تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816414861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود
به شركت كنندگان در كنفرانس و كارگاه‌ هاي آموزشي گواهينامه معتبر ارائه خواهد شد.
هموطن آنلاين_ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست با شعار توليد ملي در راستاي اقتصاد سبز ، 24 تا 26 خردادماه 1391 در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود.
روح الله نقدي پور بيرگاني رييس پژوهشكده محيط زيست و دبير ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست با اعلام اين خبر گفت: حفاظت از زيست‌ بوم‌هاي مختلف و همچنين تنوع زيستي در جهان عاملي اساسي براي دست يافتن به يك اقتصاد پايدار و سبز است. انعطاف‌پذيري ساختار اقتصاد جهاني تا حد زيادي به وضعيت محيط زيست و طبيعت وابسته است و اين نكته‌اي است كه در چند دهه اخير مورد اتفاق نظر بسياري از اقتصاددانان و همچنين حافظان محيط زيست قرار گرفته است.
وي افزود: ضروري است همگان با ايجاد فرهنگ مديريت سبز در سازمان‌هاي دولتي و خصوصي، از ارزش مستقيم اقتصادي مسئوليت‌هاي زيست محيطي آگاهي يابند همچنين با ادغام آن به منزله سرمايه گذاري راهبردي با راهبرد اصلي كسب و كار و فعاليت‌هاي مديريتي بر تأثير مثبت خود بر جامعه و محيط خود بيفزايند و شهرت و اعتبارشان را نيز تقويت نمايند. با پيروي از اين روش نه تنها براي امروز خود سود توليد مي‌كنند، بلكه موقعيت آينده خود را نيز تثبيت مي‌نمايند.
دبير ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست اعلام كرد: با توجه به اهميت موضوع و استقبال گسترده محققان و پژوهشگران از كنفرانس‌هاي گذشته، امسال نيز ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست با شعار توليد ملي در راستاي اقتصاد سبز ، 24 تا 26 خردادماه در دانشگاه تهران برگزار مي‌گردد.
وي از جمله اهداف اين كنفرانس را جلب توجه دانشمندان و كارشناسان مسايل زيست محيطي به تأثير اقتصاد سبز بر جنبه هاي گوناگون محيط زيست دانست و اضافه كرد: با توجه به اينكه ايران عضو تعداد قابل توجهي از كنوانسيون‌هاي بين المللي است،‌ لزوم برگزاري روز جهاني محيط زيست در كشور احساس مي‌شد. اين مهم در سال 1386 با برگزاري اولين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست و تاسيس دبيرخانه دائمي كنفرانس محقق شد.
نقدي پور با بيان اينكه صيانت از منابع طبيعي و حفاظت از محيط زيست در اصل پنجاهم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مورد تأكيد قرار گرفته است اظهار داشت: روند رشد صنعتي و افزايش تعداد ناوگان حمل و نقل موجب توليد آلودگي شده و محيط زيست كشور را با مخاطرات جدي مواجه نموده است. علاوه بر آلودگي‌هاي محلي، توليد گازهاي گلخانه اي در اثر فعاليت‌هاي صنعتي مي‌تواند اثرات زيست محيطي نگران كننده‌اي بر جاي گذارد. از اين رو نياز است تا گردهمايي‌هاي زيست محيطي در هر دو بُعد ملي و جهاني، موضوع اقتصاد سبز را مورد توجه قرار دهند.
رييس پژوهشكده محيط زيست ديگر اهداف ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست را تبلور مجموعه ظرفيت‌هاي علمي كشور جهت رفع معضلات زيست ‌محيطي، ايجاد حساسيت در زمينه محيط‌ زيست بين دولت‌مردان به منظور وضع قوانين مؤثر و اجرا و نظارت مطلوب بر آن، ايجاد بازار براي صنعتگران كشور جهت ساخت و عرضه وسايل كنترل و كاهش آلودگي، افزايش آگاهي‌هاي عامه مردم در زمينه هاي محيط ‌زيست، هم‌ انديشي بين اساتيد، دولت‌مردان و صنعتگران كشور، ارتقاي سطح علمي انديشمندان، پژوهشگران و دانشجويان از طريق تبادل نظر و دستيابي به سياست‌ها و راهبردهاي كلان حفظ محيط زيست برشمرد.
دبير ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست با اشاره به محورهاي اين كنفرانس خاطرنشان كرد: مهندسي محيط زيست، مديريت سوانح و مخاطرات طبيعي، مديريت و برنامه‌ريزي محيط زيست، مباحث جهاني محيط زيست، مهندسي طراحي محيط زيست ، مباحث حقوقي و اقتصادي محيط زيست، پدافند غيرعامل در حوزه محيط زيست، شهر و محيط زيست، رسانه و محيط زيست، آموزش محيط زيست و اشاعه فرهنگ و اخلاق محيط زيست، علوم و پژوهش‌هاي مميزي زيست محيطي، آينده‌پژوهي در حوزه محيط ‌زيست و توليد ملي در راستاي اقتصاد سبز از جمله محورهاي ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست است.
اين استاد دانشگاه، انتخاب برترين هاي محيط زيست، جايزه صنعت سبز، كارگاه هاي آموزشي- تخصصي و پژوهش‌هاي دانش آموزي را از ديگر بخش هاي اين كنفرانس برشمرد و گفت: متقاضيان شركت در ششمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط ‌زيست مي‌توانند با مراجعه به وب سايت www.wediran.ir و تكميل فرم ثبت نام، نسبت به ثبت نام خود اقدام فرمايند.
نقدي پور با بيان اينكه همايش در سه روز متوالي (روز اول برپايي كنفرانس، روز دوم برگزاري كارگاه‌ها و روز سوم تورهاي علمي در سطح استان تهران) برگزار مي شود اظهار داشت: به شركت كنندگان در كنفرانس و كارگاه‌ هاي آموزشي گواهينامه معتبر ارائه خواهد شد.

سه|ا|شنبه|ا|19|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن