تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804099478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث
دستگيري قاچاقچي زن با 36 كيلوگرم ترياك

اصفهان- خبرنگار اطلاعات: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در دو مرحله عمليات 183 كيلوگرم ترياك و حشيش كشف و سه قاچاقچي مواد مخدر را دستگير كردند. سرهنگ حسين رضايي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اعلام اين خبر افزود: كارآگاهان در عملياتي يك شبكه حرفه‌اي قاچاق مواد مخدر را شناسايي و دو دستگاه تريلر حامل كاغذ آنها راكه از استان‌هاي شرق به سمت اصفهان در حركت بود متوقف كردند. به گفته وي، در بازرسي از دو تريلر110كيلوگرم ترياك و 37 كيلوگرم حشيش جاسازي شده كشف و ضبط شد. او ادامه داد: مأموران در عملياتي ديگر با كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو سواري پيكان به سرنشيني يك زن ظنين شده و پس از توقف آن 36 كيلوگرم ترياك از اين خودرو كشف و ضبط كردند.

ناكامي سارقان در سرقت از طلافروشي

*سارقاني كه با تهديد سلاح گرم قصد سرقت از يك طلافروشي را داشتند، با حضور به موقع مأموران پليس اصفهان در اجراي نقشه خود ناكام ماندند.

سرهنگ محمدعلي بختياري فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان دراين‌باره گفت: با اعلام وقوع يك فقره سرقت مسلحانه در يكي از مناطق شهرستان، مأموران بلافاصله در كمترين زمان در محل حاضر شدند و در عملياتي دو سارق را كه با تهديد سلاح گرم مي‌خواستند از طلافروشي سرقت كنند دستگير كردند.

به گفته او، در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد سلاح سارقان پلاستيكي است و مجرمان با مخدوش كردن پلاك خودرو قصد سرقت و با اجراي نقشه شوم خود را داشتند كه با حضور به موقع مأموران ناكام ماندند.

وي افزود: سارقان به نام‌هاي علي وآرمان تحويل مراجع قضايي شدند.

بيمار رواني، خواهرش را كشت

*مرد رواني كه خواهر ميانسال خود را به قتل رسانده بود، توسط كارگاهان جنايي پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.سرهنگ حسين حسين‌زاده رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر افزود: چندي پيش كارآگاهان جنايي پس از دريافت خبري با موضوع وقوع مرگي مشكوك در يكي از محله‌هاي اصفهان در محل حادثه حاضر و با پيكر بي‌جان زني در زيرزمين خانه روبرو شدند.به گفته او، براساس گزارش پزشكي قانوني مقتول بر اثر ضربه‌هاي متعدد به سرش جان خود را از دست داده بود.

حسين‌زاده گفت: در جريان تحقيقات ماموران به دخالت برادر مقتول در اين قتل پي بردند، اما مشخص شد او از محل گريخته است.

وي افزود: پس از هفته‌ها تلاش، مخفيگاه متهم شناسايي و او دستگير شد.رئيس پليس آگاهي اصفهان گفت: متهم به قتل كه داراي سابقه بيماري روحي و رواني است، در بازجويي گفت: در روز حادثه خواهرم براي كمك به مادر پيرم به منزل ما آمده بود و در حالي كه مشغول كار بود، بر اثر يك حمله رواني با ميله چند ضربه بر سر او زدم و پس از انتقال جسد به زيرزمين از محل فرار كردم.متهم به همراه پرونده براي گذراندن مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد كه به دليل داشتن پيشينه بيماري روحي با صدور قرار به بيمارستان رواني اعزام شد.

كاهش تلفات حوادث جاده‌اي در مازندران

ساري ـ خبرنگاراطلاعات: تلفات حوادث رانندگي در سطح محورهاي مازندران در سال 90 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 14 درصد كاهش يافت.

مديركل راه و شهرسازي مازندران با اعلام اين خبر، افزود: مي‌توان با به كارگيري تمهيدات مهندسي كنترل و نظارت، تبليغات كافي، اطلاع‌رساني عمومي، آموزش فراگير، راهنمايي و ارشاد و بعضاً تأديب خاطيان گامي به سوي ارتقا و اعتلاي فرهنگ ايمني و به تبع آن كاهش سوانح رانندگي برداريم.

مهندس سيد علي اسد با اشاره به نقش پليس و ضرورت حضور پررنگ‌تر در محورهاي استان براي كاهش تصادفات گفت: با افزايش تجهيزات پليس، دوربين‌هاي كنترل سرعت و حضور گسترده و بهنگام در سطح راه‌ها و همچنين حذف بريدگي‌هاي غير استاندارد، ايجاد دوربرگردان‌هاي استاندارد، آرام‌سازي ترافيك و بهره‌گيري از توان تمام دستگاه‌هاي مرتبط با امداد و نجات جاده‌اي، مي‌توان در جهت افزايش ايمني و كاهش سوانح جاده‌اي گام‌هاي مثبتي برداشت.





چهارشنبه|ا|20|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن