تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير راه و شهرسازي: مشكلي براي تامين اعتبار در پروژه مسكن مهر نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: وزير راه و شهرسازي: مشكلي براي تامين اعتبار در پروژه مسكن مهر نداريم
با خط اعتباري در نظر گرفته شده براي بافتهاي فرسوده مشكلات حل خواهد شد و بانكهاي عامل بايد در جهت پرداخت تسهيلات تسريع كنند.


مشهد - ايلنا: جلسه شوراي مسكن و حمل و نقل خراسان رضوي با حضور وزير راه و شهرسازي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا از مشهد، در اين جلسه مصوبات سفرهاي استاني هيات دولت و روند اجراي ۷۳ مصوبه جلسات قبلي شوراهاي مسكن و حمل و نقل خراسان رضوي بررسي شد كه از مجموع اين مصوبات ۵۱ مصوبه مربوط به حوزه مسكن و شهرسازي، ۱۵ مصوبه مربوط به حوزه راه وترابري و ۷ مصوبه مربوط به شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، ادارات كل حمل و نقل و پايانه هاو فرودگاههاي خراسان رضوي بود.

وزير راه و شهرسازي در اين جلسه گفت: همت مسئولان در اين حوزه بايد به گونه‌اي باشد كه با برنامه ريزي بر مسئله تامين مسكن فائق آمده و كارنامه درخشاني از خود برجاي بگذاريم و تمام همت خود را به كار ببنديم تا كارنامه سال ۹۱ از سال گذشته پربار‌تر و درخشان‌تر شود.

علي نيكزاد بابيان اين مطلب كه هيچ مشكلي براي تامين اعتبار در پروژه مسكن مهر كشور نداريم، اظهار داشت: اجراي پروژه مسكن مهر علاوه بر خانه دار كردن عده زيادي از اقشار جامعه كه امكان صاحب خانه شدن براي آن‌ها فراهم نبود اثرات اقتصادي فراوان و اشتغال قابل توجهي در كشور را نيز به دنبال داشت.

وزير راه و شهرسازي افزود: همت تمامي مسئولان در اين حوزه بايد به گونه‌اي باشد كه با برنامه ريزي بر مسئله تامين مسكن فائق آمده و كارنامه درخشاني از خود برجاي بگذاريم.

نيكزاد بابيان اينكه رفع مشكل بافتهاي فرسوده يكي از مواردي است كه بايد با جديت پيگيري شود، تصريح كرد: با خط اعتباري در نظر گرفته شده در اين حوزه نيز مشكلات حل خواهد شد و بانكهاي عامل بايد در جهت پرداخت تسهيلات تسريع كنند.

استاندار خراسان رضوي نيز در اين جلسه با تقدير از از اقدامات وزارت راه و شهرسازي مسكن مهر را به عنوان مهر انگيز‌ترين و پراميد‌ترين طرح دولت در كشور عنوان كرد و گفت: بايد طي يكي دوسال آينده پرونده بيش از ۱۰۰ هزار مسكن مهر در استان بسته شود كه نيمي از آن‌ها در شهر جديد گلبهار واقع شده است.

محمود صلاحي اظهار داشت: به همين جهت روند توسعه در اين شهر جديد بايد با شتاب بيشتري مواجه گردد و اين مهم همت تمامي مسئولان مرتبط به اين حوزه را مي‌طلبد.

استاندار خراسان رضوي در بخش ديگري از سخنانش راه را اساسي‌ترين زيرساخت توسعه اقتصادي دانست و گفت: توسعه راه‌ها در خراسان رضوي با توجه به تردد سالانه نزديك به ۳۰ ميليون زائر از اهميت بالاتري برخوردار است.

وي تصريح كرد: احداث ايستگاه دوم راه آهن مشهد، افزودن باند جديد به محور گلبهار-مشهد، تسريع در روند اجرايي آزادراه حرم تا حرم از جمله اقداماتي است كه مورد تاكيد مي‌باشد.

اميرحسين قاضي‌زاده نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي نيز بااشاره به برخي پروژه‌ها مثل راه آهن مشهد-شمال، راه آهن مشهد-چابهار، توسعه ترمينال راه آهن مشهد، اجراي طرحهاي هادي روستايي در روستاهاي حاشيه شهرهاي بزرگ خواستار تسريع در اجرايي شدن آن‌ها شد.

وي همچنين خواستار افزايش رديف بودجه رسيدگي به حاشيه شهر‌ها و بافتهاي فرسوده در خراسان رضوي با توجه حجم بالاي حاشيه نشيني و تراكم بافتهاي فرسوده در استان شد.

اين جلسه مصوباتي نيز به همراه داشت كه از جمله آن‌ها مي‌توان به اختصاص ۲۰ ميليارد تومان جهت تكميل پروژه تعريض محور مشهد-گلبهار، تخصيص ۱۰۰درصد اعتبارات سالهاي ۹۰ و ۹۱ پروژه احداث قطار سريع السير مشهد-گلبهار، افزايش تسهيلات بانكي تعدادي از پروژه‌هاي مسكن مهر تعاوني ساز در استان با صلاحديد استاندار، كمك ۳۰ ميليارد ريالي به احداث محور شانديز-طرقبه و تخصيص ۵۷۰ ميليارد ريال اعتبار كمكي براي تكميل پروژه عظيم آسفالت راههاي روستايي بالاي ۵۰ خانوار استان اشاره كرد.
پايان پيام

چهارشنبه|ا|31|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن