تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817251614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ورزش ايران
مايلي‌كهن: دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر فني است
مدير فني پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين جملات كه دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر دانش فني است، به انتقاد از سرمربي سرخپوشان تهراني پرداخت. محمد مايلي‌كهن ضمن بيان اين مطلب افزود: من در اين مدت حتي يك‌بار هم نديده‌ام كه آقاي دنيزلي بپذيرد كه بخشي از مشكلات و معضلاتي كه دامنگير تيم پرسپوليس است، ناشي از نوع مديريت ايشان است. اين كارشناس فوتبال ايران با طرح اين موضوع كه مصطفي دنيزلي فرافكني مي‌كند، افزود: يك روز ايشان مي‌گويد تيم پرسپوليس به دروازه‌بانش باخت، روزي ديگر مي‌گويد ما دروازه‌بان نداريم و خيلي چيزهاي ديگر. اينهاست كه آدم را ناراحت مي‌كند. وي در ادامه افزود: پرسپوليس نيمه اول ديدار مقابل تراكتورسازي تبريز را با نتيجه تساوي بدون گل پشت سر گذاشت و در نيمه دوم دروازه‌اش چهار بار باز شد. اگر يك مربي ايراني جاي آقاي دنيزلي بود، همه به او حمله مي‌كردند كه چيزي از فوتبال نمي‌فهمد، نيمه مربيان را باخته است و... چرا تيم آقاي دنيزلي در نيمه دوم كه نيمه مربيان است، چهار گل مي‌خورد و كسي صدايش درنمي‌آيد؟ وي افزود: من از گذشته و زماني كه آقاي دنيزلي سرمربي تيم فوتبال پاس بود، كارها و برنامه‌هاي ايشان را دنبال مي‌كردم. به عقيده من دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر دانش فني است. ممكن است با طرح اين موضوع باز هم برخي از مطبوعات از فردا شروع كنند و عليه من مطلب بنويسند اما بد نيست اشاره كنم كه من بيشترين مدرك و كلاس‌هاي مربيگري را در سطح ايران پشت سر گذاشته‌ام. كلاسي نبوده كه من درخواست نكرده و در آن ننشسته باشم.
اشتباه ازبك‌ها و اعتراض شديد ميراسماعيلي
پخش اشتباهي سرود كشور ديگري به جاي سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران در مراسم توزيع جوايز سنگين وزن، با اعتراض نايب رئيس فدراسيون جودوي كشورمان همراه بود. توزيع جوايز وزن 100+ كيلوگرم كه محمدرضا رودكي را روي سكوي قهرماني داشت، برعهده كشاورززاده قرار گرفت و بعد از توزيع جوايز و در زمان اهتزاز پرچم مقدس كشورمان، سرود ديگري به جاي سرود كشورمان در سالن پخش شد. اين امر با اعتراض شديد ميراسماعيلي مواجه شد و وي مانع از آن شد تا رودكي از سكوي قهرماني پائين بيايد. ميراسماعيلي اعتراض خود را به آرمن باغداساروف رئيس فدراسيون جودوي ازبكستان اعلام و عنوان داشت در صورت اصلاح نشدن اين اشتباه، مدال رودكي را به برگزاركنندگان عودت خواهد داد و اعتراض رسمي را به مسئولان فدراسيون جهاني اعلام مي‌دارد. پس از دقايقي سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران در سالن طنين‌انداز شد و مسئولان برگزاركننده به طور رسمي از مسئولان فدراسيون جودو و سفير جمهوري اسلامي كه توزيع جوايز اين وزن را برعهده داشت، عذرخواهي كردند.
مديران آبي از مظلومي فهرست خواستند
با اين‌كه در روزهاي اخير برخي رويارويي‌هاي كلامي و قهر و نازها بين علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال و برخي اعضاي هيأت مديره آبي‌ها (بويژه طي مصاحبه‌هاي آنان با رسانه‌ها) صورت پذيرفته بود، ديروز اعلام شد در جلسه جديد هيأت رئيسه، اعضاي اين هيأت از پرويز مظلومي براي فصل بعد برنامه خواسته‌اند و سرمربي آبي‌ها بايد فهرست افراد مورد‌نظرش را براي فصل بعدي به مديران استقلال بدهد. حاجي فتح‌الله هم در اين جلسه متذكر شد كه رتق و فتق امور آبي‌ها براي فصل آينده حداقل 15 ميليارد تومان را مي‌طلبد.
يك سهميه المپيكي ديگر براي قايقرانان ايران
در ادامه مسابقات انتخابي قايقراني المپيك 2012 كه در كشور كره جنوبي جريان داشت، ديروز سولماز عباسي قايقران زن ايراني مجوز حضور در آوردگاه لندن را كسب كرد. وي با كسب رتبه سوم در رشته رويينگ تك‌نفره بانوان به اين توفيق دست يافت. يك روز پيشتر محسن شادي برترين قايقران مرد ايران نيز يك سهميه المپيك لندن را به دست آورده بود.
تيم دوستي، گرجي‌ها را به توپ بست
تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران كه براي شركت در تورنمنتي بين‌المللي به قزاقستان رفته است، ديروز در دومين مسابقه‌اش در آن سامان، گرجستان را به توپ بست و 1-5 برنده شد. علي ريگي و سعيد عزت‌اللهي در اين مسابقه هر‌كدام دو گل براي تيم تحت هدايت علي دوستي به ثمر رساندند. نوجوانان ايران در نخستين مسابقه خود تركيه را هم 2-3 شكست داده بودند.
جدايي پروفسور از الاتفاق
برانكو ايوانكوويچ سرمربي كروات سابق تيم ملي فوتبال ايران ديروز از پست سرمربيگري الاتفاق عربستان كنار گذاشته شد و رئيس اين باشگاه بلافاصله در مصاحبه‌اي ادعا كرد كه خود برانكو مايل به اين جدايي بوده است و دوست دارد مربي الوحده امارات شود.
آلومينيوم انصراف داد، پيكان قهرمان شد
با اين‌كه قرار بود پيكان تهران و آلومينيوم هرمزگان فاتحان گروه‌هاي اول و دوم ليگ دسته اول فوتبال ايران بر سر قهرماني در اين ليگ يك تك‌مسابقه با يكديگر برگزار كنند، ديروز اعلام شد به سبب انصراف آلومينيومي‌ها از اين پيكار، پيكان 0-3 برنده و قهرمان «ليگ يك» معرفي شده است. هر دو تيم در سايه فتح گروه‌هاي خود مجوز حضور در فصل آتي ليگ برتر ايران را به‌دست آورده‌اند.

دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن