تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816964845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان رضوي: ساخت 112 هزار واحد مسكوني در استان آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار خراسان رضوي: ساخت 112 هزار واحد مسكوني در استان آغاز شده است
مشهد - استاندار خراسان رضوي طرح مسكن مهر را از طرحهاي ارزشمند دانست و گفت: ساخت 112 هزار واحد مسكوني در اين استان آغاز و بخش قابل توجهي از آنها به انجام رسيده است.


"محمود صلاحي" روز سه شنبه در نشست شوراي اداري خراسان رضوي افزود: بسياري از اين واحدها در هفته دولت و تعدادي هم طي دهه فجر تحويل و در مجموع تا پايان امسال انجام و تكميل مي شوند.

وي در ادامه گفت: ساخت مسكن در منطقه گلبهار بايد به صورت ويژه پيگيري شود و دستگاههاي خدماتي هم در اجراي انشعابات لازم بايد سريعتر كار كنند.

استاندار خراسان رضوي همچنين با اشاره به سفر چهارم هيات دولت به اين استان و قدرداني از استقبال بي نظير مردم از رييس جمهور و اعضاي هيات دولت و تلاشهاي مسوولان استان گفت: اين سفر با توجه ويژه رييس جمهور و هيات دولت 170 مصوبه براي استان در پي داشت.

وي افزود: اين مصوبات به زودي ابلاغ مي شود و همه دستگاهها بايد اجرايي كردن و تحقق مصوبات را در اولويت كار خود قرار دهند.

او اظهار داشت: در اين سفر 370 هزار نامه مردمي دريافت شد و دهها هزار تماس و هزاران ملاقات حضوري مردم با وزار، معاونين و مسوولان دولت انجام گرفت.

وي گفت: كار ثبت و ضبط اين نامه ها توسط 500 نفر در سامانه هاي رايانه اي و سامانه مربوطه به انجام رسيده و به دستگاهها ارسال شده است.

او افزود: دستگاههاي اجرايي بايد در پاسخگويي و رسيدگي به اين نامه ها به سرعت اقدام كنند و وزارتخانه هاي مربوطه نيز كار را شروع كرده اند.

استاندار خراسان رضوي در ادامه اين نشست با اشاره به آغاز ايام تعطيلات تابستاني و ورود مسافران و زائران به مشهد، از دستگاههاي اجرايي خواست تا مقدمات، امكانات و شرايط لازم براي پذيرايي از مسافران را فراهم كنند.

وي اظهار داشت: به همين منظور دستگاههاي نظارتي به ويژه دانشگاه علوم پزشكي كنترل و نظارتهاي گسترده تري بر روي مواد غذايي و سلامت آنها انجام دهد، ميراث فرهنگي و گردشگري هم با جديت نرخها و عملكرد اماكن اقامتي را كنترل كند و فرمانداريهاي شهرهاي مسير هم تمام امكانات و كمپها و اماكن اقامتي موقت را براي استقبال از اين مسافران مهيا نمايند.

صلاحي تسهيل تردد مسافران در مشهد، رفع نقاط حادثه خيز جادههاي استان، نظارت جديتر در طول محورها و جلوگيري از بروز حوادث جاده اي را در قالب اعمال ضوابط دقيق رانندگي از سوي پليس از ديگر ضروريات مورد توجه دستگاههاي اجرايي خراسان رضوي دانست.

وي در ادامه اين نشست همچنين گفت: اراضي منابع طبيعي در مناطقي كه بتوانيم آب آن را با اطمينان تامين كنيم به مردم واگذار مي شود.

استاندار خراسان رضوي ادامه داد: طرح توسعه بخش كشاورزي با محوريت واگذاري اراضي منابع طبيعي به مردم همزمان با اجراي سامانه هاي آبياري تحت فشار كه از پارسال اعتبارات آن رشد قابل توجهي داشته، در استان پيگيري و اجرا مي شود.

وي گفت: بر اساس برنامه ريزي امسال بايد 140 هزار هكتار از اين اراضي در خراسان رضوي به مردم واگذار شود.

او با تاكيد بر بررسي موضوع تامين آب اين اراضي افزود: مديرعامل شركت آب منطقه اي با كمك ادارات آب استان و شهرستانها بايد مناطقي را كه امكان تامين آب براي اين اراضي در قالب جا به جايي چاهها و مانند آن دارند و ميزان آبدهي را مشخص كند.

استاندار خراسان رضوي گفت: مديران منابع طبيعي و فرمانداران شهرستانها نيز بايد زمينهاي قابل واگذاري را مشخص نموده و به همراه طرحها به ستاد استاني اعلام كنند.

وي اظهار داشت: چهار هزار ميليارد ريال اعتبار و تسهيلات مربوط به اجراي طرحهاي آبياري تحت فشار در خراسان رضوي به دارندگان اين اراضي پرداخت مي شود.

صلاحي افزود: بر اساس قول رييس جمهور در صورتي كه اين اعتبار سريع و كامل جذب شود، معادل همان مبلغ دوباره به استان تسهيلات داده مي شود.

وي گفت: واگذاري اراضي منابع طبيعي به افراد بيكار و دانش آموخته ضمن آنكه موجب ايجاد اشتغال مي شود زمينه افزايش توليد را كه از تاكيدات رهبر معظم انقلاب است فراهم مي كند.

او ادامه داد: در اين راستا شركت آب منطقه اي خراسان رضوي بايد به صورت شبانه روزي موضوع آب و وضعيت آن را در نقاط مختلف استان بررسي و مشخص كند و بانكها هم تسهيلات لازم را به طرحهايي كه معرفي شده پرداخت نمايند.

استاندار خراسان رضوي افزود: 50 درصد تلاش فرمانداران و مسوولان دستگاهها بايد در زمينه پيگيري و تحقق طرح واگذاري اراضي به مردم تمركز يابد.

وي با بيان اينكه تلاش و همكاري در ايجاد اشتغال بايد فراتر از وظايف اداري باشد گفت: بايد گزارش هفتگي اين فعاليتها و عملكرد فرمانداران در هر شهرستان به معاون استاندار و مديران مربوطه ارسال و جمع بندي و مقايسه آن نسبت به هفته قبل به استاندار ارائه شود.

وي در ادامه همچنين با اشاره به نزديك شدن به اواخر "سال مالي" گفت: سال گذشته

99/99 درصد اعتبارات عمراني استان جذب شد و امسال هم با كمك دستگاههاي اجرايي تلاش مي شود اعتبارات به دقت و در جاي خود هزينه شود و اعتباري از خراسان رضوي برگشت داده نشود.

وي افزود: دستگاههاي اجرايي بايد در جذب هر چه بيشتر اعتبارات تلاش كنند و هر يك سهم خود را از اعتبارات ملي كه به نسبت جمعيت و وسعت استان 5/7 درصد از بودجه ملي هر دستگاه است جذب كنند.

او همچنين گفت: نيروهاي قرارداد كار معين كه در قالب آزمون به استخدام پيماني تبديل وضعيت شده اند بايد جا به جا شده و در مناطق و دستگاههايي كه براي اشتغال آنان تعيين شده بكار گرفته شوند.ك/2

2713/664

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80179516

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن