تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
انتقادات تند مايلي كهن از دنيزلي
محمد مايلي كهن مديرفني پيشين تيم فوتبال پرسپوليس درتازه ترين صحبت هاي خود با بيان اين جملات كه دنيزلي يكي از ضعيف ترين مربيان از نظر دانش فني است، اولين نفري كه بايد از پرسپوليس برود، دنيزلي است، او فرافكني كرده و فرار روبه جلو مي كند، به انتقاد از سرمربي سرخپوشان تهراني پرداخت.
جباري رئيس كميته پيشكسوتان باشگاه استقلال
مديرعامل استقلال در حكمي علي جباري را به عنوان رئيس كميته پيشكسوتان اين باشگاه منصوب كرد. علي جباري كاپيتان اسبق تيم استقلال در آستانه سال 91 به خاطر درگذشت پسر خود به سوگ نشست.مسئولان تيم استقلال به خاطر بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا نتوانستند در مراسم فرزند علي جباري شركت كنند. از همين رو امروز علي فتح الله زاده به همراه پورحيدري، مظلومي، زرينچه، فرزامي، نظري جويباري، مهدي كشاورز و مصطفي شركا به منزل جباري رفتند و اين ضايعه را به وي تسليت گفتند.مديرعامل باشگاه استقلال در منزل علي جباري با اهداي حكمي، وي را به عنوان رئيس كميته پيشكسوتان باشگاه استقلال منصوب كرد.
خداحافظي بازيكن نفت از فوتبال در بازي با استقلال
بازيكن تيم نفت آبادان تصميم گرفت در ديدار با استقلال از فوتبال خداحافظي كند.اميد شريفي نسب بازيكن تيم نفت آبادان تصميم گرفته از فوتبال خداحافظي كند. وي باشگاه را هم در جريان اين تصميم گذاشته و از آنها خواسته در بازي با استقلال كه يكشنبه هفته آينده در آبادان برگزار مي شود مقدمات اين خداحافظي فراهم شود.
هيئت مديره باشگاه استقلال از مظلومي ليست خواست
جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال عصر روز شنبه در حالي برگزار شد كه در اين نشست به نظر مي رسيد به دليل مصاحبه هاي اخير احمد رسولي نژاد رئيس هيئت مديره و فتح الله زاده مديرعامل باشگاه با گلايه هايي توام باشد اما اين نشست بدون هيچ گونه بحثي فقط در مورد وضعيت تيم در فصل آينده برگزار شد. در اين جلسه فتح الله زاده بودجه پيشنهادي خود را به هيئت مديره ارائه و اعلام كرد اين باشگاه براي فصل آينده به بودجه 15 ميليارد توماني نياز دارد.همچنين اعضا تصميم گرفتند از مظلومي ليست بازيكنان مورد نياز خود را بخواهند. در اين جلسه مقرر شد تا پايان هفته اين ليست در اختيار هيئت مديره قرار بگيرد. اين در حالي است كه اين روزها حرف و حديث هاي زيادي پيرامون تغيير و تحولات مديريتي در باشگاه استقلال به گوش مي رسد و فتح الله زاده نيز گفته بود شرايط براي ماندنش مهيا نيست.
اخراج برانكو ايوانكويچ از الاتفاق
باشگاه الاتفاق پس از باخت مقابل الفتح در جام حذفي برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم را اخراج كرد.
تيم الاتفاق در چارچوب دور رفت مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي عربستان با نتيجه دو بر يك در ورزشگاه اختصاصي خود مغلوب الفتح شد. همين مساله باعث شد تا مسئولان اين باشگاه عربستاني سرمربي پيشين تيم ملي ايران را از كار بركنار كنند. اين باشگاه عربستاني اعلام كرد كه در حال مذاكره با زلاتكو سرمربي الفيصلي براي جانشيني برانكو است.رسانه هاي عربستاني از تيم الوحده امارات به عنوان مقصد بعدي برانكو نام بردند.
تيم الاتفاق در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا مقابل استقلال به ميدان رفت، اما برانكو به دليل مشكل مالياتي حاضر به سفر به ايران نشد و تيمش هم مقابل استقلال شكست خورد و حذف شد.
دربي منچستر ركورد ال كلاسيكو را مي شكند
رسانه هاي انگليسي تعداد بينندگان ديدار منچسترسيتي و منچستر يونايتد را 650 ميليون نفر تخمين زدند. دربي شهر منچستر امشب ساعت 30:23 به وقت تهران در ورزشگاه الاتحاد برگزار خواهد شد و نگاه فوتبال دوستان در سراسر جهان اين بار متوجه فوتبال جزيره خواهد بود.
رسانه هاي انگليسي تعداد بينندگان اين بازي را 650 ميليون نفر تخمين زدند؛ رقمي كه ركورد 400 ميليون نفري ال كلاسيكو را خواهد شكست.
تاخير دوباره در اعلام حكم كميته انضباطي
دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: فكر مي كنم در پايان هفته جاري پرونده تباني فوتسال تكميل و نتيجه نهايي اعلام شود. حسين عبداللهي در خصوص راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره تباني در هفته پاياني ليگ برتر فوتسال كه قرار بود ديروز اعلام شود، گفت: روز گذشته جلسه اي با اعضاي كميته انضباطي داشتيم و آقاي حسن زاده نظرش بر اين بود كه تحقيقات ادامه داشته باشد. بر همين اساس تحقيقات خود را دنبال خواهيم كرد تا به نتيجه قطعي برسيم.عبداللهي تاكيد كرد: وقتي باشگاه پرسپوليس ادعا مي كند مداركي وجود دارد بايد اين مدارك را در اختيار مرجع قانوني قرار دهد. روز گذشته نيز مدارك را از باشگاه پرسپوليس خواستار شديم و اعلام كرديم در مدت 48 ساعت مدارك را در اختيار كميته انضباطي قرار دهند.

يکشنبه|ا|10|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن