تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816417183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طلايي در گفتگوي تفصيلي با فارس:جايگاه نمايندگي مجلس در اصفهان نيازمند تحول است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طلايي در گفتگوي تفصيلي با فارس:جايگاه نمايندگي مجلس در اصفهان نيازمند تحول است
خبرگزاري فارس: مرتضي طلايي از جمله دو نامزدي است كه در دور دوم نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي براي كسب كرسي سبز مجلس، باحميد رضا فولاد گر رقابت مي‌كند، رقابتي كه به اعتقاد خودش، مسابقه خدمت بين آن‌هاست.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهر اصفهان نسبت به دوره‌هاي پيشين تمايزاتي دارا بود كه حضور يك اصفهاني در عرصه انتخابات با سابقه ملي از جمله اين ويژگي‌ها بود.

مرتضي طلايي كه پيش‌تر فرمانده سابق پليس تهران بزرگ بوده و اكنون مسئوليت رياست كميسيون فرهنگي، اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران را به عهده دارد، بنا بر اعتقاد خود براي اداي دين به همشهريان زادگاه خود، اصفهان را براي رقابت‌هاي انتخاباتي برگزيد.

وي اكنون در دور دوم انتخابات با ديگر كانديداي انتخابات مجلس بر سر يك كرسي نمايندگي اصفهان رقابت مي‌كند. رقابتي كه به اعتقاد خودش، مسابقه خدمت بين آن‌هاست.

در گفتگوي تفصيلي فارس با مرتضي طلائي، به بررسي نظرات و برنامه‌هاي وي براي نمايندگي مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي پرداختيم كه در ادامه مي‌خوانيد:

- آقاي طلايي، دليل كانديداتوري شما در انتخابات مجلس نهم چه بود؟

تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي، پر از لحظه‌هاي تكليف است.زماني تكليف فرزندان انقلاب، حضور در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل بود و زماني ديگر، فرزندان انقلاب با تكليفي مشخص شده به سمت حركت در مسير توسعه كشور در حوزه‌هاي گوناگون گام برداشتند كه اكنون بدخواهي دشمنان، گواه موفقيت در اين زمينه است.

خرازي‌ها، كاظمي‌ها، همت‌ها و رداني پورها از يك سو و احمدي روشن‌ها از سوي ديگر به اين دليل شهيد راه خدا محسوب مي‌شوند كه در راه انجام تكليف خود گام برداشتند. انقلاب اسلامي ايران سرشار از لحظات حساسي است كه نياز به ورود فرزندان انقلاب به عرصه‌هاي مختلف براي انجام تكاليف وجود دارد.

امروز نيز فضاي سياسي كشور به دليل پشت سر گذاشتن عداوت فتنه‌گران از يك سو و همراهي جريانات انحرافي با آنان از سوي ديگر و همچنين شديد شدن كينه دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامي، داراي شرايطي حساس و ويژه است كه لزوم تشكيل مجلسي قدرتمند را ايجاد كرده است.

در اين راستا، تكليف امروز ملت ايران شركت پرشور در انتخابات است كه بخشي از اين تكليف بر دوش نامزدها و بخشي ديگر بر دوش مردم انقلابي است و من هم شركت در انتخابات به عنوان كانديدا و همچنين تشويق مردم به حضور حداكثري در انتخابات را تكليف خود ديدم.

- چرا از حوزه انتخابيه اصفهان كانديداي مجلس شوراي اسلامي شديد؟

برخي از مردم اصفهان، بنده را به عنوان فردي كه عهده‌دار مسئوليت‌هاي مختلف در سطح ملي و يا شهر تهران بوده است، مي‌شناسند و از اين‌رو اين سوال براي آنان مطرح مي‌شود كه چرا طلايي از اصفهان كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي شده است. در پاسخ به اين سوال بايد گفت، مرتضي طلايي متولد اصفهان است و سال‌ها مسئوليت‌هاي مختلفي در اين شهر و شهرستان‌هاي استان اصفهان داشته است.

هم‌اكنون نيز اكثر خانواده من هنوز ساكن اصفهان هستند و ارتباط من با اين شهر گسسته نشده است، احساس مي‌كنم با مسئوليت‌هاي مختلفي كه در اين شهر به عهده داشتم به خصوص فرماندهي نيروي انتظامي اصفهان، با لايه‌هاي مختلف اجتماعي اصفهان، مشكلات و نيازهاي اصفهان و اتفاقاتي كه زير پوست اين شهر در حال وقوع است آشنايي دارم و از سوي ديگر، به واسطه مسئوليت‌هاي ملي به اين درجه از بلوغ سياسي رسيده‌ام كه بتوانم براي رفع اين مسائل چاره‌جويي كنم.

- به نظر شما نماينده كلان‌شهري مانند اصفهان چه تفاوتي با شهرهاي ديگر دارد؟

اصفهان يك كلان‌شهر است كه اين كلان‌شهر تعريف ويژه‌اي دارد. يك كلان‌شهر علاوه بر دارا بودن مشكلات يك شهر كوچك در ابعاد وسيع‌تر، مشكلات و مسائل كلان‌تري نيز دارد كه بايد به آن پرداخته شود. به نظر من نمايندگان مردم اصفهان در ادوار مختلف مجلس، همواره بر مشكلات نوع اول بيشتر تمركز كرده‌اند و البته در اين زمينه نيز زحمات زيادي كشيده‌اند. ولي نبايد اين مهم را از خاطر ببريم كه نمايندگان مجلس بايد مشكلات كلان اصفهان را نيز پيگيري كرده و در راستاي حل آن بكوشند.

- لطفاً واضح‌تر در خصوص اين مشكلات كلان كه به آن اشاره كرديد، صحبت كنيد.

يك كلان‌شهر، مسائلي دارد كه براي حل آن بايد در سطح كلان برنامه‌ريزي شود. به عنوان مثال، وقتي اعتبارات دولتي مترو اصفهان پرداخت نشده و شهرداري اين شهر براي پيشبرد آن با مشكل مواجه مي‌شود، كلان‌شهر با مشكل بزرگي مواجه شده كه نيازمند اقدام در لايه‌هاي بالاتر حكومتي است. البته اين فقط يك مثال بود، ولي اين‌گونه مسائل در حوزه‌هاي گوناگون وجود داشته و حل اين‌ مسائل، نيازمند برنامه‌ريزي و برنامه محوري نمايندگان مجلس است.

معتقدم نمايندگان اصفهان راه زيادي رفته‌اند، ولي راه‌هاي نرفته زيادي نيز باقي مانده‌ است. امروزه صنعت، كشاورزي، اشتغال، محيط زيست، ميراث فرهنگي، ورزش، صنايع دستي، حاشيه‌نشيني در اصفهان، همه و همه نيازمند بررسي عميق‌تر و موشكافانه‌تر و پيگيري دقيق‌تر از سوي نمايندگان مردم اصفهان است.

- با مشكلات صنعتگران اصفهان در چه حد آشنا هستيد و فكر مي‌كنيد تا چه حد مي‌توانيد مسائل كلان آن‌ها را نمايندگي كنيد؟

صنعت، از چندين جنبه حائز اهميت است. يك جنبه اهميت آن از نظر حضور زيربنايي آن به عنوان يكي از شاخصه‌هاي توسعه در بعد استاني و ملي و همچنين افزايش توليد ناخالص استان است كه در نهايت به افزايش توليد ناخالص ملي مي‌انجامد.

بعد ديگر اهميت صنعت، ايجاد اشتغال پايدار بوده كه اثرات مثبت اقتصادي و اجتماعي در بر دارد.

خوشبختانه به بركت انقلاب اسلامي ايران، صنعت در استان اصفهان رشد خوبي داشته و اين استان به عنوان يكي از قطب‌هاي صنعتي كشور تبديل شده است.

صنعتگران استان اصفهان، هم‌اكنون با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي‌كنند كه بخشي از آن مربوط به فضاي كسب و كار كلان كشور است، اما بخش‌هاي ديگري از آن نيز وجود دارد كه به نظر من صنعتگران استان مظلوم واقع شده‌اند.

- به مباحث اشتغال اشاره كرديد. برنامه شما در اين زمينه چيست؟

اهميت اشتغال بر هيچ‌كس پوشيده نيست، به عنوان فردي كه سال‌ها فرماندهي نيروي انتظامي در كلان‌شهرها را عهده‌دار بوده‌ام و اكنون نيز در سمت رياست كميسيون فرهنگي، اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران به فعاليت مشغول هستم، به رابطه معكوس اشتغال با رشد بزه كاري واقفم. در مباحث اشتغال بايد بدانيم همواره بخشي از تلاش‌هايي كه در اين زمينه صورت مي‌گيرد غير مستقيم است. به عنوان مثال، حمايت‌هايي از بنگاه‌هاي اقتصادي كه نيروي كار استان را در خود جذب كرده‌اند مي‌شود، به صورت غيرمستقيم در راستاي حمايت از اين شغل‌هاي پايدار است،اما در خصوص برنامه مستقيم بايد گفت، تلاش‌هاي خود در تمام زمينه‌ها را براي استفاده بهتر و با كارايي بالاتر از منابع استان در جهت ايجاد شغل مستقيم بكار ببريم. همچنين ظرفيت‌هاي بالقوه اين شهر براي ايجاد فرصت‌هاي شغلي را بالفعل كرده تا بر اساس اين موقعيت، جوانان ما موقعيت اشتغال پيدا كنند.

گردشگري اصفهان، ويژگي‌هاي طبيعي و تاريخي اين شهر يكي از اين ظرفيت‌هاست كه هنوز نتوانسته‌ايم آن را بالفعل كنيم، هم‌چنين جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در استان و تسهيل سرمايه‌گذاري براي سرمايه‌گذاران از ديگر مسائل مهمي است كه نماينده مجلس مي‌تواند براي ايجاد اشتغال از آن استفاده كند. البته معتقدم تنها همت يك نماينده نمي‌تواند حل اين مسائل را به همراه داشته باشد و حركت به اين سمت، نيازمند وجود مجمع قدرتمندي از نمايندگان استان اصفهان است.

- در خلال صحبت‌هاي خود به مشكلات كشاورزان اصفهاني اشاره كرديد. در اين زمينه چه برنامه‌اي را دنبال مي‌كنيد؟

بله. اينجانب بر روي اين مسئله تاكيد جدي و ويژه‌ دارم، كشاورزي يكي از اركان توسعه اقتصادي استان اصفهان است و به نظر من نمايندگان بايد به همان ميزان كه به مشكلات صنعت مي‌پردازند به مشكلات بخش كشاورزي نيز بپردازند. اين بخش نيز اشتغال مستقيم ايجاد ‌كرده و با هزاران انسان كه زندگي خود را از اين راه تأمين مي‌كنند ارتباط دارد.

يكي از مشكلات فعلي آنان، مسائل آب زاينده رود است.

نماينده مجلس نبايد بگذارد حق آبه كشاورزان اصفهان كه به صورت اجدادي براي آنان بوده و به آنان به ارث رسيده است، پايمال شود.اين مسئله يك بحث منطقه‌اي و يا استاني است.

يك مسئله كاملاً حقوقي و شهروندي است و غفلت از آن نابخشودني است. از همين‌جا به صراحت مي‌گويم پيگيري مسائل حق‌آبه كشاورزان و همچنين پيگيري مسئله آب استان اصفهان اولويت برنامه‌هاي مرتضي طلائي است. از سوي ديگر نيز معتقدم بايد شرايط آموزشي لازم براي كشاورزان اصفهاني فراهم شود.

افزايش دانش در بخش كشاورزي به افزايش راندمان اين بخش و در نهايت بهره‌مندي بيشتر كشاورزان مي‌انجامد كه اين مهم، بسياري از شاخص‌هاي اقتصادي را متحول مي‌كند.

- مردم اصفهان سال‌هاست در فصول مختلف سال با قطع شدن آب زاينده رود مواجه مي‌شوند كه مشكلات اقتصادي در بخش كشاورزي و گردشگري، زيست محيطي و همچنين تأثيرات روحي و رواني براي مردم اين ديار داشته است، به عنوان يك كانديداي مجلس شوراي اسلامي، نظر شما در خصوص اين مشكل چيست؟

مسائل و مشكلات زاينده‌رود يكي از مسائل كلاني است كه در صحبت‌هاي قبلي به آن اشاره كردم. اين مسئله همان گونه كه شما نيز اشاره كرديد، تأثيرات اقتصادي، اجتماعي، محيط زيست و ... داشته و از اين رو توجه به آن لازم و ضروري است، البته بايد توجه داشته باشيم كه اين حوضه آبخيز با مشكلات خشكسالي مواجه بوده و به طور قطع به ميزان سال‌هاي فراواني بارش امكان برداشت و استفاده وجود ندارد و ما صحبت‌هاي خود را به علم به اين مسئله بيان مي‌كنيم. خواسته مردم اصفهان اين است كه حق‌آبه‌ها كه بحث و امري حقوقي است محترم شمرده شده و اگر خشكسالي مشكلاتي ايجاد مي‌كند، اين مشكلات به صورت عادلانه بين تمامي حق‌آبه‌داران در كل مسير رودخانه تقسيم شود. نمايندگان مردم اصفهان نيز بايد در جهت توزيع عادلانه آب در بين تمامي حق‌آبه داران تلاش كنند و اين‌گونه نباشد كه حق‌آبه‌داري از بحران خشكسالي با هيچ مشكلي مواجه نشود و يك قطره آب به حق‌آبه‌داران ديگر نرسد.

بدون‌ ترديد با رعايت‌ اين حق‌آبه، مسائلي كه به آن اشاره كرديم برطرف مي‌شود.

رودخانه زاينده‌رود خود حق‌آبه طبيعي دارد كه براي جاري ماندن آب در رودخانه در نظر گرفته شده است. هر رودخانه‌اي چنين حق‌آبه‌اي دارد كه نمايندگان بايد رعايت آن را مطالبه و پيگيري كنند. همچنين شهر اصفهان و تالاب گاو خاني نيز هر كدام حق‌آبه‌هايي دارند كه با رعايت آن مشكلات زيست‌محيطي حل مي‌شود.

در خصوص مشكلات كشاورزان شرق اصفهان نيز اشاره كردم كه راه‌حل، توزيع عادلانه آب در بين تمامي حق‌آبه‌داران است. از سوي ديگر بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه ايجاد انشعابات جديد در بالادست در حالي كه حق‌آبه‌دار اين رودخانه به حق خود نمي‌رسند، ظلمي آشكار است كه نمايندگان اصفهان بايد براي حل آن پافشاري و تلاش كنند.

ـ در خصوص طرح‌هاي انتقال آب از جمله تونل بهشت‌آباد، نمايندگان ساير استان‌ها تلاش ويژه‌اي براي لغو اين طرح داشته‌اند، آيا شما برنامه‌اي براي حمايت از اين طرح داريد؟

در خصوص طرح‌هاي انتقال آب معتقدم اين مسئله با مسئله سوال قبل متفاوت است. در مسئله فعلي ما در خصوص حق‌آبه‌اي صحبت مي‌كنيم كه سال‌ها وجود داشته و اكنون نيز بايد طبق قانون برقرار باشد، طرح تونل بهشت‌آباد برخلاف باور بسياري از مردم، فقط طرح انتقال آب به زاينده‌رود نيست، بلكه انتقال آب به فلات مركزي ايران است و بخش زيادي از اين آب به استان‌هاي هم‌جوار اصفهان از جمله يزد و كرمان منتقل مي‌شود. تا آن جايي كه من در جريان هستم، وزارت نيرو براي اجراي طرح‌هاي مختلف انتقال آب مطالعات ويژه‌اي انجام مي‌دهد. به طور قطع اين مطالعات در خصوص تونل بهشت‌آباد نيز انجام شده و مسئولين وزارت نيرو به اين باور رسيده‌اند كه اين طرح بايد اجرايي شود.

اين مطالعات فني بايد ملاك همه براي قبول يا رد اين طرح باشد. در خصوص تونل بهشت‌آباد تا جايي كه من مطلعم، كارشناسان داخلي و خارجي در اين زمينه تلاش كرده و نظر خود را ارايه داده‌اند. طي اين تلاش و مطالعات، حجم آب انتقالي به حدود 60% مقدار اوليه پيش‌بيني شده كاهش يافت. با تكيه به اين مطالعات، اين طرح انتقال آب تأثيرات منفي كه در ذهن مردم بالادست رودخانه است را ندارد.

به هر حال در اين زمينه، نظر و ملاك من مطالعات فني وزارت نيرو است، ولي معتقدم در اصفهان بايد طرح ويژه‌اي براي مديريت مصرف آب صورت گيرد، زيرا ادامه اين روند مصرف ممكن است به جايي ختم شود كه ده‌ها تونل انتقال آب نيز مشكلي را حل نكند.

- چه برنامه‌هايي در خصوص ميراث فرهنگي و صنايع دستي داريد؟

به نظر من، در خصوص اين دو بحث بايد يك نگاه جديد در ما ايجاد شود و آن نيز استفاده از ظرفيت‌هاي اقتصادي اين استعدادهاست. لازم است ميراث فرهنگي و صنايع دستي ما با جذب گردشگر و ساير راه‌هاي ممكن، بازده اقتصادي داشته باشد. اين بازده اقتصادي هم مي‌تواند حفظ اين ميراث را به همراه داشته باشد و هم هنرمندان نصف جهان را به ادامه فعاليت در زمينه صنايع دستي ترغيب كند.

در خصوص ميراث فرهنگي، نكته مهمي كه بايد به آن توجه شود، صيانت از اين ميراث براي نسل‌هاي آينده است. معتقدم در شهرهاي تاريخي مانند اصفهان، بايد توسعه شهر با در نظر گرفتن اين ميراث فرهنگي صورت گيرد و به سمت توسعه پايدار و حفظ اين ميراث براي آيندگان حركت كنيم.

- در سال‌هاي گذشته، ورزش اصفهان در برخي رشته‌ها به پايتخت ورزش كشور تبديل شده است. ورزش اصفهان را چگونه مي‌بينيد؟

ورزش اصفهان در حوزه قهرماني در سال‌هاي گذشته رشد خوبي داشته است كه بايد از اين جايگاه صيانت كرد. بدون ترديد باشگاه هاي اصفهاني طي ساليان گذشته، يكي از اركان توسعه ورزش كشور بوده‌اند كه علاوه بر افتخارآفريني در سطح ملي، در سطح بين‌المللي نيز افتخارات زيادي را نصيب جمهوري اسلامي ايران كرده‌اند. به نظر من حركت باشگاه‌هاي اصفهاني در مجموع ستودني است، ولي اين باشگاه‌ها نيز بايد براي رشد متوازن‌تر ورزش در اصفهان گام بردارند. هرچند اين باشگاه‌ها در سال‌هاي اخير، با تشكيل تيم‌هاي سايه تلاش زيادي در جهت استعداد يابي در بين جوانان استان اصفهان پرداخته‌اند كه اين حركت نيز ستودني است، اما به نظر من در اين زمينه ظرفيت براي كار بيشتر نيز وجود دارد.

اعتقاد من اين است كه ورزش بايد در قلب شهر رسوخ كند و باشگاه‌ها مي‌توانند نقش مهمي در اين راستا ايفا كنند.

- به صيانت از اين جايگاه اشاره كرديد، اين كار چگونه ممكن است؟

ورزش اصفهان در مجموع يكي از قطب‌هاي ورزش كشور است ، اما با نگاهي به ورزش اصفهان فارغ از باشگاه‌ها و حوزه قهرماني، مي‌بينيم نشاني از قطب بودن ندارد.به نظر من ورزش اصفهان بايد به يك توازن در سطوح مختلف برسد. هرچند طي ساليان اخير، سرانه فضاهاي ورزشي اين شهر رشد خوبي به نسبت گذشته داشته، ولي هنوز با ميانگين‌هاي ملي نيز فاصله دارد.

مردم اصفهان نيز به جاست به سمت ورزش تشويق شده و با انگيزه در جهت تحول در اين حوزه گام بردارند. از سوي ديگر نيز بايد تلاش‌هاي بيشتري براي افزايش سرانه فضاهاي ورزشي در اصفهان صورت گيرد.

- راه حل پيش رو براي افزايش دادن سرانه فضاهاي ورزشي در اصفهان و ساير كلان شهرهاي كشور چيست؟

از يك سو بايد در طرح‌هاي در حال اجرا، اولويت دهي خوبي صورت گيرد.

شايد اجراي برخي پروژه‌ها نسبت به برخي ديگر اولويت بيشتري داشته باشد و مي‌تواند سطح پوشش مناسب‌تري نيز داشته باشد. اين اولويت دهي بايد به صورتي انجام شود كه فضاهاي ورزشي در سطح شهر به صورت عادلانه تقسيم شود.

از سوي ديگر، در شهري كه بخش خصوصي اين‌گونه در باشگاه داري سرمايه گذاري مي‌كنند، امكان جذب خيرين براي ساخت فضاهاي ورزشي وجود دارد كه اين حركت بزرگ، نيازمند ايجاد فرهنگ اين امر خير در بين خيرين است.

- وضعيت فعلي باشگاه هاي ورزش اصفهان و مشكلات آن‌ها را چگونه مي‌بينيد؟

باشگاه هاي اصفهاني نيز با مشكلاتي مواجه هستند كه برخي از آنها از نيازهاي اساسي آنان است. عدم وجود يك ورزشگاه فوتبال كه درشان نام اصفهان باشد، باشگاه‌ها و هواداران فوتبال اصفهان را آزار مي‌دهد.

مشكل عدم وجود فضاهاي ورزشي فقط مشكل ورزش همگاني در استان اصفهان نيست، بلكه در حوزه قهرماني نيز ورزشگاه نقش جهان به كابوس ورزش دوستان اصفهاني تبديل شده است. برمن، گره كور اين ورزشگاه با همت مديران شهري، نمايندگان مجلس و مديران ملي گشودني است.

- اگر با پيروزي در اين انتخابات به عنوان يكي از پنج نماينده اصفهان در مجلس شوراي اسلامي برگزيده شويد، چه برنامه‌اي براي ارتباط با سطوح مختلف مردم به ويژه جوانان داريد؟

معتقدم شكل ارتباط مردم و نمايندگان در اصفهان نيازمند تحول است. با بررسي‌هايي كه صورت دادم متوجه شدم بيشتر ارتباط مردم و نمايندگان در اصفهان مربوط به زماني است كه مردم با مشكلي مواجه مي‌شوند و به نمايندگان مراجعه مي‌كنند.

البته نمايندگان اصفهان نيز در حل مشكل‌ها به مردم ياري مي‌كنند، اما محدود شدن ارتباط نمايندگان با مردم به اين شكل ارتباطي، قدري محدود كردن مسئله است.

در صورتي كه افتخار پيدا كنم به عنوان نماينده اصفهان در خانه ملت فعاليت كنم، در جهت ايجاد شبكه‌هايي براي ارتباط بيشتر با مردم تلاش مي‌كنم.

نمايندگان مردم براي تصويب قوانين، نيازمند دانستن نظرات مردم به ويژه جوانان خوش فكر و با انديشه هستند و همچنين براي درك مسائلي كه نياز به تصميم‌گيري كلان دارد نيز بايد با مردم ارتباط داشته ‌باشند.

روحانيون، خانواده هاي شهدا، بسيجيان، دانشگاهيان، كشاورزان، صنعتگران و همه و همه مردمي كه نمايندگي آن‌ها به عهده فردي گذاشته مي‌شود، از طريق اين شبكه‌هاي اجتماعي به نماينده متصل شده و اينجانب بر اساس ديدگاه‌هاي اين عزيزان به فعاليت مي‌پردازم.

- شما از افرادي هستيد كه هميشه بر اصولگرا بودن خود و حركت در اين مسير تاكيد داريد. نظر شما در مورد گفتمان اصولگرايي چيست؟

معتقدم گفتمان اصيل اصولگرايي كه حول محور ولايت فقيه فعاليت مي‌كند، تنها راه‌حل كشور براي رسيدن به اهداف و آرمان‌هاي ناب انقلاب اسلامي است، اين گفتمان بر اصولي بنا شده كه مبناي حركت مردم ايران و انقلاب اسلامي آنها بود و اكنون تنها اين اصول است كه مي‌تواند راه سعادت را براي مردم به ارمغان آورد. اميدوارم مردم عزيز كشورمان با حضور آگاهانه در انتخابات، زمينه را براي تشكيل مجلسي قدرتمند كه بنا به فرمايش معمار انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني(ره) جايگاهي در رأس امور دارد، فراهم آورند.

انتهاي پيام/خ۱۰

دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن