تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاه سياسي به كاركرد شهرداري غلط است / دولت نبايد از خود سلب مسئوليت كند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: نگاه سياسي به كاركرد شهرداري غلط است / دولت نبايد از خود سلب مسئوليت كند


خبرگزاري آريا- نماينده ساري در مجلس نهم با تقدير از عملكرد شهرداري در خصوص سيلاب اخير اذعان داشت:شهرداري توانمندي مهار حوادث غير مترقبه اش را در سريع ترن زمان ممكن نشان داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از "تهران سما"، سيد رمضان شجاعي كياسري ضمن بيان اين مطلب اذعان داشت : اقدامي كه شهرداري تهران در خصوص جمع آوري سيلاب انجام داد آنقدر به موقع و درست بود كه حتي هيچ خسارت جاني نيز در پي نداشت.
كياسري گفت: شايد اگر اتفاقي مي افتاد و خسارت جدي به بار مي آند عملكرد شهرداري تهران بهتر مورد ارزيابي قرار مي گرفت اما از آنجايي كه تا كنون خسارت جاني جدي نداشته ايم به نظر مي رسد اين حد از انصاف در بررسي عملكرد شهرداري رعايت نمي شود.
وي همچنين با اشاره به اين مطلب كه در بررسي ها بايد جان مردم در الويت قرار گيرد اذعان داشت: اينكه شهرداري تهران توانست اقدامي كند كه مردم آسيب جاني نبينند اقدام بزرگي بود كه حتي در اين خصوص مجلس نيز از شهرداري تشكر كرد بنابراين ساير نهادها بايد جانب انصاف را در گفتارشان رعايت كنند.
نماينده ساري در مجلس نهم همچنين يادآور شد: سياسي كردن مسائل غير سياسي جفا در حق آن نهاد و ارگان است. مثلا مسائل شهري نبايد سياسي شود و مسائل مردم نبايد رنگ و بوي سياسي بگيرد چراكه موجب مي شود رسيدگي به امور مردم با مشكل مواجه شود.
شجاعي گفت: نكته مهم اين است كه بايد چيزي كه باور داريم و صحت دارد با بيان كنيم و نبايد مسائل را بي جهت سياسي كنيم و نگاه سياسي به كاركرد شهرداري غلط است.
وي خاطرنشان كرد: عملكرد شهرداري تهران در خصوص مقابل با آب گرفتگي ها و سيلاب بزرگ تهران قابل تحسين بوده است و بايد اين آمادگي هميشه در كلان شهر تهران باشد

پشنگ : دولت نبايد از خود سلب مسئوليت كند / حرف هاي غير منصفانه آسيب زننده است

نماينده مردم خاش در دور نهم مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه مسائل عنوان شده بايد با تدبير و بيان حقيقت ها و واقعيت ها همراه باشد اذعان داشت: نبايد با ارائه آمار و مسائل غلط اقدام هاي غير قانوني توجيه شود.
حميدرضا پشنگ ضمن بيان اين مطلب گفت: دولت نبايد با پرداختن و بزرگ كردن مسائل ديگران از خود سلب مسئولين كنند و اشكالات خود را بپوشانند.
پشنگ ادامه داد: ايران يك پايتخت بيشتر ندارد و به حق نيست كه اقداماتي كه در خصوص تهران صورت مي گيرد را ناديده بگيريم و يا مسائل شهري را سياسي كنيم تا از خود سلب مسئوليت كنيم.
وي يادآور شد: سياسي كردن مسائل شهري به اين دليل است كه برخي طرف مقابل را به عنوان حريف مي بينند و به قولي مي خواهند حريفشان را كيش و مات كنند كه اين نگاه چندان درستي به نظر نمي رسد و اگر رقابتي است بايد بيش از هر چيزي سالم باشد.

نماينده خاش در مجلس نهم با تاكيد بر اينكه بايد براي حوادث غيرمترقبه آمادگي داشته باشيم يادآور شد: نيم ساعت بارندگي كه در تهران اتفاق افتاد افراد را دچار مشكل كرد اما در عين حال خسارت جاني به بار نياورد كه اين خود برگ برنده خوبي براي شهرداري تهران محسوب مي شود و بايد اين مساله را به عنوان نكته مثبت در نظر بگيريم.
وي ادامه داد: نبايد اينگونه تصور شود كه با صحبت هايمان قصد داريم تا برخي را برنده و برخي را بازنده اعلام كنيم و اين جبهه گيري ها آسيب زننده است.
پشنگ با اشاره به اينكه بايد اولويت اولمان حفظ جان ملت باشد خاطرنشان كرد: بايد از اقدامات شهرداري تشكر كرد و به شهرداري تهران قوت قلبي داد تا بتواند امور شهري را به خوبي پي گيري كند.
وي افزود: نبايد اجازه دهيم كه برخي اختلاف سليقه ها باعث شود مسائل با يكديگر تداخل پيدا كند.
پشنگ يادآور شد: هم مجلس و هم افرادي كه در خاكريز اول هستند و هم دولت بايد آماده باشيم كه كمترين خسارات به مردم وارد شود و همه بايد كمك كنند تا كسائل به خوبي حل شود نه اينكه مشكل تراشي شود.

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن