تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان:مطهري شهيد راه عقيده و ايمان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان:مطهري شهيد راه عقيده و ايمان است
خبرگزاري فارس: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان گفت: استاد شهيد مرتضي مطهري در راه عقيده و ايمان به دست دشمنان اسلام و جمهوري اسلامي به شهادت رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان، حجت‌الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي سه‌شنبه شب در همايش حكمت مطهر در سالن شهداي پاسدار شهرستان كاشان اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از مرز آبي و خاكي جمهوري

اسلامي حراست كرده و در نبرد در راه عقيده و ايمان به شهادت رسيدند.

وي از عقيده و ايمان نيز به تعبير امام صادق(ع) به عنوان يكي از مرزهاي قابل دفاع نام برد و خاطرنشان كرد: شهيد مطهري يكي از افرادي است كه براي دفاع از مرز عقيده و ايمان به شهادت رسيد.

به گفته وي شهيد مطهري تمام عمر خود رابراي شناساندن دين گذاشت و حدود 78 جلد كتاب از آثار وي است كه مطالعه هر يك از اين آثار ارزشمند مي‌تواند به معرفت ديني ما بيفزايد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان، موقعيت‌شناسي شهيد مطهري براي دفاع از اسلام را يكي از ويژگي اين شهيد دانست و تصريح كرد: كتاب اصول فلسفه و رئاليسم ايشان در زماني نوشته شد كه منافقين تفكر التقاطي داشتند.

وي افزود: كتاب حقوق زن در اسلام نوشته شهيد مطهري زماني نوشته شد كه دشمن تلاش زيادي داشت كه ايران را در جهان به عنوان كشوري ضد حقوق زن معرفي كند.

حسيني ديباجي ادامه داد: شهيد مطهري با آن همه شجاعتي كه در مرزباني از دين اسلام داشت عاقبت خون پاكش نيز در راه مرزباني از دين اسلام ريخته شد و مربيان و هاديان عقيدتي سپاه نيز مرزبانان اعتقادات و افرادي هستند كه در اين مسير قدم گذاشته و ادامه‌دهنده راه شهيد مطهري هستند.

وي يادآور شد: ما امروز بايد در راه مرزباني از فكر و عقيده و ايمان ثابت قدم باشيم، تا اسلام در برابر دشمن متحد كه دين را نشانه رفته است به پيروزي برسد.

حسيني ديباجي با اشاره به اينكه علما و بزرگان دين هستند كه مي‌توانند به ما فكر و انديشه درست بدهند گفت: علما و بزرگان دين نيز براي دفاع از اسلام مبارزه كردند و از اسلام در برابر گزند دزدان دين حافظت كردند و آن را به دست ما رساندند.

مسئول دفتر شوراي نگهبان در شهرستان كاشان نيز گفت: جوانان امروز در سراسر جهان براي شناخت اسلام از آثار شهيد مطهري استفاده مي‌كنند و شهيد مطهري تكيه‌گاهي براي انسان‌هايي شده كه هميشه با بردن نام او حركت خود را به

سوي خدا شتاب مي‌دهند .

حجت الاسلام خليل غزلاوي افزود: رزمندگان سيد حسن نصرالله نيز براي شناخت بهتر و بيشتر از اسلام به كتاب‌هاي شهيد مطهري مراجعه مي‌كنند چون مي‌دانند كتاب‌هاي مطهري بدون استثنا مفيد است.

وي ملبس بودن دائمي به لباس رسمي هنگام نماز طي مدت عمر گرانبهايش، راز و نياز هميشگي، نماز شب دائمي، احترام به اساتيد حتي اساتيدي كه مورد قبول او نبودند را از جمله ويژگي‌هاي شهيد مطهري برشمرد.

غزلاوي همچنين، شناخت و كسب شناخت و معرفت را يكي ديگر از ويژگي‌هاي شهيد مطهري اعلام كرد و بيان داشت: قرن بيستم كه قرن مكاتب دست‌ساز بشر بود، شهيد مطهري جوانان را با بينش و تفكر خود از غرق شدن در مكاتب غربي نجات مي‌داد.

همايش حكمت مطهر به مناسب روز عقيدتي و شهادت مرتضي مطهري با حضور فرماندهان حوزه‌هاي مقاومت، شوراي حوزه‌ها، اركان گردان‌ها و فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كاشان در سالن شهداي پاسدار شهرستان كاشان برگزار شد.

انتهاي پيام/ع10

چهارشنبه|ا|13|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن