي، انعطاف پذيري، كيفيت زندگي ، سودآوري و بهره وري بعنوان عوامل سنجش و ارزيابي عملكرد سازمان نام برد.

راهنمايي گروهي 1400 مدجوي امداد گلستان

رئيس اداره امور فرهنگي كميته امداد امام خميني (ره) گلستان گفت: در سه ماهه اول سال جاري يك هزار و 435 نفر در 84 جلسه از طرح راهنمايي گروهي كميته امداد گلستان بهره مند شدند.

محمد رضا زماني اظهار داشت: همچنين 183 نفر در 45 جلسه از مشاوره هاي گروهي اين نهاد بهره مند شده اند.

وي با اعلام اينكه علاوه بر جلسات مشاوره و راهنمايي گروهي كه در كميته امداد امام خميني (ره) گلستان برگزار شده است كانون هاي دائم اين نهاد برگزاري چنين برنامه هايي را در دستور كار داشته اند ابراز داشت: در همين راستا 259 نفر در 30 جلسه از راهنمايي هاي گروهي و 30 نفر در 38 جلسه از مشاوره هاي گروهي كانون هاي دائم كميته امداد امام خميني (ره) گلستان استفاده كرده اند.

مدير امور فرهنگي كميته امداد امام خميني (ره) گلستان تصريح كرد: در اين مشاوره ها و راهنمايي هاي گروهي مباحثي چون راههاي مقابله با افسردگي، هدف گذاري در زندگي، تصوير سازي ذهني، روش هاي صحيح انتخاب همسر، برنامه ريزي درسي و ... ارائه مي شود.

برگزاري جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش گلستان

اولين جلسه پروژه مهر آموزش وپرورش استان گلستان در سال 91 با حضور مدير كل و اعضاء ستاد پروژه مهر برگزار شد.

عيسي پايين محلي گفت: با بهره گيري از تمام امكانات موجود و به كارگيري نقطه نظرات و پيشنهادات و راهكارهاي صاحب نظران طوري برنامه ريزي شود تا ضمن ايجاد فضاي آرام مناسب براي دانش آموزان معلمين و اولياء زمينه ي شروع سال تحصيلي بسيار خوبي را براي اول مهر داشته باشيم.

مدير كل آموزش و پرورش گلستان تصريح كرد: با عنايت به اين كه طرح تحول بنيادين در آموزش و پرورش حاصل زحمات صاحب نظران و انديشمندان است، ان شاالله با اجرايي كردن آن در سال تحصيلي جاري با همت متوليان عرصه ي تعليم و تربيت به عنوان يك طرح ماندگار در نظام آموزش و پرورش خواهد ماند.

معاهده آخال به نگارش درآمد

مدخل «معاهده آخال» توسط دكتر محمد نبي سليم عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شاهرود، در مركز دانشنامه گلستان به نگارش درآمد.

در قسمتي از اين مقاله آمده است. آخال قراردادي بين ايران و روسيه در دوره قاجار كه به تاريخ محرم 1299 ه.ق/ ژانويه 1881 م منعقد شد و مرز هاي دو كشور را در شمال شرق درياي مازندران مشخص كرد.

قرارداد در 9 فصل تنظيم شد و از طرف ايران ميرزا سعيد خان موتمن الملك انصاري وزير امور خارجه آن را امضاء كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن