تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816485430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار اردبيل:كشت و صنعت مغان نقش پيشگامي خود را در توليد ملي ايفا كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار اردبيل:كشت و صنعت مغان نقش پيشگامي خود را در توليد ملي ايفا كند
خبرگزاري فارس: معاون امور عمراني استاندار اردبيل گفت: كشت و صنعت مغان بايد نقش پيشتازي خود را در تقويت توليد ملي و ايجاد كار ايراني ايفا كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، ايرج بيگدلو صبح امروز در جريان بازديد از واحدهاي مختلف كشت و صنعت مغان اظهار داشت: اين بنگاه عظيم اقتصادي در سال توليد ملي اصلي‌ترين وظيفه را در ارتقاي توليد و بهره‌وري دارد به طوري كه كيفيت توليد در اين مجموعه يكي از مزاياي اصلي و اساسي است.

وي به گستردگي شركت كشت و صنعت مغان و ضرورت نوسازي دستگاه‌هاي مختلف كارخانجات و واحدهاي توليدي اين مجموعه اشاره و خاطرنشان كرد: در اين زمينه بايد از ظرفيت نيروي متخصص داخلي نيز استفاده شود.

معاون عمراني استانداري اردبيل با اشاره به اينكه در كشت و صنعت مغان كارهاي خوبي انجام يافته

و روند رو به رشد آن ادامه خواهد يافت گفت: به رغم توطئه‌ها و تلاش‌هاي استكبار جهاني ايران اسلامي در حوزه‌هاي مختلف در حال رشد و ترقي است.

بيگدلو تصريح كرد: در مجتمع زراعت اين مجموعه بزرگ اقتصادي در سال توليد ملي كارهاي مناسبي انجام شده و اراضي زراعي قابل توجهي همچون گندم و كلزا به زير كشت رفته است بطوري كه برداشت كلزا درسطح مزارع امور زراعت شروع شده است.

وي افزود: با توجه به اينكه گندم يك محصول استراتژيك در تامين مواد غذايي كشور مي‌باشد بايد در اين خصوص تلاش‌هاي مضاعفي انجام شود و برهمين اساس است كه امسال در اين شركت سطح زير كشت گندم نسبت به سال گذشته 40 درصد از لحاظ سطح زير كشت افزايش داشته است.

معاون استانداري اردبيل در خصوص محصولات باغي نيز گفت: امروز محصولات سردرختي خوب و با كيفيتي از مجتمع باغات ميوه در حال برداشت مي‌باشد و اميدوارم بتوانيم با تقويت و برطرف نمودن مشكلات احتمالي به پيشرفت‌هاي قابل ملاحظه‌اي دست يابيم.

بيگدلو اشتغالزايي را يكي از دغدغه‌هاي مهم مردم و مسئولان ذكر كرد و افزود: با همدلي و تلاش مضاعف و با ايجاد صنايع تبديلي مي‌توانيم نسبت به ايجاد اشتغال مناسب در منطقه دست يابيم.

در ادامه اين بازديد مدير كل تامين اجتماعي استان اردبيل نيز بر حل مشكلات احتمالي بازنشستگي كارگران كشت و صنعت تاكيد كرد.

علي وفادار اظهار داشت: بررسي و رفع هرگونه مشكلي كه در روند قانوني بازنشستگي كارگران كه با عنوان مشاغل سخت و زيان‌آور بازنشسته مي‌شوند از اولويت‌هاي برنامه تامين اجتماعي مي‌باشد.

وي افزود: يكي از شروط اساسي در بازنشستگي با عنوان مشاغل سخت و زيان‌آور تاييد آن در كميته استاني مي‌باشد و در صورتي كه عنوان شغل كارگري در احكام كارگزيني ثبت نشده باشد با نظر كميته و مراجعه به احكام داخلي و نيز گزارش شغل فعلي كارگر در بررسي كميته مذكور قابل استناد خواهد بود به طوري كه روند بازنشستگي با عنوان سخت و زيان‌آور در چارچوب قانون ادامه مي‌يابد.

صمد مغاني نايب رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت نيز با تاكيد بر تعامل و مرتفع نمودن مشكلات كارگران در اين خصوص گفت: با عنايت به اينكه قبل از اجراي طبقه‌بندي مشاغل در اين شركت عناوين شغلي بسياري از كارگران قيد نشده است لذا اين روند در بازنشستگي كارگران با عنوان مشاغل سخت و زيان‌آور مشكلاتي را به وجود آورده كه با همكاري و حسن نيت تامين اجتماعي استان و شهرستان بيشتر موارد آن حل گرديده و ساير مشكلات نيز به تدريج در حال بررسي و با تشكيل كميته‌اي در حال مرتفع شدن مي‌باشد.

همچنين صبح امروز وب سايت اختصاصي جديد شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان به آدرس www.moghanind.com راه‌اندازي شد.

نايب رئيس هيئت مديره و مديرعامل كشت و صنعت مغان در اين خصوص گفت: وب سايت شركت علاوه بر اطلاع‌رساني و معرفي شركت، در خصوص خدمات‌رساني نيز فعال مي‌باشد به طوري كه از امكانات آن مي‌توان به سامانه ثبت سفارش آنلاين و ارتباط مستقيم وب سايت با يكايك مديران شركت اشاره كرد.

صمدمغاني خاطرنشان كرد: آشنايي با سايت‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني عامل مهمي در به روزرساني اطلاعات مي‌باشد بنابراين ايجاد يك وب سايت جذاب براي انتقال اخبار، معرفي توليدات شركت و مبادلات و خريد و فروش آنلاين از بديهي‌ترين اقدامات مورد نياز در شركت است.

وي ادامه داد: شرط موفقيت براي به كارگيري اينترنت در پيشرفت همه جانبه، نگاه استراتژيك و همچنين شناخت تمام زوايا و ويژگي‌هاي ارتباطي اينترنتي مي‌باشد كه با راه‌اندازي وب سايت شركت كليه محصولات موجود و قابل عرضه و تقاضا به مشتريان در سراسر كشور در اين سامانه قرار گرفته و دسترسي پرسنل نيز به سامانه اينترنت بزودي فراهم مي‌شود.

انتهاي پيام/خ۱۰

جمعه|ا|19|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن