تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817038305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميثاقيان به مهر مطرح كرد:بي برنامگي و حاشيه ها عامل سقوط تيمهاي شهرداري و شاهين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ميثاقيان به مهر مطرح كرد:بي برنامگي و حاشيه ها عامل سقوط تيمهاي شهرداري و شاهين
بي برنامگي و حاشيه ها عامل سقوط تيمهاي شهرداري و شاهين
بندرعباس - خبرگزاري مهر: اكبر ميثاقيان بي برنامگي و حاشيه ها را عامل سقوط تيمهاي شهرداري تبريز و شاهين بوشهر دانست.

اكبر ميثاقيان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اينكه يكشنبه واقعا يكي از روزهاي بد من بود، بيان داشت: تيم شهرداري تبريز را با خون دل و سختي، 30 هفته بدون باخت و با بيشترين امتياز، كمترين گل خورده و بهترين خط حمله به ليگ برتر آوردم.

وي با اشاره به اينكه زمانيكه از شهرداري جدا شدم اين تيم در رده شانزدهم ليگ برتر قرار داشت، عنوان كرد: اگر در اين تيم بودم حتما شهرداري تبريز را جزو پنج تيم برتر ايران مي كردم.

ميثاقيان افزود: مردم تبريز خيلي نسبت به من لطف داشتند، حق اين مردم نبود كه شهرداري به ليگ پايين تر سقوط كند.

وي همچنين در مورد شاهين بوشهر با بيان اينكه هنوز مسئولان اين تيم پول مرا نداده اند، گفت: امروز مسئولان شاهين مي دانند كه ميثاقيان فصل قبل با چه سختي توانست شاهين را با چهار بازي در ليگ برتر نگه دارد، واقعا ماندن شاهين در ليگ معجزه بود.

وي اظهارداشت: بوشهر مردمي خونگرم و فوتبال دوست دارد، در زمان كوتاهي كه در اين استان بودم جز خوبي و محبت چيزي از اين مردم نديدم و اميدوارم اين استان سهميه ليگ برتري را به دست بياورد.

اكبر ميثاقيان در ادامه در مورد دلايل حضور مقطعي تيمهاي ليگ يكي مانند شيرين فراز كرمانشاه، تربيت يزد، شاهين بوشهر، مس سرچشمه كرمان، شهرداري تبريز و استيل آذين در ليگ برتر اظهارداشت: عدم مديريت حرفه اي، بي برنامگي و تجربه دلايل حضور مقطعي تيمهاي ليگ يكي در ليگ برتر است.

ميثاقيان افزود: نبود تجربه، درايت و برنامه تيمهاي ليگي يكي را در ليگ برتر به يك مهمان تبديل كرده و موجب شده تا اين تيمهاي بعد از يك فصل يا دو فصل دوباره به ليگ يك سقوط كنند.

ليگ برتر جاي تفريح نيست

اين كارشناس فوتبال با اظهار اينكه ليگ برتر جاي تفريح نيست، بيان داشت: تيمهايي كه تجربه ليگ برتر را ندارند بايد از مشاوران قوي ورزشي، پيشكسوتان ورزشي و افراد باتجربه در كنار خود همراه با يك برنامه بلند مدت استفاده كنند. متاسفانه تيمهايي كه به ليگ برتر صعود مي كنند با هدف بازي كردن پاي به رقابتها مي گذارند كه اين عامل آنها را در ميانه راه با مشكلات زيادي روبرو مي كند.

وي در خصوص علل سقوط تيمهاي شهرداري تبريز و شاهين بوشهر افزود: شهرداري به دليل حاشيه ها و شاهين به دليل نبود توان مالي كافي سبب شد تا نتوانند در ليگ برتر ماندگار شوند.

يكشنبه با مديران آلومينيم صحبت مي كنم

ميثاقيان تصريح كرد: براي صعود آلومينيم خون دلها خوردم، اميدوارم مديران اين باشگاه با يك برنامه منسجم و پشتوانه مالي قوي پاي به ليگ برتر بگذارند تا مشكلات مالي و بي برنامگي تيم را در ميانه راه از پاي درنياورد.

وي در مورد ماندن يا نماندن در آلومينيم گفت: مشكلي با مديران باشگاه ندارم اما براي ماندن شرايطي دارم كه در صورتيكه مديران باشگاه قبول كنند در اين تيم خواهم ماند.

سرمربي آلومينيم افزود: پرداخت مطالبات بازيكنان اولين خواسته من است زيرا اگر مطالبات بازيكنان پرداخت نشود بستن تيم براي فصل بعد بسيار سخت خواهد بود، همچنين بازيكنان انگيزه اي براي ماندن و بازي كردن نخواهند داشت.

ميثاقيان بيان داشت: 70 درصد تيم باقي خواهند ماند و هشت بازيكن جوان، جوياي نام با سابقه بازي در ليگ برتر به تيم اضافه خواهيم كرد و اميدوارم بتوانيم شگفتي ساز ليگ برتر شويم.

از سرنوشت شهرداري تبريز، شاهين بوشهر و مس سرچمشه عبرت بگيريم

وي با بيان اينكه نمي توانيم تيم آلومينيوم را در حد استقلال و پرسپوليس ببنديم، عنوان كرد: بايد قبل از واقعه با يك آسيب شناسي در مورد دلايل سقوط تيمهاي مس سرچشمه، شاهين و شهرداري يك برنامه مدون براي ماندن و رسيدن با اهداف تعيين شده حركت كرد.

وي افزود: مديران باشگاه آلومينيم بايد سعي كنند تا اين تيم به سرنوشت شاهين، شهرداري و مس و ساير تيمهاي ليگ يكي كه در ليگ برتر دوام چنداني نداشتن دچار نشود.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|20|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن