تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816698619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرقت 700 ميليون توماني براي نامزد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: سرقت 700 ميليون توماني براي نامزد
پسر جواني كه با سرقت از خانه برادر دوستش اقدام به خريد خودرو براي نامزدش كرده بود، شناسايي و دستگير شد.
آفتاب: پسر جواني كه با سرقت از خانه برادر دوستش اقدام به خريد خودرو براي نامزدش كرده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پليس آگاهي تهران بزرگ، فردي روز چهارشنبه 13 فروردين با مراجعه به كلانتري 163 اوين (ولنجك) به مأموران اعلام كرد كه سارق يا سارقان اقدام به سرقت از محل سكونت وي و خانواده اش در خيابان «مقدس اردبيلي» كرده اند.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه يك تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ در خصوص سرقت منزل خود به كارآگاهان گفت: به همراه اعضاي خانواده ام براي گذراندن تعطيلات عيد به شمال كشور رفته بوديم، وقتي به خانه بازگشتيم در كمال تعجب متوجه تخريب درب هاي اتاق هاي طبقه بالا شدم، بلافاصله به بازرسي داخل خانه پرداخته و متوجه شدم كه مقدار دو كيلو شمش طلا ، مقادير طلا و جواهرات، دلار، پول نقد، اوراق بانكي و... به ارزش تقريبي 700 ميليون تومان سرقت شده است.

تحقيقات از محل سرقت

كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي با مراجعه به محل سكونت مالباخته ـ واقع در خانه اي ويلايي و دو طبقه ـ به بررسي دقيق محل پرداختند.

اطلاعات اوليه بدست آمده نشان از آن داشت كه امكان ورود سارق يا سارقان از طريق ديوار منزل ، به واسطه ارتفاع بلند ديوارها و همچنين نصب نرده هاي ضد سرقت در بالاي آنها، براي سارقان وجود نداشته است.

در ادامه تحقيقات، كارآگاهان متوجه شدند كه درب ورودي خانه بدون هرگونه آثار تخريبي باز شده و به احتمال فراوان سارق يا سارقان، پيش از ارتكاب سرقت اقدام به تهيه كليد درب منزل مالباخته كرده و پس از ورود به ساختمان و اطمينان از عدم حضور مالباخته و اعضاي خانواده اش با تخريب دربهاي داخلي ساختمان ، اقدام به سرقت اموال سرقت شده كرده اند.

تحقيقات از مالباخته نشان داد كه پدر و مادر و برادر كوچك وي به هويت سيامك (19 ساله) در طبقه اول سكونت داشته و خود وي نيز به همراه همسرش در طبقه دوم ساختمان زندگي مي كند.

كارآگاهان اطمينان داشتند كه سارق يا سارقان با طرح نقشه قبلي و با اطمينان از عدم حضور مالباخته و اعضاي خانواده اش اقدام به اين سرقت نموده و ابتدا با استفاده از كليدهاي درب ورودي منزل كه آنرا از پيش تهيه كرده اند، وارد حياط منزل شده و پس از آن ، با اطلاع از نگهداري اموال با ارزش از سوي مالباخته ، اقدام به تخريب دربهاي ورودي طبقه دوم و سرقت اموال كرده اند.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در طول تحقيقات ، كارآگاهان تحقيقات از دوستان و بستگان مالباخته و اعضاي خانواده وي را در دستور كار خود قرار داده و در تحقيقات خود اطلاع پيدا كردندكه برادر كوچك مالباخته چندين سال است كه با جواني به هويت «سياوش.الف» 22 ساله، ارتباط دوستانه بسيار نزديكي داشته و به واسطه دوستي ميان اين دو با يكديگر ، سياوش به راحتي در خانه مالباخته و خانواده اش در رفت و آمد مي باشد.

در ادامه تحقيقات كارآگاهان مشخص شد كه با وجود آنكه سياوش در حال حاضر شغل ثابت و مشخصي ندارد اما اقدام به خريد يك دستگاه پژو 206 نوك مدادي براي دختر مورد علاقه اش كرده است؛ با توجه به اطلاعات بدست آمده ، كارآگاهان با شناسايي هويت مالك خودرو 206 به تحقيق از دختر مورد علاقه سياوش پرداخته و اطلاع پيدا كردند كه سياوش در فاصله كوتاهي پس از وقوع سرقت اقدام به خريد خودرو و هديه دادن آن كرده است.

دستگيري سياوش و كشف قسمتي از اموال مسروقه

با توجه به اطلاعات بدست آمده از سياوش و احتمال نقش و مشاركت وي در ارتكاب سرقت 700 ميليون توماني ، كارآگاهان ضمن انجام هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي ، سياوش را دستگير و در بازرسي از محل سكونت وي نيز موفق به پيدا كردن مقاديري از اموال مسروقه متعلق به همسر مالباخته از قبيل طلا و جواهرات ، انگشتر مروايد و...، شدند.

با كشف تعدادي از اموال مسروقه، سياوش به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت كه پس از ارتكاب سرقت و با فروش قسمتي از ارزهاي سرقت شده ، اقدام به خريد خودرو 206 براي دختر مورد علاقه اش كرده است؛ متهم در ادامه اعترافات عنوان كرد كه قسمتي از طلا و جواهرات سرقتي را به مبلغ 10 ميليون تومان به فروش رسانده كه با شناسايي خريدار طلا و جواهرات مسروقه ، كارآگاهان موفق به كشف مقادير ديگري از طلا و جواهرات مسروقه شدند.

متهم در ادامه اعترافات خود به كارآگاهان گفت: چندين سال است كه با برادر كوچك مالباخته، دوست هستم و به واسطه همين دوستي به محل سكونت آنها رفت و آمد دارم ؛ دوستي من و سيامك پس از مدتي به حدي نزديك شد كه بيشتر اوقات را با يكديگر سپري مي كرديم و همين موضوع باعث آشنايي من با اعضاي خانواده سيامك و رفت و آمد من به محل سكونت آنها شد.

وي افزود: در طول مدت آشنايي و ارتباط با سيامك و اعضاي خانواده اش ، از وضعيت خوب مالي آنها اطلاع پيدا كرده و پس از گذشت مدتي با اطمينان از اين موضوع كه برادر بزرگ سيامك هميشه مقدار زيادي پول ، طلا ، ارز و... در محل زندگي اش نگهداري مي كند ، تصميم گرفتم تا با طرح نقشه اي ، اقدام به اين سرقت نمايم به همين منظور و قبل از هر كاري، بدون آنكه سيامك متوجه موضوع شود ، دسته كليد درب منزل آنها را از محل جاكفشي طبقه اول ساختمان برداشته و پس از تهيه كليد درب ورودي منزل، منتظر زماني ماندم كه بتوانم نقشه خود را اجرا نمايم.

سياوش اضافه كرد: با شروع تعطيلات نوروز ، اطلاع پيدا كردم كه سيامك به همراه پدر و مادرش به شمال كشور رفته و برادر بزرگترش نيز به همراه خانواده اش در خارج از كشور است؛ با اطلاع از اين موضوع و با اطمينان از آنكه هيچكس در خانه حضور ندارد، در حالي كه من نيز در زمان تعطيلات در مسافرت بودم به سرعت به تهران بازگشته و در ساعت 23:30 با استفاده از كليد درب خانه كه از قبل آنرا تهيه كرده بودم وارد خانه شده و پس از تخريب درب هاي طبقه ي دوم اقدام به سرقت كرده و پس از مدت كوتاهي تصميم گرفتم تا با بخش كوچكي از پول ها ، يك دستگاه خودرو براي دختر مورد علاقه ام خريداري كنم.

سرهنگ كارآگاه علي اكبرپور رييس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم در خصوص ارتكاب سرقت و با توجه به ارزش چند صد ميليون توماني اموال سرقت شده ، قرار قانوني از سوي بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

كد مطلب : 155221

دوشنبه|ا|18|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن