تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821304538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امضاي تفاهم‌نامه همكاري دانشگاه امام حسين(ع) و موسسه پژوهشي امام خميني(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: امضاي تفاهم‌نامه همكاري دانشگاه امام حسين(ع) و موسسه پژوهشي امام خميني(ره)
فرمانده دانشگاه جامع امام حسين (ع) از امضاي تفاهم نامه همكاري اين دانشگاه و موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) خبر داد.
فرمانده دانشگاه جامع امام حسين (ع) از امضاي تفاهم نامه همكاري اين دانشگاه و موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) خبر داد.

به گزارش ايلنا، سردار حسين ظريف‌منش فرمانده دانشگاه جامع امام حسين (ع) از امضاي تفاهم نامه همكاري دانشگاه جامع امام حسين (ع) و موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) خبر داد و گفت: اين تفاهم نامه به منظور توسعه فعاليت‌هاي علمي در زمينه ايجاد تحول در علوم انساني برپايه همكاري متقابل و هدفمند مراكز دانشگاهي و حوزوي امضا شد.

وي با اشاره به مفاد اين تفاهم‌نامه اظهار داشت: پس از تشكيل كارگروه‌هاي مشترك تحول در علوم انساني، دو طرف در خصوص مبادله اساتيد، راهنمايي و مشاوره پايان نامه‌هاي تحصيلي، طراحي دوره‌ها، تدوين سرفصل‌هاي آموزشي و انجام پروژه‌هاي مشترك مطالعاتي و پژوهشي به همكاري خواهند پرداخت.

ظريف‌منش برگزاري نشست و همايشهاي علمي مشترك را از ديگر برنامه‌هاي اين دو مركز خواند و تصريح كرد: به همين منظور اولين نشست مشترك كارگروههاي علمي تدوين مباني و اصول گروههاي مديريت و علوم سياسي با حضور اعضاي هيات علمي دانشگاه جامع امام حسين (ع) و موسسه پژوهشي امام خميني (ره) برگزار و در آن بر ضرورت همكاري مشترك اساتيد حوزه و دانشگاه كه مورد توجه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نيز مي‌باشد تاكيد شد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسين(ع) در پايان با اشاره به رسالت و ماموريت خطير سپاه در پاسداري از انقلاب اسلامي با موجوديتي زنده و نوشونده ابراز اميدواري كرد: اين دانشگاه بتواند با ياري گرفتن و اتكا به حوزه هاي علميه به منظور مرتفع كردن نيازها و ماموريت هاي خود در ايجاد تحول علوم انساني سرعت ببخشد.

يکشنبه|ا|17|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن