تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816360684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش ايران
بهره برداري از استخر
گناباد- خبرنگار كيهان: استخر مجموعه ورزشي آزادي گناباد آغاز به كاركرد. حسين شاهدوست رئيس اداره تربيت بدني گناباد گفت: اين استخر با مساحت 2500 متر زيربنا با هزينه اي بالغ بر 13 ميليارد ريال ساخته شده است. وي افزود: اين استخر مجهز به سيستم هاي تصفيه و كلرزني كاملا اتوماتيك باظرفيت 150 نفر مي باشد كه در روزهاي زوج ويژه آقايان و روزهاي فرد ويژه خانم ها فعاليت خواهد داشت.
موفقيت جانبازان در مسابقات ورزشي
اراك- خبرنگار كيهان: رئيس هيئت ورزش هاي جانبازان و معلولان استان مركزي گفت: در كاروان اعزامي ورزشكاران جانباز و معلول كشور به پارالمپيك لندن تاكنون پنج نفر از استان موفق به كسب سهميه شده اند. ابراهيم نصيري افزود: 500 ورزشكار جانباز و معلول در 14 رشته ورزشي در استان مركزي ساماندهي شده و به صورت سازمان يافته با هيئت هاي ورزشي جانبازان و معلولان فعاليت دارند. وي افزود: در سال گذشته 17 ورزشكار جانباز و معلول اين استان در رشته هاي مختلف به تيم هاي ملي دعوت شدند.
نبود زمين چمن استاندارد
¤ مربي فوتبال پايه استان مركزي گفت: اين استان فاقد زمين چمن مصنوعي استاندارد است و با توجه به وضعيت هواي سرد در نيمه دوم سال در اين استان بايد مسئولان براي رفع اين مشكل برنامه ريزي كنند.
محمدعلي رمزي بر برگزاري مسابقات منظم فوتبال به منظور شناسايي بازيكنان برتر شهرستاني و روستايي و آموزش مربيان فوتبال در پيشرفت اين ورزش تاكيد كرد.
تكميل مجموعه ورزشي فلاورجان
درچه- خبرنگار كيهان: مجموعه ورزشي شهداي زازران فلاورجان در زميني به مساحت 18 هزار مترمربع شامل زمين چمن و سالن ورزشي كه با اعتباري بالغ بر 7 ميليارد ريال احداث شده است آماده بهره برداري شده است كه بزودي افتتاح مي شود. همچنين ورزشگاه 5 هزار نفري براي برگزاري مسابقات فوتبال به متراژ 18 هزار مترمربع و يك سالن 3 هزار نفري از اعتبارات پروژه هاي ملي در اين شهرستان احداث خواهد شد.
كسب مقام دومي
مشهد- خبرنگار كيهان: دبير هيئت ورزش سه گانه خراسان رضوي از كسب مقام دوم تيم سه گانه جوانان استان در مسابقات ليگ باشگاه هاي كشور خبر داد. محمود قربانيار گفت: در اين دوره از مسابقات كه با حضور 64 ورزشكار از 14 استان كشور در قالب 18 تيم و در جزيره قشم برگزار شد، خراسان رضوي موفق به كسب مقام دوم شد.
وي افزود: در اين سري از مسابقات، تيم زنجان مقام اول را به دست آورد وخراسان رضوي دوم و سمنان نيز به مقام سوم مسابقات دست يافت.
قربانيار با اشاره به اينكه هيئت ورزش سه گانه خراسان رضوي به عنوان هيئت نمونه در سال 90 از سوي فدراسيون ورزش سه گانه دست يافت، اظهار داشت، در بخش انفرادي مسابقات ورزش سه گانه ليگ باشگاه هاي كشور، محمدمهدي رحمتي از تيم شهرداري زنجان اول شد، محمد غزنچايي از تيم آبروش سمنان به مقام دومي دست يافت و رضا باقري و محمد علي اكبري از هيئت ورزش هاي سه گانه خراسان رضوي به صورت مشترك به سكوي سوم اين مسابقات ايستادند.
مشهد ميزبان مسابقات ساحلي جانبازان
¤ نخستين دوره مسابقات واليبال ساحلي جانبازان و معلولان استان خراسان رضوي با حضور 8 تيم در مشهد برگزار شد.
تيم واليبال ساحلي جانبازان و معلولان آران چارت مشهد توانست در اين مسابقات مقام اول را به دست آورد و تيم هاي هيئت خراسان رضوي و سبزوار به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
اعزام به مسابقات بين المللي
¤ رئيس هيئت جانبازان و معلولان خراسان رضوي گفت: تيم شناي جانبازان و استان تير ماه امسال به مسابقات بين المللي برلين آلمان «انتخابي بازي هاي پارالمپيك 2012» اعزام مي شود.
هادي رضايي با اشاره به اينكه اين تيم با حمايت مالي دانشگاه علوم پزشكي مشهد به مسابقات بين المللي برلين اعزام خواهد شد، افزود: در صورت رسيدن به حد نصاب ركورد، شناگران خراسان رضوي مي توانند سهميه شركت در بازي هاي پارالمپيك 2012 لندن را كسب كنند.
مجيد غفاريان، محمد رهبري، محمد محمدي، غلامحسين صاحبكار، سيدكاظم سيادتي، سيدعسگر حسينيان و شاهين ايزديار، اعضاي تيم اعزامي اين دوره از مسابقات هستند.
رقابت شناگران محلاتي
اراك- خبرنگاركيهان: مسابقات شنا شهرستان محلات با شركت 30شناگر در چهار ماده در اين شهر برگزار شد.
در ماده 25متر كرال سينه و رده سني 10 تا 12سال سينا آقامحسني، در رده سني 13 تا 16سال، سينا جوادي عناوين نخست را بدست آوردند.
در ماده 50متر كرال سينه و رده سني 10تا 12سال محمد غلامرضايي و در رده سني 13 تا 16سال علي حسيني و در رده بالاي 20سال سعيد شاهرخي به ترتيب مقام هاي نخست را كسب كردند.
در ماده 100متر كرال سينه در رده سني 13 تا 16سال حسين ميرزايي عنوان نخست را بخود اختصاص داد.
در ماده 50متر قورباغه در رده سني بالاي 20سال سعيد شاهرخي در سكوي نخست ايستاد.
معرفي برترين تيراندازان
¤ مسابقات تير و كمان استان مركزي، در اراك برگزار شد. در اين دوره از مسابقات، در ماده كامپوند، منصور كردي، احسان عبدي و محمود ذوالفقاري همگي از اراك مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.
در ماده ريكرو نيز عباسعلي خسروي از خمين در مكان نخست ايستاد، محمد بالي بيگ از اراك عنوان دوم را بخود اختصاص داد و محمد قلي زاده از خمين سوم شد.
برگزاري كلاس مربيگري
¤ يك دوره كلاس آموزشي مربيگري درجه2 غريق نجات بانوان در شهرستان محلات برگزار شد.
در پايان اين دوره آموزشي پس از برگزاري آزمون به شركت كنندگان گواهينامه درجه2 غريق نجات اعطا شد. مربيان آموزش ديده مي توانند علاوه بر آموزش شنا و نجات غريق در استخرها نيز فعاليت داشته باشند.
رقابت تكواندوكاران قزويني
قزوين- خبرنگاركيهان: مسابقات تكواندو در هشت وزن و به مدت يك روز و به مناسبت روز ملي خليج فارس در قزوين برگزار شد. در وزن نخست اين رقابتها «حامد اصلاني» مقام قهرماني را بدست آورد. در اوزان دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم نيز به ترتيب حسين گيلك، حبيب دهقان، نيما رنجبرده، مصطفي احمدي، مهران حقيقت، حسين رحماني و مصطفي معروفخاني مقام نخست را بدست آوردند.
قهرماني دونده قزويني
¤ امير طاهرخاني دووميداني كار استان قزوين موفق شد درجريان برگزاري مسابقات دوصحرانوردي نوجوانان روستايي و عشايري كشور در قزوين، مدال طلاي رده -نوجوانان را از آن خود كند. در اين مسابقات كه به ميزباني قزوين و با حضور تيم هايي از سراسر كشور برگزار شد طاهرخاني موفق شد با اقتدار كامل مدال طلاي رده سني نوجوانان را از آن خود كند. همچنين در اين مسابقات و در رده سني جوانان نيز هادي نظري ديگر دووميداني كار استان در جايگاه چهارم ايستاد.
كسب مدال هاي طلا
كيش - خبرنگاركيهان: تيم اعزامي هنر هاي رزمي سبك مولتي كامبت جزيره كيش با درخشش در مسابقات المپيك هنرهاي رزمي در روسيه با 10 مدال طلا، نقره و برنز به كشور بازگشت. در مسابقات المپيك هنرهاي رزمي روسيه كه در شهر تاريخي سن پترزبورگ و با شركت رزمي كاران پنج قاره جهان برگزارشده بود، رزمي كاران جزيره كيش توانستند به 10 مدال طلا و نقره دست يابند. دراين مسابقات بهرام مرادي مدال طلاي هنرهاي سلاح هاي سرد و مدال ويژه و حكم فني ترين ورزشكار در كل مسابقات هنرهاي رزمي را كسب كرد. همچنين علي خستوانه مدال طلاي مبارزات و مدال برنز سلاح نانچكو را بدست آورد و سعيد كرمي مدال طلاي مبارزه و مدال نقره سلاح سانچكو، محمدمشتطي مدل طلاي نونهالان، اميررضا مخلصي مدال نقره مبارزات و مدال نقره سلاح سرد در رشته نوجوانان و سيدمحمود دونده مدال نقره در مبارزات پيشكسوتان و مدال نقره سلاح سرد را از آن خود كردند.
درمجموع تيم جزيره كيش 4 مدال طلا، 5 مدال نقره و يك برنز و كاپ ويژه مسابقات را بدست آورد.
كسب مقام دومي در مسابقات نادكاپ
اسفراين- خبرنگاركيهان: تيم روباتيك دانش آموزي اسفراين در مسابقات نادكاپ دوم شد. تيم روباتيك كانون شهيدرجايي آموزش و پرورش شهرستان اسفراين متشكل از دانش آموزان پوريا كهنسال، علي سيدي كلاته و صالح متولي حقيقي به مربيگري و سرپرستي سعيد سيدي كلاته بعنوان تيم منتخب جمهوري اسلامي ايران در مسابقات نادكاپ كشور دوبي شركت كردند. اين مسابقات در رشته شيء جمع كن برگزارشد و دانش آموزان اين شهرستان موفق شدند از بين 36 تيم شركت كننده مقام دوم بين المللي دانشگاه ولناگنگ استراليا را كسب كنند.

يکشنبه|ا|17|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن