تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ورزش و جوانان استان كردستان خبر دادفراهم‌سازي زيرساخت‌هاي توسعه تنيس روي‌ميز در كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ورزش و جوانان استان كردستان خبر دادفراهم‌سازي زيرساخت‌هاي توسعه تنيس روي‌ميز در كردستان
خبرگزاري فارس: مديركل ورزش و جوانان استان كردستان از فراهم شدن زيرساخت‌هاي توسعه تنيس روي‌ميز در اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، فرهاد عبداللهي بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتي هيئت تنيس روي ميز استان كردستان كه در سنندج برگزار شد اظهار كرد: توسعه زيرساخت‌هاي اين رشته ورزشي بعد از سفر دور دوم هيئت دولت به استان فراهم شده است.

به گفته وي، احداث هفت باب خانه تنيس روي ميز در شهرستان‌هاي واجد شرايط از مصوبات سفر دوم هيئت دولت به استان است كه اعتبارات اجراي اين پروژه‌ها توسط سازمان ورزش و جوانان تامين خواهد شد.

مديركل ورزش و جوانان كردستان با بيان اينكه به منظور توسعه اين رشته ورزشي در استان گام‌هاي بسيار خوبي برداشته شده است، تصريح كرد: طبق ماده 120، بودجه سال گذشته توسعه اين رشته ورزشي امسال اخذ خواهد شد.

وي به برخورداري جايگاه خاص تنيس روي ميز كردستان اشاره كرد و گفت: تنيس روي ميز استان به دليل داشتن ورزشكاران با اخلاق در سطح تيم‌هاي ملي و مربيان حرفه‌اي كه مربيگري مقاطع سني مختلف اين رشته ورزشي را بر عهده دارند در سطح كشور بسيار مطرح و از جايگاه خاصي برخوردار است.

عبداللهي از روند رو به رشد اين رشته ورزشي در استان ابراز اميدواري كرد و حمايت‌هاي اداره كل ورزش و جوانان استان را نسبت به اين هيئت ورزشي اعلام كرد.

وي خواستار حمايت و توجه بيشتر فدراسيون به هيئت تنيس روي ميز كردستان شد و اظهار داشت: هر هيئت ورزشي مي‌تواند از 10 منبع كمك بگيرد كه يكي از اين منابع فدراسيون است.

وي همچنين از رئيس جديد هيئت تنيس روي ميز استان كردستان به دليل حضور و اعزام تيم‌هاي استان در مسابقات خواستار جذب اسپانسر مالي براي اين هيئت ورزشي شد و گفت: اميدوارم شاهد فعال سازي تمامي هيئت‌هاي تنيس روي ميز شهرستان‌هاي سطح استان باشيم.

انتهاي پيام/خ۲۰

شنبه|ا|16|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 348]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن