تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820707972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرق و مركز كشور در بند رگبار/ تهران بارش پراكنده وگاهي وزش باد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شرق و مركز كشور در بند رگبار/ تهران بارش پراكنده وگاهي وزش باد
مدير كل پيش بيني وضع هواي كشور گفت: امروز به ويژه در ساعات بعدازظهر اوايل شب، در برخي مناطق شمال غرب، دامنه هاي البرز، نواحي مركزي، دامنه هاي زاگرس مركزي و جنوبي و ارتفاعات جنوب شرق كشور افزايش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراكنده پيش بيني مي شود.


عبدالرضا اميدوار مدير كل پيش بيني وضع هواي كشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعيت آب و هواي كشور گفت: براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي امروز به ويژه در ساعات بعدازظهر اوايل شب، در برخي مناطق شمال غرب، دامنه هاي البرز، نواحي مركزي، دامنه هاي زاگرس مركزي و جنوبي و ارتفاعات جنوب شرق كشور افزايش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراكنده پيش بيني مي شود.
وي افزود: فردا گستره اين ناپايداري هاي جوي علاوه بر مناطق فوق، مناطقي از شمال شرق، شرق و جنوب غرب كشور را نيز در برخواهد گرفت.
اميدوار تصريح كرد: همچنين از بعدازظهر روز چهارشنبه با ورود يك سامانه جديد بارشي به كشور، براي استان هاي واقع در نوار غربي و مركز كشور، ارتفاعات البرز مركزي و غربي و همچنين زاگرس مركزي و جنوبي افزايش ابر، بارش باران گاهي همراه با رعد و برق و وزش باد پيش بيني مي شود.
اميدوار در خصوص وضعيت آب و هواي استان هاي تهران و البرز گفت: آسمان استان هاي تهران و البرز كمي ابري درپاره اي نقاط غبار صبحگاهي در بعدازظهر افزايش ابر و بارش پراكنده گاهي وزش باد پيش بيني مي شود./عب

دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن