تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عکس: كشف دختر موميايی شده در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:آنلاین ها:

“ نوكيا كه بزرگ‌ترين سازنده گوشي جهان است از كاهش 90 درصدي سود خالص خود در سه ماهه نخست سال 2009 خبر داد.
به گزارش سرويس ارتباطات‌ خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سود خالص اين شركت فنلاندي از ماه ژانويه تا مارس به 122 ميليون يورو (160 ميليون دلار) رسيد كه ضعيف‌ترين سود خالصي است كه اين شركت در دهه جاري و در بحبوحه بحران مالي جهاني شاهد آن بوده است. نوكيا از ماه ژانويه در بخشي از طرح گسترده كاهش هزينه‌ها، حذف بيش از سه هزار كارمند را اعلام كرده كه هزار نفر آن‌ها بصورت ترك داوطلبانه بوده است.
به گفته اولي پكا كالاسوو، مدير اجرايي نوكيا، فروش از ماه ژانويه تا مارس با خودداري فروشندگان از سفارش گوشي‌هاي جديد لطمه ديد اما جهش احتمالي در سه ماهه بعدي پيش‌بيني شده است.
سهم بازار نوكيا در بحبوحه رقابت شديد از سوي سازندگان تلفن هوشمند بلك بري و اپل، در مقايسه با 39 درصد در سه ماه نخست سال گذشته به 37 درصد در سه ماه نخست امسال رسيد اما نسبت به سه ماهه قبلي پايدار بود.
ارزش سهام نوكيا با وجود نتايج مالي ضعيف، به علت چشم‌انداز اطمينان بخش، در بازار بورس هلسينكي 8.8 درصد افزايش يافته و به 11.03 يورو رسيد. سود اين شركت در مقايسه با 1.98 ميليارد يورو در سه ماه نخست سال 2008، كاهش 74.1 درصدي يافته و به 514 ميليون يورو رسيد.
بر اساس اين گزارش فروش اين شركت به 9.28 ميليارد يورو رسيد كه 26.7 درصد كمتر از 12.66 ميليارد يورو در طول مدت مشابه در سال 2008 بود.
طبق اعلام نوكيا، اين شركت 93.2 ميليون دستگاه تلفن در سه ماه نخست 2009 به فروش رسانده كه 19 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كاهش يافته است. اين شركت شاهد كاهش جهاني حجم دستگاه‌هاي تلفن همراه در حدود 10 درصد در سال 2009 بود.
همچنانكه متوسط قيمت فروش از 71 يورو در سه ماه قبلي به 65 يورو رسيد، فروش در تمامي بازارهاي كليدي نوكيا كاهش يافت، با اين حال فروش در آمريكاي شمالي كه يك بازار كليدي به شمار نمي‌رود، 21 درصد افزايش يافت.

funpatogh . com

12 دسامبر 2011 |





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آنلاین ها]
[مشاهده در: www.onlineha.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن