تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه يك نشست خبري/جشنواره فيلم اولي هاي انجمن سينماي جوان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاشيه يك نشست خبري/جشنواره فيلم اولي هاي انجمن سينماي جوان برگزار مي شود
جشنواره فيلم اولي هاي انجمن سينماي جوان برگزار مي شود
هاشم ميرزاخاني مديرعامل سينماي جوان در حاشيه نشست خبري جشنواره فيلم افلاك خبر از برگزاري نخستين جشنواره فيلم اولي هاي اين انجمن را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مديرعامل سينماي جوان ضمن بيان اين مطلب در نشست خبري كه صبح امروز با حضور علي اسماعيليان مديركل وزارت ارشاد استان لرستان و دبير چهل و هفتمين جشنواره منطقه اي افلاك و همچنين بهاروند معاونت فرهنگي وزارت ارشاد استان لرستان برگزار شد،گفت: نخستين دوره آموزش فيلمسازي سينماي جوان رو به پايان است و اغلب هنرجويان ترم 4 اين دوره را سپري مي كنند. طبق قراري كه با هنرجويان بسته شده است هريك از فارغ التحصيلان براي پايان دوره آموزش خود بايد يك فيلم كوتاه توليد كنند.

وي در ادامه افزود: ساخت فيلم هاي دانشجويي بايد با برنامه ريزي خود هنرجويان انجام شود و هريك از آنها در ساخت فيلم ديگري سهيم باشند در واقع فيلم ها به شكل كارگاهي ساخته مي شود . تايم توليد هرفيلم بين 3 تا 5 دقيقه درنظر گرفته شده است به اعتقادمن اين جشنواره فرصت خوبي براي محك زدن استعداد هريك از هنرجويان موسيقي است.همچنين قرار است در حاشيه اين جشنواره جشن فارغ التحصيلي براي اين هنرجويان برگزار شود.

هاشم ميرزاخاني در ادامه اين نشست به برگزاري چهل و هفتمين جشنواره منطقه اي افلاك اشاره كرد و گفت : اين دوره از جشنواره منطقه اي در خرم آباد برگزار مي شود. همچنين قرار است تا پايان سال به غير از اين جشنواره دو جشنواره منطقه اي چهل و هشت و چهل و نه در دو استان كهكلويه در تابستان و سيستان و بلوچستان در زمستان نيز برگزار شود. همچنين امسال جشنواره نماز و نيايش را در پيش رو داريم كه اين جشنواره به صورت دو سالانه در استان قم خواهد شد.

وي در ادامه صحبت هاي خود با اشاره به برگزاري بيست و نهمين جشنواره فيلم كوتاه در مهرماه سال جاري گفت: بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در مهرماه سال جاري برگزاري مي شود و خوشبختانه تا كنون در بخش بين الملل 1340 اثر به دبيرخانه ارسال شده است و پيش بيني ما اين است كه پس از پايان مهلت ارسال آثار تعداد اين آثار به 1500 فيلم كوتاه برسد .

در ادامه اين نشست علي اسماعيليان دبير چهل و هفتمين جشنواره فيلم افلاك با اشاره به كم و كيف برگزاري اين جشنواره گفت: اين دوره از جشنواره فيلم هاي منطقه اي سينماي جوان با نام افلاك از تاريخ 19 تا 21 ارديبهشت ماه در خرم آباد برگزار مي شود. در اين دوره از جشنواره فيلم هاي كوتاه 7 استان لرستان ، كردستان، كرمانشاه، ايلام، همدان، مركزي، خوزستان به نمايش در مي آيد.

وي در ادامه افزود: در مجموع 1231 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است كه از بين اين آثار 136 اثر انتخاب شده است كه از اين تعداد 79 فيلم كوتاه، 45 عكس و 12 فيلمنامه به جشنواره راه يافته است.داوري فيلم هاي كوتاه در اين دوره از جشنواره را مسعود اطيابي، ماني ميرصادقي حسن نجاريان به عهده داشتند. در بخش فيلمنامه منوچهر احمدلو، مهدي فيوضي و شاهد سلطاني آزاد داور هستند و در بخش عكس فاطمه تعميدي، محمد رحيميان و سيد عباس ميرهاشمي آثار ر ا داوري كرده اند.

درپايان اين نشست هاشم ميرزاخاني به برگزاري كارگاه هايي ويژه اين جشنواره اشاره كرد و گفت : كارگاه و تور عكاسي در راس برنامه هاي اين دوره از جشنواره قرار دارد . همچنين كارگاه فيلمنامه نويسي با حضور هادي مقدم دوست برگزار مي شود، همچنين گزيده اي از انيميشن هاي ايران و جهان را طي دو سانس در ايام جشنواره فيلم افلاك نمايش خواهيم داد .

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|16|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن