تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عجيب ترين هتلهاي جهان +عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: عجيب ترين هتلهاي جهان +عكس
از يك فروند بوئينگ 747 تا يك اسكله اكتشاف نفت، همه و همه در ليست عجيب ترين هتل هاي جهان وجود دارند.
به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، معمولا با شنيدن كلمه " هتل " انسان ها به ياد ساختماني چندين طبقه مي افتند كه در هر طبقه داراي تعدادي اتاق بوده و مسافران از آن ها براي اقامت موقت استفاده مي كنند. اما طراحان خوش ذوقي نيز در دنيا وجود دارند كه به منظور جلب مسافران هتل هاي به اشكال عجيب و يا در مناطقي عجيب مي سازند. در اين مطلب قصد داريم تا شما را با تعدادي از عجيب ترين هتل ها آشنا كنيم.

هتل پرنده
در كشور سوئد يك هواپيماي مسافربري بوئينگ 747 تبديل به يك هتل شده است. در اين هواپيما كابين هاي متفاوتي براي مسافرين تعبيه شده است كه كمك مي كند تا هر كدام از مسافرين به استراحت بپردازند. بخش غذا خوري اين هتل نيز با ميز و صندلي هايي تكميل شده است كه عمدتا در كنار پنجره ها قرار دارند. نكته جالب اين كه اين هتل داراي اناق درجه يك نيز است كه در كابين خلبان واقع شده است.

هتل كپسولي
در كشور ژاپن زمين وسيع وجود ندارد كه همين مسئله باعث شده است تا فضاي ساخت به يك مسئله مهم در اين كشور تبديل شود. در شهر اوزاكاي ژاپن هتلي وجود دارد كه اتاق هاي آن در حقيقت كپسول هاي بزرگي هستند كه به اندازه يك نفر جا دارند و به هر شخص اجازه مي دهند كه به راحتي بخوابد. شخص حاضر در اين كپسول يك صفحه كنترل در اختيار دارد كه مي تواند ميزان روشنايي و همچنين حرارت را در اين كپسول با آن تعيين كند.

هتل يخي
اين هتل در كشور كانادا در حقيقت يك سازه يخي غول آسا است كه تمامي سازه ها در آن از جنس يخ است. به غير از سرويس هاي بهداشتي كه جدا شده و داراي سيستم گرمايشي هستند و اتاق هايي كه داراي سيستم حرارتي هستند بقيه بخش هاي هتل بسيار سرد بوده و عمدتا دماي هوا در حدود زير صفر است. براي استراحت در اين هتل شما به يك كيسه خواب مخصوص نياز داريد و در غير اين صورت دچار يخ زدگي شدن يك اتفاق بسيار محتمل است. اين هتل از اولين هفته ماه ژانويه تا آخرين هفته ماه مارس وجود دارد و سپس آب مي شود.

هتل آدم كوچولو ها
هتل مورد نظر در كشور نيوزلند در حقيقت لوكيشن بازمانده از فيلم ارباب حلقه ها است كه در آن گونه از موجودات كوچك وجود داشتند و در خانه هايي كوچك زندگي مي كردند. در حال حاضر اين خانه به يك جاذبه توريستي تبديل شده است و سالانه افراد زيادي از علاقه مندان به اين فيلم با سفر به اين كشور مدتي را در اين خانه مي گذرانند.

هتل درختي
در قلب جنگل هاي اسكانديناوي در سوئد هتل ها و اتاق هايي وجود دارد كه در قلب درختان ايجاد شده اند و به راحتي مي توانند حس افراد جنگلي را به شما القا كنند.البته ميهمانان بايد غذاي خود را بر روي آتش درست كنند و تنها وسيله نوراني در اين اتاق ها شمع هايي هستند كه در آن تعبيه شده است .

هتل زير آبي
در دنيا چندين هتل زير آبي وجود دارد كه در مناطقي همچون درياي مديترانه، سواحل شرقي و غربي آمريكا و همچنين اقيانوس هند وجود دارند. يكي از معروفترين هتل هاي زير آبي جهان در نزديكي جزاير فيجي در جنوب اقيانوس قرار دارد. اين هتل كه به نام " Poseidon " كه به معناي " خداي دريا " در يونان باستان است، نام گذاري شده است به مسافرين اين امكان را مي دهد كه در مجموعه اي كه در زير آب احداث شده است به راحتي حركت كرده، غذا بخورند و در عين حال از مناظر اطراف لذت ببرند. اين منطقه يكي از مناطق پر كوسه جهان است كه شما مي توانيد بسياري از آنها را از پشت شيشه و با امنيت كامل مشاهده كنيد.

هتل نفتي مالزي
اين سكوي نفتي كه سال هاي پيش كار مي كرده است حال تغيير كاربري داده و به يك هتل تبديل شده است. اين هتل در ميان سه عدد از مجموعه جزاير مالزي در اقيانوس ارام قرار دارد. اين هتل داراي اتاق هاي راحت و بسيار زيبا ست و بيشتر افراد براي قواصي به اين هتل مي آيند. / ق پ

يکشنبه|ا|21|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن