تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمشيدي:سفر مقام معظم رهبري به بيجار باعث تحول اين شهرستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جمشيدي:سفر مقام معظم رهبري به بيجار باعث تحول اين شهرستان شد
سفر مقام معظم رهبري به بيجار باعث تحول اين شهرستان شد
بيجار - خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان بيجار سفر مقام معظم رهبري به اين شهرستان را نويد آينده اي روشن و متعالي براي بيجار عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خليل جمشيدي در جلسه برنامه هاي گراميداشت ارديبهشت معطر ضمن تبريك هفته معلم با اشاره به سفر تاريخي مقام معظم رهبري در 29 ارديبهشت سال 88 به شهرستان بيجار گفت: سفر مقام معظم رهبري دستاوردهاي بسياري به همراه داشت كه تقويت اتحاد و انسجام بين مردم و حضور مردم در صحنه هاي مختلف از جمله انتخابات از ديگر بركات اين سفر پر خير و بركت بود.

وي در ادامه افزود: سفر مقام معظم رهبري به شهرستان بيجار نقطه عطفي در تاريخ ديار گروس به شمار مي ‌آيد و موجب تحولات عظيم و نويد دهنده آينده اي روشن و متعالي براي حوزه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي اين شهرستان بود كه هم اكنون نيز شاهد تاثير اين مهم در حوزه هاي ياد شده هستيم.

فرماندار شهرستان بيجار در ادامه به اجراي برنامه هاي مختلف به مناسبت اين ايام مبارك در سطح شهرستان اشاره كرد و يادآور شد: ماندگاركردن اين سفر با اجراي برنامه‌هاي متنوع و گوناگون در سطح شهرستان توسط ادارات و دستگاه‌هاي فرهنگي با ضروري است.

فرماندار شهرستان بيجار به برنامه هاي در نظر گرفته شده اين ايام اشاره كرد و ياد آور شد: برگزاري مراسمي به مناسبت سالگرد سفر معظم له در مجتمع فرهنگي امير نظام گروسي، شب شعر و خاطره در ايام ارديبهشت معطر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، ويژه برنامه‌هاي ورزشي از جمله كوهپيمايي، مسابقه كتاب خواني، مسابقه قرآني توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران و نصب پلاكارد و بنر به همين مناسبت توسط شهرداري و دستگاه ‌هاي اداري از جمله برنامه هاي اجراي در اين ايام است.

در پايان اين جلسه نمايندگان ادارات و سازمان هاي دولتي شهرستان بيجار گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي كاري خود را در ايام سالگرد سفر مقام معظم رهبري به اين شهرستان را ارائه كردند.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن