تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816652954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه استان قزوين
اخبار كوتاه استان قزوين
قزوين- خبرگزاري مهر: برگزاري كلاس هاي مفاهيم قرآن در محمديه، همايش ايجاد توازن كار و زندگي توسط شهرداري قزوين، اردوهاي بازديد از نمايشگاه كتاب، 95 مورد عمليات امدادي آتش نشاني در سيلاب قزوين مهمترين خبرهاي استان قزوين است.

به گزارش خبرگزاري مهر، همايش تحكيم بنيان خانواده و كاهش طلاق 26 ارديبهشت ماه در قزوين برگزار مي شود.

همايش" تحكيم بنيان خانواده و كاهش طلاق" با همكاري سازمان فرهنگي ورزشي و موسسه پژوهشي مطالعاتي آسايش روز برگزار خواهد شد.

در اين همايش حدادي كارشناس ارشد روانشناسي باليني و كارشناس برنامه راديويي صداي مشاور به همراه زارعي كارشناس ارشد روانشناسي باليني و نويسنده كتب" تو فرشته هستي و معجزه واقعي" سخنراني خواهند كرد.

همايش تحكيم خانواده و كاهش طلاق از ساعت 16 تا 19 روز26 ارديبهشت ماه در سالن اجتماعات قائم شهرداري منطقه دو قزوين برگزار خواهد شد و شرزكت در آن براي خانواده ها آزاد است.

درخشش تيم شناي سازمان فرهنگي ورزشي در مسابقات كارگري استان

تيم شناي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در مسابقات شناي كارگري استان به مقام دوم دست يافت.

كاركنان شهرداري قزوين در مسابقات شناي كارگري استان به سرپرستي سيد علي فخار در محل استخر اداره كار شهر صنعتي البرز برگزار شد نتايج خوبي براي شهرداري مركز استان بدست آوردند.

در اين مسابقات تيم آتش نشاني با كسب 144 امتياز مقام اول را كسب كرد، تيم سازمان فرهنگي ورزشي با كسب 105 امتياز مقام دوم و تيم آپادانا سرام با كسب 50 امتياز به رتبه سوم دست يافت.

در رده سني زير 29 سال و در رشته 50 متر كرال پشت، حامد برخورداري به مقام اول رسيد و سيد محسن يدي همداني به مقام دوم دست يافت، همچنين بازيكنان ياد شده در رشته 50 متر كرال سينه به تر تيب اول و دوم شدند.

در رده سني 30 تا 39 سال و در بخش كرال سينه فرض الله رستمي، حسين خليلي و مصطفي كيماسي از شهرداري قزوين به ترتيب مقام هاي پنجم، ششم و هشتم مسابقات را بدست آوردند.

در رده سني بالاي 40 سال و در 50 متر قورباغه مسعود بهرامي اول شد، محمد نيك خصلت نهم شد؛ در رشته 50 متر كرال سينه مسعود بهرامي دوم و محمد شريف سوم شد و در رشته 50 متر كرال پشت محمد شريف به مقام اول دست پيدا كرد.

تيم شهرداري قزوين در رشته هاي آزاد و مختلط تيمي امدادي مقام دوم مسابقات را از آن خود كرد.

تدريس راههاي ايجاد توازن بين كار وزندگي براي پرسنل شهرداري قزوين

مديران و كارمندان شهرداري قزوين در همايشي با حضور دكتر فردوسي پور با راههاي ايجاد توازن بين كار و زندگي آشنا مي شوند.

براي اولين بار در قزوين، همايشي ويژه مديران و كاركنان شهرداري قزوين و خانواده هاي آنان براي شناخت راههاي ايجاد توازن بين كار و زندگي برگزار خواهد شد.

در اين همايش كه اول خرداد ماه سال جاري برگزار خواهد شد دكتر فردوسي پور روانشناس و استاد دانشگاه سخنراني خواهد كرد.

بهره وري بيشتر در شهرداري قزوين و نيز تحكيم بنيان خانواده از اهداف اصلي اين همايش است.

پرسنل و مديران شهرداري قزوين براي شركت در اين همايش مي توانند از ساعت 16 تا 19 اول خرداد ماه در سالن اجتماعات فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س)حضور يابند.

اردوهاي بازديد از نمايشگاه بين المللي كتاب

اردوهاي بازديد ازنمايشگاه بين المللي كتاب تهران براي مدرسين واعضاء كتابخانه و همكاران سازمان فرهنگي ورزشي تا 23 ارديبهشت ماه در خانه هاي فرهنگ استان برگزار مي شود.

اين اردوها با هدف ترويج فرهنگ كتاب وكتابخواني، آشنايي با تازه هاي كتاب و خريد كتاب هاي مورد نياز اعضاء، بازديد از نمايشگاه كتاب، برقراري ارتباط صميمانه بين اعضاء در اردوي خارج ازشهر صورت مي گيرد.

براي هر مركز چهاردستگاه اتوبوس درنظرگرفته شده است و علاقه مندان جهت ثبت نام مي توانند به تمامي خانه هاي فرهنگ استان مراجعه كنند.

آزمون گواهي صلاحيت حرفه‌اي هنرمندان صنايع دستي استان قزوين

در راستاي حمايت از هنرمندان صنايع دستي و برخورداري از مزاياي بيمه تامين اجتماعي قاليبافان، بافندگان و صنايع دستي شناسه دار، آزمون گواهي صلاحيت حرفه‌اي در استان قزوين برگزار مي‌شود.

اسدالله بيرانوند مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: آموزش در صنايع دستي و هنرهاي سنتي علاوه بر حفظ و نگهداري به توسعه و ترويج اين هنر در جامعه كمك كرده و با گستردگي خود مي‌تواند در بخش اقتصاد خانواده نقش مهمي ايفا كند.

بيرانوند با اشاره به مزاياي بيمه تامين اجتماعي و آزمون صلاحيت حرفه‌اي افزود: در راستاي تفاهم نامه سازمان فني و حرفه اي و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور بر اساس تاريخ زمان بندي شده توسط سازمان فني و حرفه اي آزمون گواهي صلاحيت حرفه اي با حضور نمايندگان فني و حرفه اي در محل اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين برگزار مي شود.

وي همچنين اظهارداشت: زمان برگزاري آزمون از 25 تا 27 ارديبهشت ماه با حضور مربيان معرفي شده از سوي معاونت صنايع دستي اداره كل ميراث فرهنگ، صنايع دستي و گردشگري و نمايندگان فن و حرفه اي استان قزوين در رشته‌هاي گليم بافي و گره چيني برگزار خواهد شد.

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره 3367121 واحد آموزش اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تماس بگيرند.

95 عمليات امدادي آتش نشاني در سيلاب قزوين

علي شفيعي، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين گفت: در بارندگي اخير، 95 فقره عمليات از سوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين انجام شد.

شفيعي افزود: همزمان با افزايش شدت بارندگي درروزهاي اخير نيروهاي سازمان آتش نشاني به حالت آماده باش درآمدند و با اعلام حوادث در سطح شهر حضور يافتند.

اين مسئول يادآورشد: با توجه به اينكه سيلاب از منطقه كوهستاني نجم آباد و وشته وارد شهر شده بود بيشتر حوادث در مناطق كوثر و مينودر اتفاق افتاد.

وي اظهارداشت: از مجموع عمليات صورت گرفته، حدود 95 مورد آن مربوط به آبگرفتگي منزل مسكوني، شش مورد آبگرفتگي خودرو با سرنشين در ابتداي شهرك مينودر، نجات دو نفر پيرزن و پيرمرد از رودخانه وشته، نجات يك نفر از كانال آب بلوار باهنر، امداد رساني به پنج دستگاه خودرو از زير پل نجم آباد كه دو خودرو بصورت كامل با خانواده در داخل آب قرار گرفته بودند از مهمترين عمليات صورت گرفته توسط آتش نشانان بوده است.

همچنين دو نفر از امدادگران سازمان آتش نشاني در اين عمليات مصدوم شدند و200 ميليون ريال خسارت مالي به تجهيزات آتش نشاني وارد شد.

468 تماس تلفني با سامانه 137 شهرداري قزوين

علي رضايي، مدير سامانه 137 شهرداري قزوين گفت: در فروردين ماه امسال 468 مورد تماس تلفني با سامانه 137 شهرداري قزوين برقرار شده است.

وي افزود: در اين ماه عليرغم عدم آگاهي عموم شهروندان از راه اندازي مجدد سامانه 137 شهرداري تعداد 468 تماس از سوي شهروندان با اين سامانه گرفته شده و در جدول توزيع مأموريت هاي واگذاري به واحدهاي اجرايي، منطقه دو شهرداري با 152 مورد بيشترين حجم كاري را داشته و سازمان مديريت پسماندها با 116 مورد، منطقه يك شهرداري با 81 مورد، منطقه سه شهرداري با 49 مورد، سازمان حمل و نقل ترافيك با 20 مورد و سازمان پاركها و فضاي سبز با 19 مورد به ترتيب در رده هاي دوم تا ششم قرار گرفته اند.

رضايي يادآورشد: ازنظر موضوعي بيشترين نيازمندي ها و درخواست هاي مردم در اين مدت ترميم آسفالت معابر با 116 مورد و رفع سد معبر مصالح ساختماني با 59 مورد، برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز 38 مورد، جمع آوري زباله و ضايعات 31 مورد و جمع آوري خاك و نخاله ساختماني با 17 مورد در رده هاي بعدي نيازمندي هاي شهروندان ثبت شده است.

وي با قدرداني از زحمات كليه مديران و كاركنان شهرداري قزوين و همراهي مطلوب در راه اندازي اين سامانه گفت: توجه ويژه مديران و ماموران واحدهاي اجرايي به پيامهاي مردمي كه از سوي اين سامانه به آنها ابلاغ مي شود از درخواست هاي جدي شهردار و اعضاء شوراي شهر است كه اجراي سريع آنها مي تواند تأثير بسزايي در ايجاد رضايتمندي شهروندان از عملكرد شهرداري داشته باشد.

مدير سامانه 137شهرداري قزوين بيان كرد: مدير منطقه دو شهرداري با بيشترين تعداد تماس با جديت و اتخاذ تدابير مناسب و تأمين نيازمندي هاي عوامل اجرايي توانسته است بيشترين پاسخ ها را به خواسته هاي مردم داشته باشد و موفق به كسب رتبه برتر در فروردين ماه شد.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن