تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيميان در گفتگو با مهر:يكي از بهترين‌هاي كاروان ايران در المپيك خواهم بود/ وارد حاشيه نمي‌شوم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رحيميان در گفتگو با مهر:يكي از بهترين‌هاي كاروان ايران در المپيك خواهم بود/ وارد حاشيه نمي‌شوم
يكي از بهترين‌هاي كاروان ايران در المپيك خواهم بود/ وارد حاشيه نمي‌شوم
ملي پوش پياده روي كشورمان آمادگي خود را مطلوب خواند و گفت: مطمئنم يكي از بهترين‌هاي كاروان ايران در المپيك 2012 لندن خواهم بود.

ابراهيم رحيميان در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه در ارتفاعات ديزن مشغول سپري كردن تمريناتش است، تصريح كرد: به دليل بدي آب و هواي تهران مدتي است كه به همراه خسروشيري مربي‌ام براي پيگيري تمرينات به ديزين آمده‌ايم. اين اردو تا حدود 20 روز ديگر ادامه خواهد داشت. البته قرار است براي برپايي اردويي تداركاتي راهي ايتاليا شويم كه هنوز حضورم در اين كشور قطعي نيست.

ملي پوش پياده روي كشورمان در خصوص شرايط خود تاكيد كرد: در حال حاضر شرايط خوبي دارم. پس از رقابت‌هاي ليگ برتر دووميداني كه در آن موفق به ركوردزني شدم، مدتي را استراحت كردم. حدود يك ماهي است كه مجددا تمريناتم را آغاز كرده‌ام كه اين روند تا زمان شروع المپيك لندن ادامه‌دار خواهد بود.

وي در پاسخ به اين سئوال كه "آيا در المپيك حرفي براي گفتن خواهيد داشت؟"، خاطرنشان كرد: از اول ياد گرفتم كه بايد با هدف زندگي كنم. شرايط المپيك با هر رقابتي متفاوت است و نشان نمي‌دهد كه قرار است چه اتفاقي در آن رخ دهد. حتي ديده شده است كه قهرمان چهار ساله جهان در المپيك موفق ظاهر نمي‌شود. اگر قهرمان جهان هم باشم قولي مبني بر موفقيت در المپيك نمي‌توانم، بدهم اما مطمئنم كه يكي از بهترين‌هاي كاروان ايران خواهم بود.

رحيميان با بيان اينكه "تا به حال هر چيزي از فدراسيون خواسته‌ايم در اختيارمان قرار داده است"، گفت: مسئولان فدراسيون گفته‌اند تا المپيك هر چيزي را كه بخواهيد براي‌تان فراهم مي‌كنيم. فدراسيون تا اين لحظه امكانات خوبي را در اختيار ما قرار داده است. به واقع فدراسيون دووميداني هر كاري از دستش برمي‌آيد، انجام مي‌دهد.

وي در خاتمه تصريح كرد: سعي مي‌كنم وارد مسائل حاشيه‌اي نشوم و تنها تمركزم را به تمرينات معطوف كنم.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|26|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن