تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816921671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
سؤال از مسئولان بانك صادرات

چرا بانك صادرات سال‌هاست بين حساب‌هاي قرض‌الحسنه خود قرعه‌كشي برگزار نمي‌كند و به صاحبان حساب جايزه نمي‌دهد؟ خواهشمندم تجديدنظر شود.

يك دارنده حساب قرض‌الحسنه بانك صادرات

چه نهادي متولي پيامك‌هاي انصراف از دريافت يارانه است؟

استاد دانشگاه هستم كه متأسفانه به خاطر اشتباه كارگزيني به جاي دريافت 2 ميليون تومان در ماه، ماهيانه 500 هزار تومان حقوق دريافت مي‌كنم. با نهايت تأسف اخيراً پيامكي مبني بر انصراف يارانه برايم ارسال شد كه معلوم نيست چه نهاد يا ارگاني متولي آن است. چرا مسئولان براي افرادي كه به نان شب خود محتاج هستند چنين پيامك‌هايي مي‌فرستند؟

يك استاد دانشگاه

سپرده‌گذار غمگين!

با شروع سال جديد، سپرده‌گذاراني كه با بستن سپرده‌هاي بلندمدت خود و گشايش دوباره آن براي دريافت سود بيشتر متضرر شده بودند، سال خود را با ناراحتي شروع كردند و همچنان متأثر و غمگين هستند. از مسئولان بانك ملي تقاضا مي‌شود با استرداد وجوه دريافتي ناحق از مردم باعث شادي آنها شوند.

سپرده‌گذار بانك ملي ايران

دولت حمايت كند

از دولت خدمتگزار تقاضامندم در يك سال باقيمانده از دوره خدمتش ترتيبي اتخاذ كند تا كساني كه تحت هيچ نوع پوشش بيمه‌اي نيستند از طرف دولت حمايت شوند؛ به خصوص اين افراد بايد سهم بيشتري از يارانه‌هاي نقدي دولت داشته باشند تا مشكل امرارمعاش آنان به حداقل برسد.

گودرزي

ملاك قطع يارانه چيست؟

اواخر پارسال روزنامه اطلاعات از قول رئيس مجلس شوراي اسلامي نوشته بود حذف يارانه‌ها غيرقانوني است. پس چرا دولت مي‌خواهد يارانه برخي افراد را حذف كند؟ همه مردم دوست دارند و مايلند از درآمد ملي كشور سهمي داشته باشند چون متعلق به اين مملكت هستند. و لازم است ستاد هدفمندي اعلام نمايد ملاك آنها چيست؟

تهران ـ يك بانو

قابل توجه سازمان مسكن و شهرسازي استان اردبيل

با توجه به اينكه چندين سال است از اجراي طرح هادي مي‌گذرد اما تاكنون طرح فوق در روستاي حفظ‌آباد اردبيل اجرايي نشده است. از سازمان مسكن و شهرسازي استان خواهشمندم نسبت به اجراي طرح هادي در اين روستا اقدام كند و روستاي فوق را از وضعيت بد بهداشت نجات دهد.

از اهالي روستاي حفظ‌آباد ـ هاشمي

سپاس از مسئولان خانه كار و كارگر

از مسئولان خانه كار و كارگر كمال تشكر را دارم كه به صورت رايگان براي كارگران و بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي كلاس‌هاي آموزش زبان و كامپيوتر برگزار مي‌كنند.

احمدي ـ بازنشسته سازمان تأمين اجتماعي

چه كساني مرفه هستند؟

جا دارد روزنامه اطلاعات در مصاحبه‌اي از رئيس سازمان هدفمندي يارانه‌ها بپرسد افراد مرفه به چه كساني گفته مي‌شود؟

موسوي ـ تبريز

اعمال قانون بهره‌وري پرستاران در مورد منشي‌هاي بخش

از وزارت بهداشت و درمان تقاضا مي‌شود قانون ارتقاي بهره‌وري پرستاران را در مورد منشي‌هاي بخش‌هاي بيمارستان‌هاي اعصاب و روان، كه شرايط مساوي با پرستاران شاغل در اين بخش‌ها را دارند، اجرا كنند.

منشي بخش بيمارستان روزبه

بازگشايي كيوسك عرضه محصولات فرهنگي

در خيابان‌ پيروزي جنب پارك گل‌نما كيوسكي براي عرضه كالاهاي فرهنگي و مذهبي وجود داشت، كه متاسفانه جمع‌آوري شده است و در نتيجه اگر يكي از اهالي محل به عنوان مثال به مُهر و جانماز و يا كتاب‌هاي مذهبي نياز داشته باشند، به ناچار بايد به ميدان انقلاب مراجعه كند. از شهرداري منطقه 14 تقاضاي بازگشايي كيوسك يادشده را داريم.

خانم درياباري

افزايش قيمت‌ها شوك‌آور است

يك فرهنگي بازنشسته هستم. هر روز كه براي خريد مايحتاج روزانه‌ام مي‌روم با شوك عظيم افزايش قيمت‌ها مواجه مي‌شوم.

قيمت شير پلاستيكي (يارانه‌اي سابق) بي‌دليل به 800 تومان افزايش يافته در حالي كه اين كالا نه از نظر كيفيت و نه از نظر حجم فرق نكرده است. آيا دولتمردان هم مثل مردم عادي به خريد مي‌روند. اگر اين‌طور باشد بايد از قيمت‌ها مطلع باشند.

تلفن به خط ارتباطي

افزايش تورم با افزايش حقوق مطابقت ندارد

سال 90، تورم 5/21 درصد اعلام شد اما حقوق بازنشستگان تنها 10 درصد اضافه شد. 5/11 درصد كسري را چگونه بايد جبران كرد؟ چرا افزايش تورم با افزايش حقوق برابر نيست؟

يك بازنشسته

مزاحمت موتورسواران

تردد موتورسواران از پياده‌روها باعث آزار و اذيت عابران پياده مي‌شود. چرا پليس در اين باره هيچ اقدامي نمي‌كند و جلوي متخلفان را به خصوص در مركز شهر نمي‌گيرد؟

زينب گوهري

رانندگان اتوبوس اول در را ببندند بعد حركت كنند

برخي رانندگان اتوبوس‌هاي خط آزادي ـ تهرانپارس متأسفانه اول از ايستگاه حركت مي‌كنند سپس در اتوبوس را مي‌بندند در حالي كه بايد برعكس عمل كنند. سوار اتوبوسي بودم كه راننده بعد از حركت كردن در را بست و نزديك بود از اتوبوس بيرون بيفتم. لطفاً مسئولان مربوط به رانندگان متذكر شوند تا خداي نكرده اتفاق ناگواري نيفتد.

مسافر اتوبوس

قيمت موز به 4000 تومان افزايش يافته

قيمت هر كيلو ميوه موز اخيراً به حدود 4000 تومان افزايش يافته كه خريد آن براي بيشتر اقشار متوسط جامعه مشكل است. لطفاً مسئولان مربوط بر گراني ميوه نظارت كنند.

مسعودي

تقاضا براي افزايش اتوبوس

خواهشمندم تعداد اتوبوس‌هاي خط ونك به ميدان رسالت را به خصوص در ساعات پيك ترافيك افزايش دهيد.

عابدي

سيگار كشيدن در معابر عمومي ممنوع شود

لطفاً از مضرات سيگار بنويسيد و از مسئولان بخواهيد سيگار كشيدن در معابر عمومي را ممنوع اعلام كنند. بوي دود سيگار آزاردهنده است اما متأسفانه اين كالا به راحتي در مغازه‌ها و روزنامه‌فروشي‌ها فروخته مي‌شود.

حاج فياض مداح اهل بيت

منبع احاديث ذكر شود

خواهشمندم منبع احاديثي كه در روزنامه اطلاعات چاپ مي‌شود ذكر شود تا خوانندگان اطلاع بيشتري از احاديث كسب كنند.

همدان ـ هدايتي

گلايه از سكوت سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان

متأسفانه سكوت سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و تعزيرات حكومتي در برابر اجحاف شركت‌هاي واردكننده خودروهاي خارجي به مردم به هيچ‌وجه پذيرفتني نيست. چرا اين دو سازمان به شركت‌هاي واردكننده خودروهاي خارجي در سال 90 اجازه دادند با استفاده از ارز دولتي، خودرو خارجي وارد و آن را احتكار كنند و سپس با ارز 1900 توماني به مردم بفروشند؟ اين اقدام در واقع يك رانت بادآورده چند صد ميليون توماني است كه به جيب شركت‌هاي واردكننده خودرو مي‌رود. جا دارد سازمان تعزيرات حكومتي و حمايت از مصرف‌كنندگان سريعاً وارد عمل شوند و با چنين تخلف آشكاري برخورد كنند.

يك شهروند

افزايش غيرقانوني كرايه تاكسي

تاكسي‌داران خطي مسير سه راه انديشه مارليك به سمت خيابان شهيد رجايي تهران به صورت خودسرانه قيمت كرايه‌هاي اين خط را افزايش دادند و وقتي مسافران اعتراض مي‌كنند، هيچ مسئولي رسيدگي نمي‌كند.

يك مسافر تاكسي

ملاك تشخيص متمكن بودن چيست؟

ملاك تشخيص سازمان هدفمندي يارانه‌ها براي متمكن بودن افراد و خانواده‌ها چيست؟ يك فرهنگي بازنشسته هستم كه با داشتن همسر خانه‌دار و دو دانشجوي دانشگاه غيرانتفاعي از طرف سازمان هدفمندي يارانه‌ها متمكن تشخيص داده شدم و از طريق پيامك خواستار انصراف از دريافت يارانه برايم ارسال شده است.

رشت ـ فرهنگي بازنشسته

پاسخ مسئولان

پاسخ شهرداري منطقه 2 تهران درباره فضاي سبز

با سلام

احتراماً بازگشت به مطلب مندرج در روزنامه اطلاعات كه در مورخ 22/1/1391 با عنوان «كمبود فضاي سبز در ستارخان» درج گرديد، بدينوسيله پاسخ اين منطقه كه براساس جوابيه ناحيه چهار منطقه تهيه شده، به شرح ذيل اعلام مي‌گردد.

با عنايت به پيام شهروند محترم درخصوص كمبود فضاي سبز در ستارخان به آگاهي مي‌رساند: اين محله پيرو دستور شهردار منطقه مبني بر بازپيرايي فضاي سبز بوستان ستارخان، فضاي سبز اين بوستان به مساحت 23500 متر در حال بازپيرايي اساسي بوده و در مراحل پاياني قرار دارد. همچنين بازپيرايي فضاي سبز بوستان تاكستان و امام منتظر نيز در حدود 12000 و 4500 مترمربع در برنامه بازپيرايي سال 91 قرار داشته و كاشت درخت در حاشيه شمالي خيابان ستارخان نيز در فاز ايجاد چاله جهت كاشت مي‌باشد.

فرماند

رئيس اداره روابط عمومي منطقه2

پاسخ شركت آب و فاضلاب استان تهران درباره اجرائي شدن طرح شبكه فاضلاب پونك

بازگشت به درج مطلبي در آن روزنامه محترم به تاريخ 17/12/90 با عنوان «چرا براي فاضلاب وجه گرفته‌اند اما اقدامي نكرده‌اند؟»لازم مي‌داند به استحضار برساند، اجراي طرح فاضلاب در محله‌هاي واقع در منطقه 5 شهرداري تهران با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و در قالب قرارداد فاينانس داخلي در دست انجام است و شبكه فاضلاب منطقه پونك توسط شركت «ژرف كار جم» از مردادماه سال گذشته آغاز شده است. همچنين اجراي شبكه فاضلاب در آن محدوده از سمت شمال شرق و شهرك نفت آغاز شده و هم‌اكنون نيز لوله‌گذاري فاضلاب در خيابان ارديبهشت در حال انجام است. با تكميل شبكه‌هاي فرعي و اصلي جمع‌آوري فاضلاب، عمليات نصب انشعاب نيز انجام خواهد شد.

قادر خاني‌زاد

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل

پاسخ شهرداري منطقه 2 تهران در مورد مخزن پسماند

احتراماً بازگشت به مطلب مندرج در روزنامه اطلاعات كه در مورخ 16/1/1391 با عنوان «مخزن زباله به نهال درختان آسيب مي‌زند» درج گرديده، بدينوسيله پاسخ اين منطقه كه براساس جوابيه ناحيه 3 منطقه تهيه شده، به شرح ذيل اعلام مي‌گردد.

متن جوابيه:

با عنايت به پيام شهروند محترم در خصوص مخزن زباله به نهال درختان آسيب مي‌زند به استحضار مي‌رساند: طي بررسي‌هاي به‌عمل آمده درخصوص نصب مخزن پسماند به آدرس پاتريس خيابان 19 غربي طي مراجعه حضوري شهرونداني به ناحيه در سال 90 و درخواست بازديد ميداني از آدرس مذكور كه نياز به مخزن پسماند دارند و طي بازديد كارشناس حوزه خدمات شهري از محل مذكور و نياز به نصب مخزن پسماند و زيرمخزني در محل با توجه به اينكه داخل خيابان 19 غربي بن‌بستي به نام چكاوك مي‌باشد ناحيه اقدام به جانمايي مخزن پسماند با كمك شهروندان محل مذكور نمود، وجود مخزن پسماند هيچگونه آسيبي به ترون‌هاي موجود نمي‌رساند.

فرماند

رئيس اداره روابط عمومي منطقه2

پاسخ وزارت آموزش و پرورش در مورد بيمه طلايي

عطف به مطلب مندرج در آن روزنامه مورخ 22/1/91 با عنوان «آموزش و پرورش رسيدگي كند» به اطلاع مي‌رساند، قرارداد بيمه طلايي از ارديبهشت ماه هر سال شروع و پايان آن فروردين ماه سال بعد مي‌باشد و هزينه‌هاي درماني بيمه‌شدگاني كه در زمان مقرر نسبت به اخذ پوشش بيمه‌اي خود و افراد تحت تكفلشان اقدام نموده‌اند براساس مفاد قرارداد قابل پرداخت مي‌باشد. در خصوص صدور كارت بيمه نيز با توجه به تمهيدات به وجود آمده در اولين فرصت كارت بيمه شدگان سال جديد صادر و توزيع خواهد شد.

علي فرهادي

رئيس مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي

پاسخ شركت آب و فاضلاب استان تهران درباره خيابان ظفر

با سلام واحترام

بازگشت به درج مطلبي در آن روزنامه محترم به تاريخ 16/1/91 با عنوان «خلف وعده شركت فاضلاب تهران» لازم مي‌داند به استحضار برساند پيمانكار اجراي شبكه فاضلاب خيابان ظفر در اسفندماه سال گذشته مشخص شده و با اخذ مجوزهاي لازم عمليات اجراي شبكه و نصب انشعاب اين محدوده در نيمه نخست سال جاري به اتمام خواهد رسيد.

قادر خاني‌زاد مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل

پاسخ وزارت صنعت، معدن و تجارت

درخصوص شرايط محصولات وارداتي

نظريه انتقاد انعكاس يافته در صفحه 5 روزنامه به شماره 9304 درخصوص «زيب‌هاي نامرغوب چيني» لطفاً جهت اطلاع‌رساني شفاف و ارائه توضيحات كافي و كامل به مخاطبان ارجمندتان پاسخ مشروحه ذيل به نحو مقتضي در آن نشريه درج و منتشر شود.

نظر به درج مطلبي با مضمون «زيب‌هاي نامرغوب چيني» در شماره 9304 آن روزنامه، روابط عمومي وزارت صنعت، معدن و تجارت خود را نسبت به پيگيري موضوع از مراجع مسئول موظف دانست كه نتيجه امر جهت رعايت مراتب اقدام تماس گيرنده ارجمند و ساير مخاطبان گرامي آن نشريه به اطلاع مي‌رسد.براساس اعلام سازمان توسعه تجارت ايران ورود كليه كالاها به كشور مشمول مقررات عمومي صادرات و واردات بوده و حسب مورد ملزم به اخذ گواهي‌هاي استاندارد، بهداشت ـ قرنطينه‌اي و غيره مندرج در كتاب قانون مقررات صادرات و واردات مي‌باشند. از سوي ديگر از ابتداي سال جاري و حسب قانون ارتقاي كيفي خودرو و ساير محصولات صنعتي، واردات1530 قلم كالاي صنعتي مشروط به اخذ مجوز قبلي استاندارد و ارائه ايران كد مي‌باشند و تا پايان سال 1390 به تمام كالاهاي وارداتي صنعتي تسري خواهد يافت. لازم به ذكر است در حال حاضر چنانچه كالاهاي مشمول استانداردهاي اجباري، فاقد كيفيت لازم در بازار وجود داشته باشد. از مبادي غيررسمي به كشور وارد گرديده است.

حسين پرسان فومني

مديركل روابط عمومي





دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن