تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813283854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گيلان:غوغاسالاري مسئولان را از مسير منحرف نكند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار گيلان:غوغاسالاري مسئولان را از مسير منحرف نكند
خبرگزاري فارس: استاندار گيلان با اشاره به سياه‌نمايي بعضي از افراد گفت: غوغاسالاري نبايد مسئولان را از مسير اصلي منحرف كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، مهدي سعادتي بعد از ظهر امروز در جمع اعضاي شوراهاي شهر و روستاي شهرستان رشت با گراميداشت روز معلم و كارگر اظهار كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران مردمي‌ترين نظام الهي است و مردم همواره در صحنه‌هاي مختلف انقلاب حضور دارند.

وي با بيان اينكه از آسيب‌هاي دوران انقلاب بايد درس گرفته شود، افزود: اگر ميزان ولايت باشد تمام موارد برطرف مي‌شود.

سعادتي منحرف شدن بعضي از افراد از مسير انقلاب را به دليل خارج شدن از راه ولايت دانست و تصريح كرد: غوغاسالاري نبايد مسئولان را از مسير اصلي منحرف كند.

استاندار گيلان خدمت به مردم را عبادت ناميد و خاطرنشان كرد: تمام توفيق‌هاي دولت با همراهي مردم كسب شده ضمن اينكه اراده جمعي موجب توفيق نظام شده است.

اين مسئول، وضعيت كشاورزي گيلان نسبت به استان‌هاي همجوار را مطلوب خواند و ابراز داشت: كود شيميايي براي توزيع بين كشاورزان به صورت مستقيم وارد استان مي‌شود.

وي به ورود 9 هزار تن كود شيميايي به گيلان اشاره كرد و گفت: دو هزار تن كود شيميايي ديگر تا چند روز آينده وارد استان مي‌شود.

سعادتي با تاكيد براينكه نعمت نظام الهي نبايد ناديده گرفته شود، يادآور شد: بعضي از افراد سياه‌نمايي را دوست دارند و فتنه‌گران هنوز مي‌خواهند در صحنه حضور داشته باشند اما مردم به آنها ميدان نمي‌دهند.

استاندار گيلان هدف فتنه‌گران را از بين بردن انقلاب عنوان كرد و بيان داشت: كشورهاي غربي از آنها حمايت مي‌كردند.

وي، مردم را معيار انتخاب‌ها دانست و اذعان كرد: شوراها يكي از تشكيلات خدمات‌رسان به مردم و نظام الهي هستند.

سعادتي با بيان اينكه مديران داراي عملكرد بد بايد كنار بروند، اظهار كرد: مسئوليت‌ها ارزش نيست و بايد به معيارهاي الهي توجه شود.

اين مسئول، خواستار انسجام بيشتر شوراها شد و افزود: شوراها بايد قدر و توان خود را بدانند و با روحيه جهادي از تمام ظرفيت‌ها استفاده كنند.

استاندار گيلان شوراها را بهترين پل ارتباطي بين مردم و مسئولان خواند و تصريح كرد: فصل جديدي براي شهرستان رشت باز شده است.

وي ادامه داد: تمام دستگاه‌هاي مختلف بايد براي توسعه رشت تلاش كنند و اين شهرستان با اقتدار توسعه مي‌يابد.

سعادتي با تاكيد براينكه اختلاف بين مسئولان ممنوع است، ابراز داشت: سلامت مالي، اخلاقي و فكري مسئولان براي ما مهم است.

استاندار گيلان به دستاوردهاي سفر هيئت ايراني به داغستان و آستراخان اشاره كرد و گفت: دروازه جديدي با تفاهمنامه‌هاي انجام شده، براي ايران و گيلان در عرصه بين‌المللي باز شده است.

به گفته وي، 80 درصد مردم روسيه به ملت ايران به دليل ايستادگي در مقابل نظام سلطه افتخار مي‌كنند.

سعادتي با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس در حوزه‌هاي انتخابيه رشت و تالش در گيلان، خاطرنشان كرد: نمايندگان مجلس بايد قوانين خوب را تصويب كنند و امور اجرايي را به عهده مسئولان بگذارند.

اين مسئول، انتقال مشكلات مردم را از طريق نمايندگان عنوان كرد و يادآور شد: امور اجرايي مربوط به دولت است.

استاندار گيلان در ادامه شهر رشت را نيازمند يك ورودي در شان مردم اين استان دانست و افزود: ميدان شهرداري رشت تا پايان سال جاري ساماندهي مي‌شود.

وي به زدوبندهاي انجام شده در شهرداري رشت در سال‌هاي گذشته اشاره كرد و ابراز داشت: سال‌هاي گذشته تخلف‌هايي در شهرداري رشت صورت گرفته و در حال بررسي است.

انتهاي پيام/خ۱۰

دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن