تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815388815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از يكصد مقاله به همايش اعجاز قرآن ارسال شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از يكصد مقاله به همايش اعجاز قرآن ارسال شده است
تهران - مدير انجمن علمي اعجاز قرآن كريم گفت: بيش از يكصد مقاله به دبيرخانه همايش اعجاز قرآن ارسال شد كه از اين تعداد، 30 مقاله به اين رويداد راه يافت.


به گزارش خبرنگار معارف ايرنا، "عليرضا طالب پور" روز چهارشنبه در مراسم آغاز به كار نخستين همايش اعجاز قرآن افزود: برگزاري اين همايش، حاصل فعاليت هايي است كه از سال 86 با تاسيس پژوهشكده اعجاز قرآن آغاز شد، و در ادامه اين فعاليت ها در سال 88 انجمن علمي اعجاز قرآن كريم شكل گرفت.

وي، هدف از برگزاري اين همايش را تقويت و ترويج جنبه اعجاز قرآن كريم به عنوان سرمايه اي براي مسلمانان جهان دانست.

طالب پور ادامه داد: هيات علمي پژوهشكده اعجاز قرآن با جذب دانشجوياني كه در سطح كارشناسي ارشد و دكتري تحصيل مي كنند و علاقه مند به فعاليت هاي قرآني هستند، تلاش دارد تا در اين مسير تحقيقات خود را به نتيجه برساند.

وي همچنين گفت: انجمن علمي اعجاز قرآن در همين راستا با تشكيل نشست و كنفرانس ها، بسترهاي لازم را فراهم مي كند و از آنجا كه اعجاز قرآن به عنوان يك مبحث ميان رشته اي مطرح است، اميدواريم متخصصان در زمينه هاي مختلف علوم، در اين مورد كمك كنند.

رييس همايش اعجاز قرآن همچنين گفت: انجمن علمي اعجاز قرآن اكنون به عنوان يك مرجع در سراسر كشور شناخته شده و فعاليت هاي موسسات و اشخاص كه به اين انجمن ارسال مي شود در شوراي پژوهشي انجمن مطرح شده و نتيجه آن در اين همايش به صورت خلاصه ارائه مي شود.

نخستين همايش اعجاز قرآن با هدف تحقيق و رمزگشايي از ابعاد گوناگون قرآن كريم، بعداز ظهر چهارشنبه با برپايي سه نشست تخصصي مباحث نظري اعجاز، اعجاز علمي و اعجاز لفظي و سيستم ها پايان مي يابد.

انجمن علمي اعجاز قرآن، زير نظر وزارت علوم و پژوهشكده اعجاز قرآن وابسته به دانشگاه شهيد بهشتي و با همكاري شهرداري تهران، سازمان تبليغات اسلامي، دانشگاه تهران و موسسه تبيان برگزار شده است.

فراهنگ ** 1003 ** 1071

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80108996

چهارشنبه|ا|13|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن