تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري/ترنم عطر ولايت در كردستان/ استان با سفر رهبري متحول شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري/ترنم عطر ولايت در كردستان/ استان با سفر رهبري متحول شد
ترنم عطر ولايت در كردستان/ استان با سفر رهبري متحول شد
سنندج - خبرگزاري مهر: 22 تا 29 ارديبهشت ماه سال 88 براي هميشه در تاريخ جمهوري اسلامي ايران حماسي شد زيرا در اين هشت روز مردم استان كردستان با استقبال پرشور از رهبر معظم انقلاب اسلامي بار ديگر حمايت قاطع خود را از نظام اسلامي به اثبات رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارديبهشت ماه سال 88 براي مردم استان كردستان به يك ماه تاريخي تبديل شد زيرا در دهه پاياني اين ماه بود كه كردستان بهار در بهار را تجربه كرد و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي و استقبال پرشور مردم مرزدار از معظم له روزهاي حماسي و به يادماندني در تاريخ كشور به ثبت رسيد.

اقامت هشت روزه مقام معظم رهبري در استان كردستان و ديدار معظم له با مردم شهرستانهاي سنندج، مريوان، بيجار و سقز و همچنين برگزاري نشست هايي با اقشار خاص استان به ويژه خانواده هاي معظم شهداء، دانشجويان، نخبگان، مديران و مسئولان اجرايي روزهاي تاريخي را براي اين استان به ثبت رساند.

بدون شك سفر مقام معظم رهبري در ارديبهشت سال 88 به استان كردستان را بايد نقطه عطفي در تاريخ كشور به ويژه اين خطه از ايران اسلامي عنوان كرد و حال كه سومين سالگرد سفر آغاز شده است بايد جنبه هاي مختلف اين رويداد تاريخي را مورد تجزيه و تحليل جدي قرار داد تا بشود از آثار و نتايج آن به بهترين شكل ممكن براي كمك به توسعه و اعتلا اين استان بهره برداري كرد و زمينه را براي خدمت به مرزداران غيور و هميشه در صحنه فراهم كرد.

جداي از جنبه هاي معنوي اين سفر مهم و مبارك براي مردم استان كردستان، حضور هشت روزه مقام معظم رهبري پيام هاي نهفته اي در خود داشت كه تحليل و بررسي اين موارد نيز مي طلبد كه در نشست هاي كاري و تخصصي و بيش از گذشته مورد توجه و تجزيه و تحليل قرار گيرند تا از اين منظر نيز مردم استان كردستان از بركات و دستاوردهاي آن آگاهي پيدا كنند و مسئولان نيز خود را متعهد به اجرايي كردن مطالبات و خواسته هاي جدي معظلم له در حوزه هاي مختلف بدانند.

بدون شك مهمترين دستاورد و پيام سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان كردستان تاكيد بر وحدت و همچنين نشان دادن امنيت اين خطه از ايران اسلامي بود و معظم له با هشت روز اقامت در اين استان پيام وجود امنيت پايدار را در اين منطقه از كشور به سراسر جهان اعلام كردند و امروز اين دستاورد عظيم است كه زمينه را براي تقويت زيرساخت هاي توسعه همه جانبه در كردستان فراهم مي كند كه هر چند ذكر اين نكته نيز ضروري است كه تاكنون آن گونه كه بايد و شايد از اين مهم استفاده نشده است و به نظر مي رسد كه بايد آهنگ تقويت زيرساخت هاي استان در حوزه هاي مختلف را تسريع بخشيد.

پيام ديگر و مهم سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان كه در سخنراني هاي مختلف معظم له در نشست ها و جلسات متعدد اعلام و ابلاغ شد توجه به توسعه و پيشرفت استان كردستان در عرصه هاي مختلف بود كه البته دو حوزه سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال بارها مورد تاكيد قرار گرفت و به همين دليل است كه بايد اين دو مهم نيز با جديت بيشتري دنبال شود و مسئولان و مديران استاني و كشوري براي عملي كردن اين خواسته و مطالبه جدي رهبر معظم انقلاب از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكنند.

سال 91 آخرين سال اجرايي كردن مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان است و به همين دليل اين فرصت باقي مانده تا پايان سال جاري از اهميت ويژه اي برخوردار است و مردم استان در انتظار هستند تا با همت جدي تر مسئولان نتايج اين سفر را در حوزه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، توليدي و خدماتي لمس كنند و هر چند كه وعده هاي مختلف از سوي مسئولان استان طي دو سال اخير اعلام شده است كه بايد به اين نكته توجه داشت كه در اين زمان باقي مانده فرصت براي شعار و وعده دادن باقي نيست و بايد موارد خواسته شده را عملي كرد.

عملگرايي و دوري از شعارزدگي و توجه مسئولان براي پيگيري عملي خواسته هاي مقام معظم رهبري در استان كردستان در سومين سالروز اين رويداد ميمون و مبارك از انتظارات جدي و به حق مردم اين استان است كه هر چند طي دو سال گذشته حركت هاي مثبتي در قالب كشوري و استاني شكل گرفته است ولي تا رسيدن به شرايط مطلوب همچنان فاصله است و به همين دليل است كه تاكنون جنبه هاي پنهان اين سفر ناشناخته باقي مانده است.

مردم كردستان كه در جريان سفر مقام معظم رهبري به اين استان و با حضور پرشور خود حماسه اي ماندگار خلق كردند كه بدون شك امروز نيز از مسئولان انتظار دارند كه براي تحقق خواسته ها و مطالبات معظم له در راستاي خدمت بهتر به اين خطه از ايران اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نكنند و به همين دليل است كه بايد آهنگ عملياتي كردن مصوبات و طرح هاي سفر مقام معظم رهبري به ويژه در دو بخش سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال با جديت و تلاش بيشتري دنبال و پيگيري شود.

برنامه هاي سالروز سفر مقام معظم رهبري از روز پنج شنبه در استان كردستان آغاز شده است و اين برنامه ها به مدت 10 روز ادامه دارد كه در راستاي هماهنگي و مديريت هر چه بهتر فعاليت ها و برنامه هاي سالروز اين سفر ستاد ارديبهشت معطر در استان كردستان شكل گرفته است.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|22|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن