تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816201212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرايط جديد حفظ سهميه‌هاي بنزين 400 توماني در كارت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شرايط جديد حفظ سهميه‌هاي بنزين 400 توماني در كارت‌ها
حمل ‌و‌ نقل > سوخت - همشهري‌آنلاين:
در صورت عدم ثبت تراكنش تضميني براي حفظ سهميه و موجودي بنزين 400 توماني ذخيره‌سازي شده در كارت‌ها وجود ندارد.

جليل سالاري با بيان اينكه در حال حاضر موجودي بنزين نيمه يارانه‌اي (بنزين 400 توماني) ذخيره سازي شده در كارت‌هاي هوشمند سوخت به حدود 2 ميليارد ليتر رسيده است، گفت: از ابتداي سال‌جاري تاكنون برنامه‌هاي متعددي به منظور پايش و افزايش كارآيي سامانه هوشمند سوخت انجام شده است.

به گزارش مهر، مديرعامل شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي با اعلام اينكه در مرحله اول طرح تبديل سهميه‌هاي بنزين يارانه‌اي (بنزين 100 توماني) به بنزين نيمه يارانه‌اي (بنزين 400 توماني) انجام شد، تصريح كرد: بر اين اساس از ابتداي خردادماه سالجاري حدود 45 ميليون ليتر سهميه بنزين 100 توماني ذخيره سازي شده در كارتهاي هوشمند سوخت به 90 ميليون ليتر بنزين 400 توماني تبديل شد.

اين مقام مسئول با يادآوري اينكه از ابتداي خرداد ماه سالجاري هم اجراي طرح تراكنش و بررسي وضعيت كارتهاي هوشمند سوخت به منظور تجميع اطلاعات در دستور كار قرار گرفته است، اظهار داشت: بر اين اساس از تمامي دارندگان كارتهاي هوشمند سوخت درخواست مي‌شود حداكثر تا 31 خرداد ماه حداقل يك بار اقدام به سوخت گيري در جايگاه‌هاي سوخت بكنند.

وي با اعلام اينكه اگر در مدت تعيين شده رانددگان با كارت هوشمند سوخت خودرو اقدام به سوخت گيري نكنند تضميني براي حفظ موجودي بنزين 400 توماني ذخيره شده در كارتها وجود ندارد، تاكيد كرد: در شرايط فعلي بيش از 17 ميليون و 716 هزار كارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسيكلت در كل كشور وجود دارد.

سالاري در پاسخ به اين سوال كه اگر كارتي فاقد سهميه سوخت باشد براي سوخت گيري در جايگاه چه اقدامي را بايد انجام دهد، توضيح داد: اگر كارت هوشمندي فاقد سهميه بنزين 400 توماني بود با مراجعه به يكي از جايگاه‌هاي سوخت با قراردادن كارت در پوز هوشمند، نازل را بردارد كه اعلام موجودي حتي بدون سوخت گيري تراكنش آن كارت را در سامانه هوشمند سوخت ثبت مي‌كند.

مديرعامل شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي همچنين در پاسخ به مهر با بيان اينكه از ابتداي خرداد ماه سالجاري تاكنون 84 درصد دارندگان كارت هوشمند تراكنش خود را در جايگاه ها ثبت كرده اند، تبيين كرد: 16 درصد باقيمانده هم حداكثر تا پايان 31 خرداد ماه با مراجعه به جايگاه‌ها تراكنش خود را در سامانه هوشمند سوخت ثبت كنند.

اين مقام مسئول در پايان اعلام كرد: تمامي صاحبان كارت هوشمند سوخت براي كسب اطلاعات بيشتر به مركز پاسخگويي شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي با شماره تماس 09627 تماس بگيرند.

پس از گذشت 6 سال از آغاز سهميه‌بندي و عرضه كارتي بنزين، از ابتداي خردادماه سالجاري جايگاه‌هاي سوخت كشور براي هميشه با بنزين يارانه‌اي 100 توماني خداحافظي كردند.

بر اين اساس، مطابق با جديدترين اولتيماتوم بنزيني دولت از ابتداي خرداد ماه سالجاري هر ليتر بنزين 100 توماني به دو ليتر بنزين 400 توماني تبديل شد آن هم در صورتي‌كه دارندگان سهميه بنزين 100 توماني حداقل تا پايان ارديبهشت ماه يك بار در جايگاه‌ها با كارت خود سوخت گيري كرده باشند.

مسئولان شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به منظور افزايش كارآيي و تفكيك ميزان مصرف و تراكنش در سامانه هوشمند سوخت تبديل بنزين 100 توماني به 400 توماني در دستور كار قرار دادند.

در همين حال شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد: تمام دارندگان كارت هوشمند سوخت از دوم تا 31 خرداد امسال حداقل يك بار سوخت گيري كنند.

در اين اطلاعيه تاكيد شده است: همه دارندگان كارتهاي هوشمند سوخت خودروهاي سواري شخصي و موتورسيكلت به منظور تثبيت مشخصات كارت و محاسبه باقيمانده و حفظ آن در كارت‌هاي هوشمند سوخت، لازم است تا 25 خرداد امسال با مراجعه به يكي از جايگاه‌هاي سوخت كشور، حداقل نسبت به يك نوبت سوخت گيري اقدام كنند.

جمعه|ا|26|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن