تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816822601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار شهرداري قزوين/مركز تفريحي و تجاري در قزوين ساخته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار شهرداري قزوين/مركز تفريحي و تجاري در قزوين ساخته مي شود
مركز تفريحي و تجاري در قزوين ساخته مي شود
قزوين - خبرگزاري مهر: ايمن سازي پل عابر پياده، آغاز عمليات اجرايي پروژه چند منظوره تجاري، پذيرايي و اقامتي كاسپين قزوين، نظافت روزانه كليه معابر شهر قزوين، راه اندازي سامانه دوربين نظارت تصويري در چهار راه ملت مهمترين خبرهاي عمراني شهرداري قزوين است.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد نجم، رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين از كلنگ ‌زني احداث پروژه چند منظوره تجاري، پذيرايي و اقامتي كاسپين در روز پنج شنبه اين هفته خبرداد.

وي افزود: كلنگ‌ احداث پروژه چند منظوره تجاري، پذيرايي و اقامتي كاسپين در بوستان باراجين (فدك) توسط شهرداري قزوين با سرمايه ‌گذاري بخش خصوصي با اعتباري بالغ بر 800 ميليارد ريال به زمين زده مي شود.

منجم افزود: اين مراسم با حضور مسئولان كشوري و استاني در آستانه مبعث حضرت رسول اكرم(ص) در بوستان باراجين(فدك) برگزار مي‌شود.

وي بيان كرد: عمليات عمراني اين پروژه طي 36 ماه در مساحت 150هزار مترمربع با كاربري‌هاي تفريحي، گردشگري، فرهنگي، اداري، تجاري، خدماتي كاسپين شامل پارك آبي دوقلو، هتل، مجتمع ورزشي و مجتمع پذيرايي اجرايي خواهد شد.

ايمن سازي پل عابر پياده

پل عابر پياده در بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) قزوين ايمن سازي شد.

اسماعيل عرشيان مديرعامل سازمان ترافيك شهرداري قزوين گفت: محل عبور عابران پياده در تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بين المللي امام(ره) ايمن سازي شد.

وي افزوي: اين طرح در راستاي آرام سازي جريان ترافيك و ايمن سازي محل عبور عابران پياده در تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) صورت گرفته است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: به دنبال اصلاح هندسي صورت گرفته در تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه امام خميني (ره) قزوين سرعت وسايل نقليه در اين محدوده از شهر افزايش يافت.

اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به افزايش سرعت وسايل نقليه در اين محدوده و ضرورت فراهم آوردن دسترسي آسان و ايمن عابران پياده به بوستان معلم، مجتمع مسكوني ميلاد و مدارس واقع در اين محدوده تقاطع گذرگاه عرضي برجسته با 9 ميليون و 500 هزار تومان احداث شد.

به گفته وي اين گذرگاه عرضي برجسته در رويكرد شرقي، غربي و به صورت آسفالت احداث شده است.

اين مسئول هدف از اجراي اين پروژه را علاوه بر آرام سازي ترافيك و ايمن سازي محل عبور عابران پياده، كاهش تعداد كشته ها و زخمي ها، كاهش خسارت مادي، امينت روحي و رواني، كاهش احتمال تصادف و خطر ناشي از عبور و مرور در اين محدوده از شهر عنوان كرد.

عرشيان به اقدامات انجام گرفته در راستاي رعايت مقررات ترافيكي در اين محدوده از شهر اشاره و بيان كرد: به منظور تاكيد بر رعايت مقررات در اين محدوده، تابلوهاي انتظامي، خبري و خط كشي هاي عابر پياده هشدار دهنده با استفاده از رنگ هاي دو جزيي با استفاده از اپكسي براي بازتاب و ماندگاري طولاني از فاصله 20 متري نرسيده به محل گذرگاه اجرا شده است.

ضرورت تغيير وظايف اداره اجرائيات شهرداري

عليرضا هنرور، مدير هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين گفت: وظايف اداره اجرائيات شهرداري بايد به ابعاد كلان ‌تري تغيير يابد.

مديرهماهنگي امور اجرايي شهر قزوين گفت: وظايف اداره اجرائيات از تك بعدي و رسيدگي به تخلفات ساختماني بايد به ابعاد كلان تري تغيير يابد.

هنرور با بيان اينكه اداره اجرائيات مناطق بايد بر نحوه عمليات عمراني و اجرايي ساير ادارت شهر از جمله حفاري، نصب صندوق هاي كميته امداد، نصب چراغ هاي تزئيني توسط مالكان نظارت كند و وظايف بزرگتري را انجام دهد.

وي با تاكيد بر اينكه همه سازمانها بعد از تهيه طرح و قبل از اجراي آن بايد با واحد عمراني منطقه هماهنگي لازم را انجام دهند بيان كرد: بيشتر مشكلات اجرايي ناهماهنگي سازمانها و مناطق است كه رفع آن بايد در اولويت كاري قرار گيرد.

هنرور به برنامه ريزي دوره اي براي بازديد ميداني از معابر مناسب سازي شده توسط سازمان ها و مناطق اشاره و بيان كرد: عدم وجود متولي حفظ و نگهداري معابر و پل‌ها در شهرداري قزوين به استثناء پارك‌ها و فضاي سبز، كمبود نيروي ناظر در مناطق شهرداري، استفاده مصالح نامرغوب توسط برخي پيمانكاران و در مواردي عدم بكارگيري پيمانكار با تجربه و مرتبط با پروژه از جمله مشكلات فراروي مديران مناطق و سازمانها در فرآيند اجراي طرح‌هاي عمراني است.

معابر شهري نظافت روزانه مي شود

عباس عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: كليه معابر شهر قزوين به صورت روزانه نظافت مي شود.

وي افزود: با توجه به تقاضاي مردم شهر قزوين مبني بر رعايت بهداشت و نظافت محيط زيست، در قرارداد جديد كه امسال منعقد شده است، مقرر شد تا كوچه ها و معابر به صورت روزانه تنظيف و رفت و روب شود.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين تصريح كرد: با توجه به افزايش 30 درصدي ساخت و ساز در سال هاي اخير و همچنين الحاق روستاهاي چوبيندر، خيرآباد، حسن آباد، وثوق آباد، اسماعيل آباد، اكبر آباد و اميرآباد، اين امر موجب شده سازمان با هزينه بالايي اقدام به رفت و روب و جمع آوري زباله هاي حوزه فعاليت خود كند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري بيان كرد: ازشهروندان انتظار داريم براي رعايت هرچه بيشتر مسائل بهداشتي و كاهش بار مالي سازمان فقط در ساعت 9 شب (21) زباله هاي خود را از منزل خارج كرده و چنانچه موفق به اين كار نشدند زباله هاي خود را يا در منزل نگهداري كرده و يا در مخازن تعبيه شده در ابتداي كوچه ها قرار دهند.

عسگري گفت: از آنجايي كه در كوچه ها و خيابان هايي كه مخازن مكانيزه نصب شده است به هيچ عنوان زباله به صورت سنتي و دستي جمع آوري نمي شود از شهروندان درخواست مي كنيم زباله هاي خود را به موقع و درون مخازن قرار دهند.

اين مسئول اظهارداشت: با توجه به اين كه پل ارتباطي مردم و سازمان، سامانه 137 مي باشد، شهروندان مي توانند هر گونه كوتاهي در جمع آوري زباله و يا مسائل مديريت پسماند را به اين سامانه اطلاع دهند تا بتوانيم با شرايط بهتر و مطلوب تر خدمتگزار مردم باشيم.

پاسخ به 154 تماس با سامانه 137منطقه سه شهرداري قزوين

ناصر گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: در مدت 75 روز گذشته 154 تماس توسط شهروندان با سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين گرفته شده است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: از فروردين تا اواسط خردادماه 91 با سامانه 137 منطقه 3 شهرداري قزوين 154 تماس گرفته شده است.

گنجي با اشاره به فعاليت سامانه منطقه سه شهرداري قزوين طي 75 روز گذشته افزود: بيشترين درخواست شهروندان از سامانه 137 اين منطقه طي اين مدت مربوط به آسفالت، مرمت و لكه‌ گيري كوچه‌ها، خيابان‌ها و محله و سد معبر مصالح ساختماني بوده است.

گنجي با بيان اينكه 137 سامانه دريافت و پيگيري درخواست‌هاي شهروندان و پل ارتباطي آنان با شهرداري است گفت: با توجه به اينكه مركز سامانه مديريت شهري 137، گامي موثر در راه دست يابي به مديريت يكپارچه شهري با تكيه بر فناوري ارتباطات است، از طريق سامانه 137 تلاش مي‌كنيم زمينه ارتباط آسان و يكسان، مشاركت شهروندان جلب شود و براي رفع مشكلات شهري در كوتاه‌ترين زمان اقدام شود.

وي با اشاره به اينكه دريافت نيازها و خواسته‌هاي مردم از مجموعه شهرداري با توجه به آگاهي آنها نسبت به خلاءهاي موجود در سطح شهر و انتقال آن به مسئولان ذيربط مهمترين رسالت مركز سامانه 137 محسوب مي‌شود افزود: در اين مدت 74 تماس از ناحيه يك و80 تماس از ناحيه دو اين منطقه گرفته شده است.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين با اظهار اينكه براي حل برخي از مشكلات نيازمند زمان و برنامه ريزي هستيم گفت: برخي از مشكلات در كوتاه ترين زمان مورد بررسي و رفع آن در دستور كار قرار مي‌گيرد.

سكته هاي قلبي، مغزي و سرطان بيشترين عامل مرگ و مير در قزوين

مديرعامل سازمان آرامستان هاي قزوين گفت: سكته هاي قلبي و مغزي و نيز انواع سرطان عارضه هايي هستند كه به ترتيب بيشترين آمار مرگ و مير را در قزوين تشكيل مي دهند.

مجتبي منتظري افزود: سكته هاي قلبي و مغزي و نيز انواع سرطان عارضه هايي هستند كه به ترتيب بيشترين آمار مرگ و مير را در قزوين تشكيل مي دهند.

اين مسئول تصريح كرد: آماركل فوت شدگان شهر قزوين طي دو ماهه ابتداي سال جاري 511 نفر بوده كه از مجموع آنها 288 نفر را مردان، 201 را زنان و 22 نفر را نوزادان تشكيل مي دهند و بيشترين تعداد فوت شدگان در مردان با عارضه قلبي 62 نفر و در زنان 55 نفر است.

منتظري اضافه كرد: كم ترين علت فوت در دو ماه ابتداي سال جاري در بيماري هاي عفونت دستگاه تنفسي، شوك و خونريزي معده مشاهده شده است.

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري با بيان اين كه ميانگين سني فوت شدگان در دو ماهه ابتداي سال جاري 58 سال بوده است گفت: بررسي ها نشان مي دهد كه كم ترين سن فوت شدگان، بين پنج تا 9 سال و بيش ترين آن با آمار تقريبي 283 نفر 65 سال به بالا مي باشد.

منتظري در پايان تعداد فوت شدگان ناشي از تصادف در دو ماه گذشته را 46 نفر اعلام كرد و افزود: از مجموع مرگ هاي ثبت شده در شهر قزوين 253 نفر به حومه قزوين و ساير شهرستان ها منتقل و 259 نفر در آرامستان هاي داخل شهر و بهشت فاطمه دفن شده اند.

راه اندازي سامانه دوربين نظارت تصويري در چها ر راه ملت

سيد يدي همداني، معاون حمل ونقل ترافيك شهرداري قزوين گفت: طرح توسعه دوربين هاي نظارتي توسط معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري با نصب دوربين هاي جديد تصويري در دستور كار قرار دارد.

معاون حمل ونقل ترافيك شهرداري قزوين افزود: سامانه دوربين نظارت تصويري در چهار راه ملت با اعتباري بالغ بر 200 ميليون ريال توسط اين معاونت راه اندازي شد و تجهيز چهار راه نادري به اين سامانه نيز بزودي عملياتي خواهد شد.

همداني در ادامه به اجراي اين طرح ها توسط مركز كنترل ترافيك اين معاونت اشاره و تصريح كرد: اين برنامه ريزي در راستاي هوشمند سازي نظارت بر ترافيك و كليه امور نظارتي صورت گرفته است.

وي كنترل و كاهش ازدحام ترافيك در خيابان ها و تقاطع ها، بهبود خدمات سازمان هاي اتوبوسراني و تاكسيراني و همچنين ايجاد سرويس جامع اطلاع رساني در مواقع اضطراري را از اهداف اين طرح ذكر و تصريح كرد: انتقال اطلاعات به موقع به رانندگان، اطلاع رسا ني به مردم قبل و در طول سفرهاي درون شهري ازطريق راديو پيام مستقر در مركز كنترل ترافيك و اطمينان به شهروندان براي انجام سفرهاي كوتاه مدت مردم به محل كار، تشخيص حوادث و ايجاد هماهنگي سريع در جريان ترافيك به كمك 40 دوربين نظارت تصويري از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|22|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 392]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن