تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجوي دانشگاه كاشان رتبه سوم كارشناسي ارشد مترجمي زبان انگليسي را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: دانشجوي دانشگاه كاشان رتبه سوم كارشناسي ارشد مترجمي زبان انگليسي را كسب كرد
دانشجوي گروه زبان انگليسي دانشگاه كاشان در آزمون سراسري مرحله اول كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 91، رتبه سوم كشوري را كسب كرد
كاشان - ايلنا: دانشجوي گروه زبان انگليسي دانشگاه كاشان در آزمون سراسري مرحله اول كار‌شناسي ارشد ناپيوسته سال ۹۱، رتبه سوم كشوري را كسب كرد.

مدير گروه زبان و ادبيات انگليسي دانشگاه كاشان در گفتگوبا خبرنگارايلنا در كاشان با اعلام اين خبر افزود: «احسان نجفي» ورودي سال ۸۷ كه دانشجوي ترم هشت اين دانشگاه مي‌باشد در رشته زبان، گرايش مترجمي زبان انگليسي، موفق به كسب اين رتبه شده است.

دكتر محمد رضا شمس اظهار داشت: در آزمون مرحله نخست كار‌شناسي ارشد، از دانشكده زبان‌هاي خارجي اين دانشگاه، حدود ۱۰ نفر امسال پذيرفته شده‌اند.

وي، به موفقيت و كسب رتبه‌هاي بر‌تر در آزمون‌هاي كار‌شناسي ارشد و مدارج بالا‌تر دانشجويان اين دانشكده اشاره كرد و يادآورشد: در سال گذشته نيز دانشجوي زبان انگليسي اين دانشگاه به رتبه سوم كار‌شناسي ارشد مترجمي زبان انگليسي نايل شد.

به گفته وي، كسب رتبه نخست كار‌شناسي ارشد در رشته‌هاي حقوق بين الملل و رشته ژنتيك و رتبه سوم رشته ادبيات انگليسي از ديگر افتخارات اين دانشكده در سال‌هاي قبل بوده است.

۷۰ دانشجو در گروه مترجمي زبان انگليسي دانشگاه كاشان مشغول به تحصيل هستند.

يکشنبه|ا|28|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن