تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813233890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فضاي سايبري كشور امنيت سيستم هاي هسته اي را تضمين كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فضاي سايبري كشور امنيت سيستم هاي هسته اي را تضمين كرده است
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم گفت: ايجاد جنگ رواني و اعمال خباثت هاي ذاتي دو هدف عمده سران غرب در ادعاي وجود اختلال در سيستم هاي هسته اي كشورمان است.


محمد اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران، شميرانات، و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در واكنش به ادعاي كشورهاي غربي مبني بر پيامدهاي تخريبي ويروس هاي استاكس نت وشعله در سيتسم هاي هسته اي كشورمان، اظهار داشت: فشار رژيم صهيونيستي با دو هدف، ايجاد جنگ رواني و اعمال جنايت هاي ذاتي دنبال شده و هرگز نتيجه اي در بر نداشته است.

وي با بيان اينكه دست كشورهاي غربي در ايجاد جنگ رواني رو شده و ايران به خوبي به اينگونه طرح ها واقف است، تصريح كرد: درخصوص خباثت ها و شيطنت هاي ذاتي اين كشورها نيز جمهوري اسلامي ايران با قدرت هرچه بيشتر مقابله كرده و قطعا به اقدامات اين چنيني ادامه خواهد داد.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم با تأكيد بر اينكه دانشمندان هسته اي و فضاي سايبري كشورمان از آمادگي كاملي براي مقابله با هرگونه تخريب و تضعيف خارجي برخوردارند، اظهار داشت: اگر ويروس استاكس نت و شعله توانايي ايجاد خرابي هاي مورد انتظار طرف هاي غربي را داشت قطعا صنعت هسته اي جمهوري اسلامي ايران تا اين حد پيشرفت نمي كرد، بنابراين طرح چنين ادعاهاي واهي صرفا جنبه تبليغاتي داشته و حقيقت ندارد.

كوثري افزود: سياست دشمنان نظام جمهوري اسلامي توقيف، تخريب و تضعيف فعاليت هاي هسته اي كشورمان بوده و همواره از حربه ايجاد رعب و وحشت براي تسليم طرف مقابل استفاده كرده اند و با وجود شكست هاي مكرر هنوز هم ادامه مي دهند.

وي خاطرنشان كرد: سيستم هاي هسته اي جمهوري اسلامي ايران با تمام قدرت در حال فعاليت است و با وجود دانشمندان و متخصصان سايبري هيچ خللي در ادامه پيشرفت اين صنعت به وجود نخواهد آمد./پ3

شنبه|ا|20|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن