تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817041473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلامرزي در گفتگو با مهر:دايه هاي مهرمان تر از مادر قبلا كجا بوده اند/آلومينيوم نيازمند آرامش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فلامرزي در گفتگو با مهر:دايه هاي مهرمان تر از مادر قبلا كجا بوده اند/آلومينيوم نيازمند آرامش
دايه هاي مهرمان تر از مادر قبلا كجا بوده اند/آلومينيوم نيازمند آرامش
بندرعباس - خبرگزاري مهر: مهدي فلامرزي تنها لژيونر فوتبال هرمزگان با بيان اينكه برخي در زمان صعود آلومينيوم به ليگ برتر به دنبال سهم خواهي هستند، گفت: اين دايه هاي مهربان تر از مادر قبلا كجا بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدي فلامرزي كمك مربي فعلي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان، نخستين و تنها لژيونر فوتبال استان هرمزگان محسوب مي شود. وي متولد سال 1341 است و فوتبال خود را نيز از سال 1356 آغاز كرده است. خبرنگار مهر با او به گفتگو نشسته و از او پرسيده است كه فوتبال خود را از كجا آغاز كرديد

من فوتبالم را از دوران نوجواني از زمينهاي خاكي باغ مولوي بندرعباس آغاز كردم و از سال 56 نيز به تيم نوجوانان استقلال بندرعباس پيوستم و پس از اين در تيم جوانان استقلال بندر به فوتبال خود ادامه دادم. سپس در رده بزرگسالان به تيم كاوه بندرعباس پيوستم كه با اين تيم توانستيم در سال 68 در ليگ منطقه اي كشور كه آن زمان بالاترين سطح فوتبال ايران محسوب مي شد حضور پيدا كنيم كه در اين ليگ ما توانستيم تيم پرسپوليس را با تمامي ستارگانش در آن زمان با تك گلي كه من در ورزشگاه تختي بندرعباس به ثمر رساندم، شكست دهيم.

چگونه به تيمهاي باشگاهي تهراني پيوستيد؟

پس از موفقيتم در تيم كاوه بندرعباس، مورد توجه تيم پورا تهران قرار گرفتم و براي اين تيم در باشگاههاي تهران بازي كردم و سپس به تيم فتح تهران كه آن زمان يكي از تيمهاي قدرتمند محسوب مي شد پيوستم و توانستم با اين تيم به عنوان آقاي گلي باشگاههاي تهران دست پيدا كنم. در زمان حضورم در تيم فتح به مدت سه ماه به صورت قرضي براي تيم سايپا بازي كردم كه با اين تيم به مقام قهرماني ليگ دسته دو دست يافتم و پس از آن سه ماه به صورت قرضي براي تيم مس كرمان در ليگ دسته دو به ميدان رفتم.

چگونه لژيونر شديد؟

زماني كه در تيم فتح بازي مي كردم با پيشنهاد پرويز مظلومي مربي آن زمان تيم نادي سداب مسقط عمان كه در ليگ دسته دو اين كشور بازي مي كرد، به كشور عمان رفتم و به مدت چهار ماه همراه با حبيب خدريان كه او نيز به طور قرضي از استقلال اهواز به اين تيم عماني پيوسته بود براي اين تيم به مربيگري پرويز مظلومي بازي كردم و در نهايت نيز با اختلاف كمي به رتبه دوم دست يافتيم، كه با حضورم در اين تيم عماني من هم اكنون نخستين و تنها لژيونر فوتبال هرمزگان محسوب مي شوم.

در سالهاي پاياني فوتبال خود در چه تيمهايي حضور يافتيد؟

پس از انحلال تيم فتح تهران من در سال 76 به تيم فجر شهيد سپاسي شيراز پيوستم و سه ماهي را براي اين تيم بازي كردم كه پس از آن به درخواست غلامحسين پيرواني مربي آن زمان تيم برق شيراز به اين تيم رفتم و با برق قهرمان ليگ دسته دوم فوتبال كشور شديم. در نهايت نيز در ليگ سال 79 - 78 در آخرين فصل بازي ام براي تيم برق شيراز در ليگ دسته يك فوتبال كشور با مربيگري اصغر شرفي به ميدان رفتم و در پايان اين فصل از فوتبال خداحافظي كردم.

آيا به تيم ملي هم دعوت شديد؟

بله. به دعوت محمد مايلي كهن سرمربي وقت تيم ملي براي چندين ماه قبل از بازي هاي جام ملتهاي آسيا سال 96 در امارات به تيم ملي دعوت شدم كه سه ماه در اردوي تيم ملي حضور داشتم اما در نهايت متاسفانه نتوانستم با پيراهن تيم ملي در يك ديدار رسمي به ميدان بروم.

بهترين خاطره ات در دوران فوتبالت چه بوده است؟

من خاطرات خوبي از دوران بازي در تيمهاي مختلف همچون دعوت به تيم ملي و دست يابي به آقاي گلي باشگاههاي تهران دارم اما يكي از شيرين ترين خاطراتم پيروزي شش بر صفر همراه با تيم فتح تهران مقابل پرسپوليس در جام حذفي سال 73 بود كه من در اين ديدار نخستين گل تيم فتح را به ثمر رساندم و ما توانستيم پرسپوليس را شش تايي كنيم.

پس از خداحافظي از فوتبال چه كرديد؟

به فعاليتهاي اقتصادي روي آوردم اما به علت علاقه اي كه به فوتبال داشتم دوره مربيگري C را گذراندم و از سه سال پيش نيز به عنوان كمك مربي در كادرفني تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان مشغول به كار شدم.

چگونه به تيم آلومينيوم ملحق شديد؟

من ابتدا پيشنهاداتي از تيم شهرداري بندرعباس براي حضور در كادرفني اين تيم در سال 88 داشتم كه تنها شرطم براي حضور در اين تيم سرمربيگري محمد رحيمي بود اما با انتخاب فرد ديگري به عنوان سرمربي شهرداري به دعوت حسين جباري زاده مديرعامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان با اين تيم قرارداد بستم. در آن زمان ابتدا جواد زرينچه به عنوان سرمربي آلومينيوم انتخاب شد اما با حكم كميته انضباطي وي از مربيگري محروم شد و تنها دو هفته قبل از آغاز مسابقات وينگو بگوويچ كار خود را به عنوان سرمربي آلومينيوم آغاز كرد.

مربيگري وينگو چگونه بود؟

وينگو مربي خوبي بود و در تمرينات نيز بسيار به روز و منظم كار مي كردم و من طي دو سال حضور در كنار او نكات مثبت فراواني را از او ياد گرفتم و بگوويچ نيز از حضور من به عنوان يك مربي بومي در كادرفني استقبال مي كرد. مجموعه مديريتي باشگاه در آن دوران برنامه اي سه ساله براي حضور در ليگ برتر داشت و خوشبختانه طي دو فصل ابتدايي شرايط مالي و امكانات تيم نيز بسيار مطلوب بود.

اين فصل را با مربيگري اكبر ميثاقيان چگونه آغاز كرديد؟

خوشبختانه در ابتداي اين فصل مربي خوبي همچون اكبر ميثاقيان به تيم آلومينيوم ملحق شد و با موافقت ميثاقيان و آشنايي كه او نسبت به من داشت، من همچنان به فعاليتم در كادرفني تيم آلومينيوم ادامه دادم. ما در ابتدا تمرينات بدنسازي خود را از آكادمي ملي المپيك آغاز كرديم و طي اردوهاي آماده سازي بازيكنان جديد مورد نظر ميثاقيان به تيم اضافه شدند و سپس نيز مسابقات ليگ دسته يك را با هدف صعود به ليگ برتر آغاز كرديم.

مشكلات مالي از چه زماني در تيم نمايان شد؟

از همان ابتداي فصل با تصويب قانوني كه اجازه هزينه كردن دولت در ورزش حرفه اي را نمي داد تيم ما با مشكلات مالي مواجه بود، و در حالي كه همواره در ابتداي فصل حدود 10 الي 15 درصد مبلغ قرارداد خود را دريافت مي كرديم در ابتداي اين فصل هيچ پولي به بازيكنان و كادرفني پرداخت نشد. به هر صورت اين مشكلات مالي همچنان ادامه پيدا كرد و حتي موجب افت تيم در ميانه مسابقات شد به گونه اي كه تا رده هفتم جدول نيز سقوط كرديم و با بركناري آقاي مهدي ثقفي مديرعامل سابق شركت آلومينيوم المهدي روحيه تيم بدتر شد و ما فكر مي كرديم كه ديگر باشگاه آلومينيوم منحل خواهد شد.

چگونه به مسابقات بازگشتيد؟

خوشبختانه آقاي علي اكبر گلكار مديرعامل جديد شركت آلومينيوم المهدي در ابتداي حضور خود با پرداخت مبالغي به بازيكنان روحيه داد و با كمكهاي استاندار هرمزگان و آقاي آشوري نماينده مردم بندرعباس در مجلس اعضاي تيم روحيه بيشتري گرفتند اما مي توانم بگويم كه عامل اصلي بازگشت ما به مسابقات و صعود به ليگ برتر تنها اكبر ميثاقيان بود.

ميثاقيان چه طور اين كار را انجام داد؟

زماني كه احتمال انحلال تيم قوت گرفت من شاهد بودم كه ميثاقيان به شدت در گوشه اي گريه مي كرد چون براي اين تيم زحمات زيادي كشيده شده بود و او شبانه به استانداري رفت و با كمكي كه از استاندار گرفت توانست بازيكنان را تا پايان فصل اميدوار نگه دارد و مي توانم بگويم كه هنر ميثاقيان آلومينيوم را به ليگ برتر رساند چون در غير اين صورت احتمال انحلال تيم وجود داشت. خوشبختانه ميثاقيان در ادامه همدلي بسيار خوبي در تيم به وجود آورد و با حمايت خوب مردم، بازي خوب بازيكنان و دلسوزي كادرفني توانستيم به ليگ برتر صعود كنيم.

شرايط فعلي باشگاه آلومينيوم پس از صعود به ليگ برتر و آينده اين تيم را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

متاسفانه پس از صعود مقتدرانه تيم آلومينيوم به ليگ برتر هم اكنون افرادي كه تا كنون براي اين تيم هيچ زحمتي نكشيده اند ادعاي مالكيت بر اين تيم را مي كنند و معلوم نيست اين دايه هاي مهربان تر از مادر طي اين سه سال كجا بوده اند كه در اين شرايط به سراغ آلومينيوم آمده اند.

شما چه پيشنهادي براي آينده تيم داريد؟

به نظر من اين تيم با اضافه شدن چند بازيكن جديد كه تجربه بازي در ليگ برتر را دارند و همچنين با حضور اكبر ميثاقيان و تزريق بودجه هاي خوب مي تواند نتايج مناسبي را در ليگ برتر بگيرد و به نظر من تنها كسي كه مي تواند ناجي آلومينيوم در نخستين فصل حضور در ليگ برتر باشد ميثاقيان است چون آلومينيوم بدون ميثاقيان به دسته يك باز مي گردد.

در پايان چه صحبتي داريد؟

ضمن تشكر از مردم خوب استان هرمزگان براي حمايتهاي همه جانبه از تيم آلومينيوم هرمزگان در راه صعود به ليگ برتر مي خواهم بگويم كه جوانان هرمزگاني تنها مرا از زمان مربيگري در تيم آلومينيوم مي شناسند در حالي كه من تنها لژيونر فوتبال اين استان هستم و سالهاي زيادي در سطح اول فوتبال ايران بازي كرده ام، و اميدوارم در آينده پيشكسوتان فوتبال هرمزگان مورد توجه بيشتري قرار بگيرند.

------------------------------------

گفتگو از نيما نبي زاده

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|14|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 456]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن