تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820473148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه كانون تربيت اسلامي در گراميداشت شهداي هفتم تير:بهشتي، افتخار جامعه معلمان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بيانيه كانون تربيت اسلامي در گراميداشت شهداي هفتم تير:بهشتي، افتخار جامعه معلمان است
خبرگزاري فارس:در بيانيه كانون تربيت اسلامي آمده است: شهيد بهشتي، معلمي بود كه در سنگر دفاع از ارزش‌هاي انقلاب و مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌ها، هوشيارانه بر تشكيلات و ضرورت‌هاي آن پايبند بود و در يك كلام او افتخار جامعه معلمان است.


به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، در بيانيه كانون تربيت اسلامي در گراميداشت شهداي هفتم تير آمده است: 31 سال پيش در چنين روزهايي، نظام سلطه جهاني حادثه هفتم تير را طراحي و اجرا كرد تا شعله‌هاي انقلاب نوپاي اسلامي كه آتش در خرمن رژيم شاهنشاهي افكنده بود را خاموش سازد و مانع گسترش دامنه آن شود.

از روزي كه عوامل اجرايي نظام سلطه يعني منافقين، سياست ترور مسئولان كشور و مردم ايران را در پيش گرفتند، اگر چه قريب هفده هزار نفر را از مقامات ارشد نظام گرفته تا مردم كوچه و خيابان به خاك و خون كشيدند، اگر چه تنها در يك انفجار رئيس جمهور و نخست وزير كشور را شهيد كردند و اگر چه در انفجار حزب جمهوري اسلامي، 72 تن از عالي رتبه ترين مسئولان كشور، اعم از رئيس قوه قضائيه و وزرا و نمايندگان مجلس و ديگر دولتمردان، را به شهادت رسانيدند، اما نتوانستند نظام جمهوري اسلامي را از پاي درآورند، چرا كه انقلاب اسلامي، انقلاب الهي است و ريشه در عمق وجود تمامي مردم ايران، بلكه همه مسلمانان جهان دارد و در برابر اينگونه فشارها مقاوم تر و بالنده تر مي شود.

اين بيانيه مي‌‌افزايد: طي سه دهه‌اي كه از آن انفجار مي‌گذرد، به بركت خون‌هاي پاك شهيدان، انقلاب اسلامي نه تنها عقيم و ابتر نماند بلكه نخستين فرزند برومندش با نام بيداري اسلامي، همسان آتشفشاني، كشورهاي منطقه را تحت تأثير خود قرار داده است و گدازه‌هاي آن كاخ ستمكاران را منهدم مي‌كند.

اما در جبهه مقابل روزگار جريان نفاق بدانجا كشيد كه سرسپرده صدام جنايتكار شود و عليه مردم عراق هم دست به ترور بزند و اينك در كشور عراق نيز همانند ايران، مورد نفرت قرار گيرد و براي خود شيفتگان بازي خورده‌اي همچون بني صدر نيز جز ننگ و نفرين بهره‌اي نماند. كوس رسوايي آمريكا و انگليس و فرانسه هم به عنوان بزرگترين مدافعان ترورريسم بر سر هر بام و در زده شده و ترفند نقض حقوق بشر آنان عليه ملت‌ها كارآيي خويش را از دست داده است.

در ادامه اين بيانيه آمده است: در حقيقت بازخواني حادثه هفتم تير و تدبر در آن، ايمان به اين سنت الهي را در دل‌ها تقويت مي كند كه هر چند كافران و ستمكاران مي‌خواهند نور خداوند را خاموش سازند اما اراده الهي بر فراگير شدن اين نور و سنت الهي، پيوزي خون بر شمشير است.

جامعه فرهنگيان كشور ياد و خاطره شهداي هفتم تيرو به خصوص فرهنگيان شهيد اين حادثه و در رأس آنان معلم شهيد آيت اله دكتر بهشتي را گرامي مي‌دارد و سيره آن بزرگوار را به عنوان معلم والامقام، الگوي رفتاري خود قرار مي دهد، معلمي كه ديدگاه‌هايي برجسته در عرصه تعليم و تربيت داشت و با عشق به تربيت نسل آينده، گاه در دبيرستان دين و دانش قم به تدريس زبان پرداخت و گاه در وزارت آموزش و پرورش دست اندركار تأليف كتاب‌هاي ديني مدارس شد.

معلمي كه صاحبان افكار ليبراليستي، شخصيت او را به دليل پايمردي بر اصول، آماج بيرحمانه ترين تهمت‌ها قرار دادند و مظلومانه در برابر هجوم تهمت‌هاي دوستان نادان و دشمنان مكار صبر كرد. معلمي كه در مسند عضويت در مجلس خبرگان با بصيرت تمام، جايگاه ولايت فقيه را در قانون اساسي تثبت كرد، معلمي كه در سنگر دفاع از ارزش هاي انقلاب و مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌ها، هوشيارانه بر تشكيلات و ضرورت‌هاي آن پايبند بود و معلمي كه در سمت مديريت و رياست، الگوي نظم و برنامه‌ريزي بود و در يك كلام بهشتي، معلمي كه افتخار جامعه معلمان است.

انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|6|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن