تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816560189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري/روند مطلوب آبرساني به پروژه هاي مسكن مهر لرستان/ ضرورت تزريق اعتبارات


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري/روند مطلوب آبرساني به پروژه هاي مسكن مهر لرستان/ ضرورت تزريق اعتبارات
روند مطلوب آبرساني به پروژه هاي مسكن مهر لرستان/ ضرورت تزريق اعتبارات
خرم آباد - خبرگزاري مهر: در حالي روند ايجاد زيرساخت هاي آب و فاضلاب در پروژه هاي مسكن مهر وضعيت رو به جلويي دارد كه تسريع در اجراي اين پروژه هاي نيازمند نگاه ويژه مسئولان در تخصيص اعتبارات است.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح مسكن مهر به عنوان يكي از طرح هاي محوري دولت نهم و دهم تاكنون منجر به خانه دار شدن تعداد زيادي از هموطنان شده است كه اخيرا نيز در استان لرستان بعد از سالها اين طرح به ثمر نشست تا شاهد بهره برداري از 14 هزار واحد مسكن مهر با حضور وزير راه و شهرسازي باشيم.

با اين تفاسير همچنان ايجاد زيرساخت هايي مانند آب، برق، گاز، فاضلاب و ... از جمله مشكلات واحدهاي مسكن مهر در سراسر كشور بوده كه خوشبختانه در استان لرستان اين مشكلات با توجه به پيگيري هاي شركت آبفا لرستان به حداقل رسيده است.

عكس تزئيني است

با اين حال همچنان بخش زيادي از واحدهاي در دست احداث مسكن مهر استان لرستان داراي زيرساختهاي آب و فاضلاب نيستند كه آبرساني و ايجاد شبكه فاضلاب براي اين پروژه ها نيازمند اختصاص اعتبارات براي تسريع در روند اجراي كار توسط آبفاي لرستان است.

آبرساني به 13 هزار واحد مازاد بر توافق اوليه

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان در اين رابطه به خبرنگار مهر گفت: در توافق اوليه اجراي پروژه هاي مسكن مهر قرار بود كار ايجاد شبكه آب و فاضلاب 18 هزار واحد مسكن مهر توسط اين شركت صورت گيرد.

مهدي اكبريان ادامه داد: اين در حاليست كه هم اكنون مسئوليت آبرساني و ايجاد شبكه فاضلاب 31 هزار واحد مسكن مهر يعني 13 هزار واحد مازاد بر عهده اين شركت گذاشته شده است.

وي با بيان اينكه عمده مشكل مسكن مهر در كشور اين است كه پروژه ها در خارج از محدوده شهري هستند، بيان داشت: در حال حاضر تامين آب و دفع فاضلاب پروژه هاي مسكن مهر يكي از مشكلات جدي پروژه هاي مسكن مهر در كشور است ولي در استان لرستان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم كه اين مشكل حداقل شود.

پراكندگي پروژه هاي مسكن مهر هزينه ها را افزايش داده است

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان ادامه داد: به عنوان مثال در خرم آباد قرار بود پروژه مسكن مهر تنها در يك نقطه عملياتي شود ولي هم اكنون سه سايت مسكن مهر وجود دارد كه اين پراكندگي پروژه هاي هزينه هاي ما را براي اجراي شبكه هاي آب و فاضلاب چند برابر مي كند.

اكبريان با تاكيد بر اينكه طرح مسكن مهر يكي از طرح هاي اساسي و مهم دولت عدالت محور است، تصريح كرد: ما نيز در راستاي ارائه خدمات به مردم استان تاكنون از هيچ تلاشي براي بهره برداري سريع از اين پروژه ها دريغ نكرده ايم.

وي با بيان اينكه تاكنون فراتر از تعهدات خود در زمينه مسكن مهر فعاليت كرده ايم، بيان داشت: در بسياري از پروژه ها از همان ابتداي كار آب موقت پروژه را تامين شده است.

اجراي 51 كيلومتر شبكه آب و 46 كيلومتر شبكه فاضلاب

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان ادامه داد: در اين راستا تاكنون 51 كيلومتر شبكه آب، 46 كيلومتر شبكه فاضلاب و 11 هزار مترمكعب مخازن بتني را براي پروژه هاي مسكن مهر احداث كرده ايم.

وي همچنين با اشاره به حفر چهار حلقه چاه آب و احداث دو ايستگاه پمپاژ براي آبرساني به پروژه هاي مسكن مهر استان، يادآور شد: تاكنون در مجموع خدمات خوبي در راستاي ايجاد زيرساختهاي آب و فاضلاب مسكن مهر استان انجام داده ايم.

اكبريان با بيان اينكه در اين مسير با مشكلاتي نيز مواجه هستيم، عنوان كرد: يكي از مشكلاتي كه ما در استان با آن مواجه هستيم اين است كه در برخي از پروژه "كف و بر" براي اجراي شبكه آب و فاضلاب مشخص نيست و به همين خاطر كار ما كند پيش مي رود.

تامين منابع مالي مشكل اساسي آبرساني به پروژه هاي مسكن مهر

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان تامين منابع مالي را مشكل اساسي در اين زمينه دانست و بيان داشت: در حال حاضر ما بالاي 8 ميليارد تومان به پيمانكاران اجراي شبكه هاي آب و فاضلاب مسكن مهر بدهكار هستيم.

اكبريان با اشاره به وعده وزير براي اختصاص 1.5 ميليارد تومان براي اجراي پروژه ها عنوان كرد: با وجود اينكه ما در حال حاضر به 34 پيمانكار بدهكار هستيم ولي به صورت قرضي داريم كار احداث شبكه هاي آب و فاضلاب را به پيش مي بريم.

وي با تاكيد بر اينكه در صورت تامين اعتبار ما هيچ مشكلي براي آبرساني و ايجاد شبكه فاضلاب پروژه هاي مسكن مهر نداريم، بيان داشت: براي تامين آب و دفع فاضلاب همه پروژه هاي مسكن مهر استان لرستان نيازمند اعتباري بالغ بر 20 ميليارد تومان هستيم.

ايجاد زيرساختهاي آب و فاضلاب براي 18 هزار واحد مسكن مهر

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان تصريح كرد: در حال حاضر اين شركت مشغول آبرساني به همه پروژه هاي مسكن مهر استان با رعايت اولويت است به طوريكه كار ايجاد شبكه آب و فاضلاب مسكن مهر خرم آباد به صورت توام در حال انجام است.

اكبريان با بيان اينكه در بسياري از استانها تاكنون تنها كار آبرساني پروژه هاي عملياتي شده در صورتيكه ما به صورت همزمان كار شبكه گذاري آب و فاضلاب را در دست اجرا داريم، عنوان كرد: در صورت تامين اعتبارات ما قول مي دهيم كه دو ماه زودتر از اتمام پروژه ها كار شبكه گذاري آب و فاضلاب آنها را انجام دهيم.

وي يادآور شد: تاكنون اين شركت كار آبرساني و ايجاد شبكه فاضلاب را براي 18 هزار واحد مسكن مهر در شهرستانهاي مختلف استان انجام داده است.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|20|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن